חנות אונליין
077-8038596

כיצד לבחור גופי תאורה מעוצבים לחדרי ילדים

חדר ילדים בגופי תאורה מעוצבים

כל הורה יודע שהבטיחות היא השיקול החשוב ביותר בכל בחירה עבור עיצוב חדרי הילדים, ועם מגוון כל כך רחב של אפשרויות, היום כל אחד יכול למצוא פריטים בטיחותיים ואפנתיים כאחד, שמתאימים לאופי של הילד ומאפשרים לו לנצל את המרחב האישי והפרטי שלהם באופן מיטבי עבור כל הצרכים שלהם. לפניכם המדריך לבחירת גופי תאורה מעוצבים לחדרי ילדים.

באילו פרמטרים חשוב להתחשב בעת בחירת גופי תאורה מעוצבים לחדרי ילדים?

כאמור, הבטיחות היא השיקול העיקרי, ולכן כדאי לבחור בגופי תאורה שאינם עשויים מחומרים שבירים ועדינים כמו זכוכית, או כאלו שעשויים לפצוע בטעות את הילד כמו גופי תאורה מפורזלים לדוגמה.

בהתקנת הגופים חשוב לקחת בחשבון את המרחק שביניהם לבין השקע החשמלי ולהסתיר ככל האפשר או להצמיד לקירות את חוטי החשמל. על מנת להימנע מחוטים שמפוזרים ברחבי החדר, ועלולים לגרום למעידות ותאונות נוספות, מומלץ להתחשב בנושא התאורה בעת עיצוב החדר, ולמקם רהיטים ואזורי פעילות שונים בהתאם לשקעים בחדר. כמו כן, כדאי להשתמש בנורות לד, שאינן מתחממות ואינן מסכנות את הילד במגע עם גוף התאורה.

להתאים את התאורה לצרכים של הילד

באשר לסוג האור, מומלץ להשתמש באור חם, שמעניק תחושה אינטימית ונעימה, אך לשלב גופי תאורה נוספים כמו מנורות שולחן או גופי תאורה צמודי קיר עם אור קר, שמתאים יותר להכנת שיעורי הבית, קריאה או פעילויות שבהן מאמצים את העיניים.

על מנת ליצור תחושת מרחב ולפתוח את החלל ככל שניתן, כל מומחה תאורה ימליץ להשתמש בגוף תאורה צמוד תקרה, שתופס פחות נפח בחלל ומושך פחות את תשומת הלב. העיצוב הנקי יאפשר לילד להתרכז בקלות בעת עיסוקיו וגם יקל עליו את שלבי ההירדמות בשעות הערב. לשעות הלילה מומלץ להתקין גוף תאורה עם אור רך וחלש. ילדים זקוקים לשינה איכותית בחשכה, על מנת שיופרשו בגופם הורמוני הגדילה באופן תקין. אור חזק מידי גם ימנע פעילות ביולוגית תקינה שחיונית מאוד להתפתחותם, וגם עלול לפגוע באיכות השינה שלהם.

גופי תאורה דקורטיביים ופרקטיים

למי שמעוניין להוסיף אלמנט דקורטיבי נוסף, מומלץ לשקול גופי תאורה בצורת תליון. גופי תאורה בצורת תליון אלו גופי תאורה מיוחדים המשתלשלים מהתקרה ומוחזקים על ידי נקודת מגע אחת באמצעות חוט, שרשרת או מוט מתכת, ויכולים להוות גוף התאורה המרכזי של החדר או גוף תאורה נקודתי, שמדגיש אלמנט בחדר או משמש את הילד בעת הכנת שיעורי הבית, צביעה וכדו'.

קיימים מגוון גופי תאורה מעוצבים לבית בצורת תליון, אך למי ששוקל לרכוש אותם אנו ממליצים לשים לב ל- 2 דברים: כשבוחרים בתליון כגוף מרכזי חשוב לשים לב שהוא ממוקם גבוה מספיק, ושלא נתקלים בו כשעוברים על ידו, וכשממקמים אותו מעל הספרייה למשל, חשוב לוודא שהוא אינו מסב את תשומת הלב של הילד ושאינו מסנוור.

כיפות דקורטיביות

למי שמעוניין לשמור על חלל פתוח, מומלץ לבחון את אחת האפשרויות הכי פופולריות בבחירת גופי תאורה מעוצבים לחדרי ילדים, כיפות דקורטיביות, במגיעות בגדלים ובצורות שונות וממגוון חומרים. הגופים הללו בדרך כלל צמודי תקרה ומכוסים בזכוכית, בד, קריסטל או כלוב, ומגיעים במגוון סוגי תאורה, חמה, קרה, משתנה ומתכווננת.

בחברתנו צוותים מקצועיים, שעוסקים בעולם התאורה שנים רבות. אנו מבינים את הצרכים של כל לקוח ובהתאם להם ולסגנון האישי שהוא מחפש אנו מתאימים לו את התאורה שמתאימה לו לעיצוב תאורה בבית ובחדר הילדים בפרט.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כיצד לבחור גופי תאורה מעוצבים לחדרי ילדים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ