חנות אונליין
077-8038596

גופי תאורה לבית

אי אפשר לדבר על גופי תאורה לבית תוך התייחסות כוללנית בלבד. המגוון של גופי התאורה שניתן למצוא מתבסס על קטגוריות משנה של פתרונות לכל חדר וחדר. בדורי קמחי מסבירים שיש גופי תאורה שיהיו אידיאלים כאשר נחוץ שילוב של אור חזק ובהיר ביחד עם אסתטיקה נטולת פשרות.

דורי קמחי  - תכנון גופי תאורה לבית

בחירת גופי תאורה לבית נשענת כיום לא רק על פתרונות שיספקו את רמת האור הרצויה. הבחירה גם אינה נשענת אך ורק על גוון האור או על מתח ועל הספק של גופי התאורה כי אם גם על היופי ועל האסתטיקה. בזכות מבחר מרשים של פתרונות, עם אלמנטים ייחודיים שיכולים להתאים לחדרים השונים, ניתן ליהנות מאסתטיקה, מחדשנות, מיופי ואפילו מחיסכון בהוצאות החשמל (בזכות לדים ובזכות פתרונות חסכוניים נוספים). בחברת דורי קמחי ניתן למצוא פתרונות לכל טעם, לכל תקציב ובכל סגנון.

פתרונות לכל חדר

אי אפשר לדבר על גופי תאורה לבית תוך התייחסות כוללנית בלבד. המגוון של גופי התאורה שניתן למצוא מתבסס על קטגוריות משנה של פתרונות לכל חדר וחדר. בדורי קמחי מסבירים שיש גופי תאורה שיהיו אידיאליים כאשר נחוץ שילוב של אור חזק ובהיר ביחד עם אסתטיקה נטולת פשרות. גופי תאורה אחרים יתאימו כאשר נחוצה רמת אור נמוכה יותר או כאשר נחוץ גוף תאורה קומפקטי. בדורי קמחי בין היתר ניתן למצוא:

  • פתרונות תאורה לסלון ולחדרי מגורים.
  • פתרונות תאורה לאמבטיה ותאורה ייעודית לחדרי רחצה ולשירותים.
  • פתרונות תאורה לחדרים קטנים, לחדרי עבודה ולמרפסות.
  • פתרונות מעוצבים ומרשימים שמתאימים למטבח, לחדרי אורחים.
  • פתרונות תאורה לגינה כמו עמודי תאורה ומגוון גופים נוספים.

איך בוחרים נכון גופי תאורה לבית ?

בחירה של גופי תאורה לבית, כך מסבירים המומחים, צריכה להישען על מאפייני המנורות, על מאפייני החדר, על העדפות אסתטיות ועל העדפות עיצוביות. בחדרים גדולים כדאי להעדיף תאורה גבוהה, כגון תאורה בתליה או תאורת תקרה הצמודה לתקרה, ללא מרווח. מנורות קיר יעשו עבודה מצוינת כאשר רוצים תאורה צידית. אלה מנורות שמספקות תוספת חן ויופי לקירות כמעין יצירת אמנות נאה. במקומות הנכונים, תאורה שקועה, תאורת רצפה או פרופילים מיוחדים יוסיפו את הגימור הנכון לחדר, עם איכות חדשנית ומיוחדת.

הבחירה הנכונה בגופי התאורה יכולה בהחלט להיות תוצאה של יד מקצועית מכוונת ומיומנת. אפשר להיעזר במעצבי פנים או באדריכלים, אך במקרים רבים ניתן פשוט להתייעץ עם אנשי המקצוע בחברות התאורה המובילות. מומחי חברת דורי קמחי ישמחו לסייע גם לכם בהתאמה נכונה ובבחירה נכונה בגופי התאורה לבית.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את גופי תאורה לבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ