חנות אונליין
077-8038596

בחירת תאורה לבית

השאלה הראשונה, שיש לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחרים תאורה לבית, היא מה הם הצרכים עליהם באה התאורה לענות. לאיזה חלל/ים בבית מיועדת התאורה? מה השימושים של אותם חדרים? מי הם המשתמשים בחדרים? מה הן הפעילויות באותם חדרים? באיזה חלק של היום בדרך-כלל נמצאים בחדרים אלה?

קמחי דורי עיצוב תאורה לבית

השאלה הראשונה, שיש לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחרים תאורה לבית, היא מה הם הצרכים עליהם באה התאורה לענות. לאיזה חלל/ים בבית מיועדת התאורה? מה השימושים של אותם חדרים? מי הם המשתמשים בחדרים? מה הן הפעילויות באותם חדרים? באיזה חלק של היום בדרך-כלל נמצאים בחדרים אלה?

מיפוי צרכים – בחירת תאורה לבית

השאלה הראשונה, שיש לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחרים גופי תאורה לבית, היא מה הם הצרכים עליהם באה התאורה לענות. לאיזה חלל/ים בבית מיועדת התאורה? מה השימושים של אותם חדרים? מי הם המשתמשים בחדרים? מה הן הפעילויות באותם חדרים? באיזה חלק של היום בדרך-כלל נמצאים בחדרים אלה? בחירת תאורה לבית אינה דבר של מה בכך לכן דבר ראשון, צריך לוודא שגוף התאורה הנבחר מספק את כמות האור הדרושה לכם. שני דברים חשובים וכלליים נוספים שיש לוודא הם שהאור אינו מסנוור או לא נעים בעין וכן שאינו יוצר צלליות לא אסתטיות בחלל.

להגיע מצויידים

רצוי להגיע אל אנשי המקצוע, בחנות התאורה או אצל מעצב הפנים, כאשר אתם מצוידים בתוכנית של החדר אותו אתם מעוניינים להאיר. במידה ואתם מעוניינים ברכישת תאורה עבור מספר חדרים כדאי להביא אתכם מפה של הדירה כולה. יועצי התאורה יוכלו לסייע לכם רבות בבחירת גופי התאורה המתאימים לכם ולביתכם. עם זאת, כדאי להחליט על כוונים כלליים וסגנונות רצויים כדי שלא תלכו לאיבוד בתוך המידע הרב. למשל, במידה והחלטתם על מנורות תלויות לחללים מסויימים בבית אז זה ייקל עליכם בכל התהליך של בחירת התאורה מכיוון שכך אתם מגיעים מוכנים עם סגנון ספציפי שעליו החלטתם מראש.

החדר

לפונקציות החדר אשר לו מיועדת התאורה ישנה חשיבות רבה בהתאמת גופי התאורה. למשל, בחירת תאורה שקועה עבור הסלון שונה מאד מהתאמת תאורה למטבח. בעוד בסלון נתמקד ביצירת אווירה ביתית במטבח הדגש יהיה יותר על הצדדים הפרקטיים. יש לשים לב שגופי תאורה המותקנים במטבח אינם מטילים צללים המפריעים לראות בשטחי העבודה השונים. כמו כן, נרצה תאורה המאפשרת ראייה חדה של פרטים. לכן, בסלון נשלב אור חזק מרכזי המאפשר פעילויות פנאי שונות עם אור רך יותר הנותן תחושה ביתית. כאשר מדובר על תאורה למטבח, נתמקד יותר באור החזק ונוסיף קצת תאורה רכה עבור אווירה ופינות אוכל.

חדרי רחצה ושינה

בחדרי הרחצה והשינה נכנסים שיקולים חדשים לתמונה. בחדרי הרחצה השונים חשוב לזכור למקם את גופי התאורה כך שלא ירטבו או להגן עליהם מן המים. ללא הגנה מתאימה ישווקו חיים טרם זמנם. נוחות היא שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תאורה עבור החדרים והחללים השונים. דוגמא טובה לכך הוא חדר השינה. לאחר שהתמקמנו במיטה לשנת לילה ערבה לא נרצה יותר לקום. לכן, מיקום מתג ליד המיטה יכול לשדרג את רמת החיים.

מאפיינים נוספים

מעבר לפונקציות החדר, יש לקחת בחשבון גם את מבנה וסידור החדר הנבחר כאשר מתאימים תאורה. גודל, מבנה, חלונות, גודל חלונות וצבע הקירות, הם כמה שיקולים מרכזיים שיש לקחת בחשבון.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את בחירת תאורה לבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ