חנות אונליין
077-8038596

מנורות קיר לגינה

בחברת דורי קמחי תמצאו פתרונות מגוונים לתאורת גינה, לתאורה ראשית, לתאורה משלימה, לתאורה לבית, לתנאי פנים ולתנאי חוץ.

עיצוב מיוחד של מנורות קיר לגינה

בחברת דורי קמחי יש בנמצא פתרונות מגוונים לתאורת גינה, לתאורה ראשית, לתאורה משלימה, לתאורה לבית, לתנאי פנים ולתנאי חוץ. אפשר למצוא גופי תאורה מעוצבים, יוקרתיים או לחלופין – בסיסיים.

 

גינה חשוב לטפח היטב לא רק באמצעות שיחים, פרחים או ריהוט גינה איכותי אלא גם באמצעות פתרונות תאורה שנבחרו כהלכה.


תאורת גינה טובה יכולה לשדרג לאין ערוך את המראה של הגינה. מנורות קיר לגינה חשובות מאוד לצרכים שונים – לתחושה של ביטחון, לצרכי בטיחות, לתחושה נעימה כאשר יושבים לבד או בצוותא לעת ערב עם בן או בת הזוג, עם הילדים או עם חברים.


בחברת דורי קמחי ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות תאורה לגינה, מנורות לתאורת אווירה, מנורות לתאורה עזה ופתרונות מעוצבים, ברמה אסתטית ובגימור יוצאים מהכלל.

מנורות קיר לגינה: דוגמה מגוון דקורציות לבחירה

יש מנורות קיר לגינה שתכליתן לספק תאורה ותו לא. אלה הן מנורות פשוטות, בעיצוב נקי ובלתי מתחכם. לעומת זאת, יש גם דגמים רבים של מנורות קיר לגינה שנועדו לספק מראה דקורטיבי ומעוצב להפליא.

בין המנורות הללו ניתן למצוא כאלה שמדמות תאורת רחוב מעוצבת,יש מנורות בעיצובים מעוגלים או רבועים, יש נורות המותקנות בצמידות אל הקיר ויש כאלה שמשולבות בגוף תאורה בולט, בעל מראה מיוחד ואפילו מלהיב.

תאורת לד לגינה

בין פתרונות התאורה הטובים ביותר לגינה ראוי לציין את תאורת הלד. אלו מנורות קיר לגינה המבוססות על לד מהוות שילוב מושלם בין תאורה בעלת עוצמה,מראה נעים לעין, עיצוב מרהיב וחיסכון לכיס.

תאורת לד נחשבת לתאורה מאריכת ימים,את גוף התאורה אין צורך להחליף ואין צורך לבצע פעולות אחזקה או החלפת נורות לעיתים קרובות.

לאילו חלקים בגינה היא מתאימה?

תאורת לד שמתקינים בגינה יכולה מאוד להתאים במקרים הבאים:

  1. כדי להאיר את פינת הישיבה
  2. כדי להאיר פרגולה
  3. כדי לספק אור לשביל הגישה אל הבית או לאזור החניה


תאורה כזאת חשוב להתקין במקומות הנכונים, כדי ליהנות מתאורה רציפה, נעימה, נוחה בטיחותית.

מנורות לגינה של דורי קמחי

בחברת דורי קמחי יש בנמצא פתרונות מגוונים לתאורת גינה, לתאורה ראשית, לתאורה משלימה, לתאורה לבית, לתנאי פנים וגם תאורת חוץ.

אפשר למצוא גופי תאורה מעוצבים, יוקרתיים או לחלופין – בסיסיים. בתוך המבחר הרב ובתוך המגוון הרחב ניתן למצוא גם פתרונות שניתן לשלב ביניהם, כך שהתוצאה תהווה פתרון מוצלח במיוחד לכל גינה, לכל סגנון ולכל טעם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את מנורות קיר לגינה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 3  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ