חנות אונליין
077-8038596

המטבח המואר – תאורה למטבח

תכנון דורי קמחי - תאורה למטבח

המטבח הביתי הוא אחד החללים שעברו מהפך של ממש בשנים האחרונות. העלייה המתמדת ברמת החיים, החשיפה לנעשה בעולם, בין אם באמצעות נסיעות ובין באמצעות מגזינים יוקרתיים, ריבוי תוכניות הבישול בטלוויזיה, ההפיכה של הבישול לאמצעי להפגנת רמת החיים, תרבות האירוח המשפחתי והחברי, הם רק חלק מהגורמים המסבירים כיצד הפך המטבח למוקד הבית, למדורת השבט המשפחתית.

החשיבות של מטבח מואר

מוקד זה גורר השקעה עצומה בתכנון, עיצוב ובניית המטבח. אלה כוללים את שלל האביזרים המתוחכמים, הפתרונות הפונקציונאליים והאסתטיים, החומריות, הצבעוניות, הפרזול וכעת גם את התאורה. אם בעבר היינו רגילים שהמטבח כלל גוף או שניים של נורות פלואורסנטיות הרי כיום שלל הפתרונות והשילובים היצירתיים רק הולך ומתרחב.

פונקציונליות בעיצוב תאורה למטבח

ראשית חשוב להדגיש שהמטבח הוא קודם כל מרחב עבודה וככזה הוא דורש תאורה עצמתית, מפוזרת בחלל, אך גם ממוקדת באזורי העבודה השונים, נעימה לעין וחסכונית. על התאורה למנוע את עייפות העין ולכן אסור לה להיות בוהקת מידי או עמומה מידי. פיזורה צריך לאפשר מניעת הצללה מיותרת. מאחר ואזור זה הוא אזור בו שוהים זמן רב ביממה, חשוב לקחת בחשבון גם את החיסכון באנרגיה. לאור כל זאת חשוב לשלב תאורה מסוגים שונים באזור המטבח ופינת הישיבה הסמוכה לו, על מנת לענות על כל הצרכים הפונקציונאליים והעיצוביים גם יחד.

פסי תאורה למטבח

פסי תאורה למטבח הם דרך חדשנית להאיר את חלל הבישול שלכם. ניתן להתקין אותם על התקרה או הקירות, והם מספקים אור רך וטבעי הדומה לאור היום. ההתקנה שלהם לא מאוד מסובכת, והם מושלמים עבור מטבחים קטנים. . פסי תאורה למטבח הם לא רק תוספת נחמדה לחדר, אלא גם עוזרים לכם לחסוך באנרגיה.

תאורה של המטבח כולו

לאחר שנפתרה שאלת התאורה הפונקציונאלית הממוקדת לאזורי העבודה, ניתן לשלב בתקרת המטבח סוגים שונים של גופי תאורה או פרופילים, המשולבים בתאורת PL חדשנית וחסכונית. תאורה מסוג זה היא בעלת יכולת הארה גבוהה, פיזור אור טוב, צבע אור נכון ופעילות חסכונית לאורך זמן עבור המטבח המואר. את גופי התאורה למטבח ניתן להשקיע בתקרה לקבלת 'פסי תאורה למטבח' או לחילופין להנמיך – בהתאם לגובה התקרה ולמבנה המטבח. מעל פינת הישיבה ניתן לגלוש לכיוון התאורה הדקורטיבית ולהתפרע עם העיצוב המבוקש – רצוי להנמיך את גוף התאורה כך שיאיר באופן ממוקד לכיוון משטח האכילה. לעיצוב, בהקשר זה, אין גבולות – משנדלייר בעל נוכחות קישוטית דרמטית ועד לגופים מינימאליסטים ונקיים צורנית – לפי הטעם האישי. המטבח העכשווי מואר מאי פעם. צוות 'דורי קמחי – תאורה אדריכלית' ישמחו לייעץ לכם בנושא זה, כמו בכל הנושאים הקשורים לתכנון התאורה במרחב הביתי.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את המטבח המואר – תאורה למטבח:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 27  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ