חנות אונליין
077-8038596
גופי תאורה בעיצוב קמחי תאורה

גופי תאורה הם מזמן לא רק מכשיר חשמלי שמספק אור, אלא פריט עיצובי ואלמנט מרכזי בכל חדר וחלל. ישנם עשרות סוגי תאורה שונים, היוצרים מנעד רחב של אפשרויות בעבור הציבור שחפץ לבחור גופי תאורה.

הם יספקו תאורה מספקת לחלל, ובו זמנית יהיו אלמנט עיצובי משלים או מרכזי שמשדרג את האווירה באופן משמעותי.

תאורת תקרה

תאורת תקרה היא התאורה הנפוצה ביותר ונחשבת כרגילה או כ"סטנדרטית" בעיני הציבור הרחב, אך האמת היא שבתחום של מנורות התקרה ישנם אינסוף חידושים וגופי תאורה מרהיבים שהם הכל חוץ מסטנדרטים. כמובן שבתחום זה חשוב לציין שמלבד מנורות התקרה הרגילות והפשוטות , כולנו מכירים את גופי התאורה התלויים "השנדלרים" הנחשבים כיוקרתים יותר. סקירה קצרה של מנורות תקרה וגופי תאורה תלויים יכולה לחדש לכם  רבותולפתוח בפניכם מגוון נרחב של אפשרויות שלא ידעתם על קיומן. בדרך כלל, מנורות תקרה וגופי תאורה תלויים הם מקור האור המרכזי בחלל ולכן נהוג לבחור במנורות עוצמתיות יותר בהשוואה לשאר נישות התאורה. בנוסף לכל, תוכלו למצוא גם מגוון של פתרונות תאורה שקועה בתחום של תאורת התקרה אשר מגיעים בעיצובים חדישים ומרעננים.
תאורה שקועה של דורי קמחי תאורה

תאורת קיר

המיקום של מנורות הקיר הוא ככל הנראה הדבר היחידי שלא מפתיע בתחום וגם בנישה הזו תופתעו לגלות המון שימושים ועיצובים חדישים שלא ידעתם על קיומם.בין השאר, תוכלו לבחור במנורות קיר בגווני תאורה כהים או בהירים ובגופים בעלי אלמנטים עיצובים מיוחדים. לרוב, מעצבים בוחרים להשתמש במנורות קיר כדי להדגיש פריטים עיצוביים או רהיטים מסויימים. שילוב חכם בין תאורת קיר ותאורת תקרה יכול לייצר אווירה מיוחדת בכל חלל שתרצו.

לקטלוג מנורות קיר לחצו כאן

תאורה שקועה

תאורה שקועה היא נישה שלא באמת עומדת בפני עצמה, אלא משתלבת כמעט בכל הנישות האחרות. לדוגמה, תוכלו למצוא פתרונות של תאורה שקועה במנורות קיר ואף במנורות תקרה. רבים אוהבים לשלב תאורה שקועה עם מנורות LED על מנת ליצור חווית תאורה מודרנית וחדשנית. בכל הנוגע לסוג הזה של תאורה, תוכלו להיות יצירתיים וליצור מחזות מרהיבים שיותירו רושם חיובי וינפקו תגובות נלהבות מהאורחים שלכם. מומלץ מאוד לבדוק את האופציות השונות של גופי תאורה שקועים לפני שאתם בוחרים את גופי התאורה בכל נישה שבה אתם חפצים.

תאורת שולחן

גופי תאורה רבים מצויים על השולחנות שלנו. בד"כ, תפקידם של גופי התאורה הללו הוא לספק תוספת תאורה למקומות ייעודיים כמו שולחנות כתיבה או משרדים, ובמקרים מסוימים תוכלו למצוא עיצובים מיוחדים של גופי תאורה אשר מצויים בשולחנות שונים שאינם שולחנות כתיבה.זה אמנם ישמע מפתיע, אך בשנים האחרונות  ניתן אפילו להבחין עיצובים מיוחדים של נורות שולחן המצויים על שולחנות אוכל.

עמודי תאורה

עמודי תאורה ממוקמים בד"כ בגינות ותפקידם לספק תוספת אור לחצרות הבתים. גם עמודי התאורה עברו מספר שינויים לאורך השנים, ותוכלו למצוא כיום מגוון רחב של עמודי תאורה בעיצובים חדישים ומיוחדים. חשוב מאוד לבדוק את ההתאמה של גוף התאורה העומד לשאר הפריטים העיצובים בגינה לפני רכישה של עמוד חדש.

לסיכום,

מלבד נישות התאורה המצוינות במאמר זה, ישנן עוד עשרות נישות שונות. גופי תאורה ושימוש חכם בגווני תאורה מיוחדים יכול לעזור לכם לייצר אווירות מיוחדות ומחזות עיצובים מרהיבים. מומלץ להגדיל ראש ולחפש אפשרויות של גופי תאורה שקועה ולהוסיף אותם כאופציות לגיטמיות ומיוחדות עבור הבית שלכם. זכרו שבעולם המודרני תפקידן של המנורות אינו רק לספק אור עבור חללים ייעודיים אלא גם לתת איזשהו פתרון עיצובי .

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את נישות של תאורה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 3  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ