חנות אונליין
077-8038596

עיצוב הבית – מספר טיפים חשובים

עיצוב בית טרנדי

הבית או הדירה שלנו, הם המרחבים החשובים ביותר בחיינו, שכן במקומות אלה אנו ישנים, מארחים חברים, אוכלים ומגדלים משפחה. בשל כך רצוי מפעם לפעם לרענן את מראה הבית, לשנות את העיצוב ולהוסיף לו חן ויופי באמצעות טרנדים חדשים ושיטות חכמות לעיצוב וסידור הבית. אם אתם רוצים להתחיל במלאכת השינויים והייפוי של מרחב המחייה – חשוב שתכירו מספר טיפים טובים לעיצוב הבית:

קבלו השראה

לפני שאתם מתחילים לעצב: מומלץ לקבל השראה ממגזינים שעוסקים בעיצוב, ממעצבי פנים מוכרים בתחום, כמו גם באמצעות פנייה אל רשתות תאורה. כדאי לצאת אל אירועי 'בתים פתוחים' שבהם נעשתה עבודה יסודית ותכנון מקדים של תאורה אדריכלית. אירועים אלו מתקיימים בכל רחבי הארץ ומציגים בתים בשכונות מיוחדות בהן מבנים מעוצבים בצורה יוצאת דופן.

תכננו את התקציב בצורה חסכונית

כעת יש לתכנן את התקציב הדרוש לשיפוץ ולעיצוב. בצעו החלטה לגבי הסכום שדרוש עבור מעצב פנים, הקצו סכום כסף עבור שיפוצים קלים,  וחשבו עלויות של פריטים, כמו: מערכות ישיבה, מוצרי טקסטיל, צבעי קיר, אריחים מיוחדים, מנורות, אהילים, אביזרי תאורה, וכדומה. אם תבחרו לעצב את המרחב לבד – תוכלו לחסוך עלויות באופן משמעותי.

התאמה של המרחב החיצוני לפנימי

יש לתכנן את העיצוב של המרחב החיצוני תוך דגש על התאורה לגינה במרפסת או בחצר. שימו לב כי הכניסה לבית מרמזת על סגנון העיצוב הפנימי. לדוגמא: אם בחרתם בסגנון הים תיכוני, תוכלו לעצב את הגינה באמצעות עצי לימון ושיחים של עשבי תיבול (מה שכה אופייני למדינות הים התיכון!). עוד אפשר לשתול שיחי וורדים גדולים שמשתלבים עם כל סגנון עיצוב, ולטפח גינת ירק שתקנה לכם ירקות טריים בכל ימות השנה.

עצבו את מרחב המגורים בצורה הרמונית

חשוב כי מרחב המגורים שלכם יעוצב בצורה הרמונית, כך שהסלון, המטבח וחדרי השינה יתכתבו אחד עם השני בהרמוניה. בכך למשל, אם בחרתם ספות עשויות עור בעיצוב מודרני, רצוי שגם התאורה במרחב תהיה מתאימה. עשו שימוש בדימרים ליצירת מראה מעומעם במרחב, שימוש בספוטים להבלטת תמונות ופסלים, ובחרו גופי תאורה מתאימים עבור שאר חפצי האומנות הנמצאים בסלון או בשאר חללי הבית. למראה הכפרי-ים תיכוני: בחרו תאורה עמומה יותר ואף האירו את המרחב באמצעות נרות ועששיות.

בחרו קונספט שילווה את המרחב

כדי לתכנן ולעצב נכון את המרחב, חשוב לבחור קונספט וסגנון שילווה את העיצוב. כיום, ישנם מגוון סגנונות באמצעותם אפשר לסדר, לייפות ולעצב את הבית. בין הסגנונות המתאימים לדירות בארץ ישראל, תמצאו את הסגנון הים התיכוני: המלווה בספות צבעוניות בצבעים בוהקים (כמו צהוב, ירוק פוקסיה ושאר צבעים בולטים), וילונות תחרה עדינים, שטיחי צמר צבעוניים או מחצלות צבעוניות, ושאר אלמנטים ים תיכוניים.

מצידו השני של המתרס, אפשר לבחור בעיצוב המודרני ששם דגש על מערכות ישיבה מודרניות, כמו ספות פינתיות מעור, בתאורה בוהקת, בתמונות קנבס גדולות אבסטרקטיות, ושולחנות זכוכיות מעוצבים. עוד ניתן לבחור בסגנון 'רטרו' המלווה בחפצים בסגנון הבאוהאוס שהיה אופנתי בשנות העשרים , ושאר פריטי וינטג' אומנותיים. באמצעות כל אלה, אפשר לגור במרחב נעים, מטופח ועדכני!

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את עיצוב הבית – מספר טיפים חשובים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ