חנות אונליין
077-8038596

פתרונות תאורה לבית- כמה טריקים, שיהפכו כל בית קטן לגדול ורחב

תאורה לבית בעיצוב קמחי תאורה

מרבית הדירות שנבנות כיום נחשבות קטנות יותר ביחס לפרויקטים שנבנו בעבר. צפיפות האוכלוסין וריבוי האוכלוסייה המרוכזת בערים גורמים לצמצום המטראז' לנפש, וכתוצאה מכך (והודות ליוקר המחיה) אנו מוצאים את עצמנו מתפשרים בעל כורחנו על גודל הדירה. אך אין סיבה שתרגישו שאתם גרים בקופסת שימורים, כיוון שבעזרת כמה טריקים קטנים תוכלו לקבל אשליה של חלל רחב ידיים שמספיק ליותר משניים. במאמר כמהפתרונות תאורה לבית שיעניקו לכם תחושת מרחב בחלל.

במה עלינו להתחשב לפני בחירת התאורה לבית?

ראשית כל, עלינו להתחשב בסגנון העיצוב של הבית ושל כל חלל. יש לבחון האם הרהיטים וסגנון העיצוב הכללי נוטה לכיוון המודרני, הכפרי, היוקרתי וכו'. בהתאם לכך נבחר את גופי התאורה שיאירו את החלל.

גובה התקרה גם הוא אלמנט בר השפעה כשמבקשים למצוא פתרונות תאורה לבית, והכרחי להתחשב בו לפני בחירת גופי התאורה. בבתים רבים התקרה מונמכת בגלל תוספות גבס למזגנים וכדו', ובמקרים אלו נימנע מלתלות גופי תאורה נתלים, שעלולים להפריע לעוברים והשבים או לבלוט יתר על המידה ולהפריע לשדה הראייה.

כמו כן, חשוב מאוד להתאים את גופי התאורה בבית, כך שישלימו זה את זה. גוף תאורה מרכזי יכול לשפוך אור גדול על החלל, ואילו גופי תאורה קטנים יותר, צמודי קיר, גופי תאורה שקועה או דקורטיביים יכולים לתת תאורה ממוקדת על אביזרי נוי, תמונות ודקורציות. כמו כן, שילוב בין תאורה קרה וחמה תיצור אווירה נעימה ותעניק כמה ווריאציות, אותן תוכלו להתאים לאווירה שתבקשו ליצור בחלל.

פתרונות תאורה לבית- להגדיל חללים קטנים

שילוב של תאורת תקרה עם גופים קטנים על גבי מדפים או בפינות שונות בחלל יעניקו לבית מראה רחב וגדול יותר.

כשמדובר בסלון, שהוא החלל המרכזי של הבית, ניצור אשליה של מרחב גדול יותר על ידי בחירת גוף תאורה עילי צמוד תקרה שאינו בולט יתר על המידה. מומלץ לבחור בגוף תאורה סולידי בגוונים זהים לגווני התקרה, ובאופן כללי כדאי לבחור בגוונים בהירים גם עבור גופי התאורה וגם עבור קירות החדר. גופי תאורה נסתרים, ששופכים אור כלפי מעלה יעניקו אשלייה של תקרה מוגבהת ויתנו תחושה של חלל גדול יותר

בחדרי השינה מומלץ להשתמש בוילונות דקים ובהירים יסייע לכם לנצל את אור השמש הטבעי ויצור תחושה של חדר מרווח ורחב.

לבנות אווירה

לא די בבחירת גופי תאורה לבית שיעניקו תחושת מרחב, מכיוון שלכל חלל יש ליצוק אווירה ייחודית, ואת זה נעשה באמצעות בחירת סוגי התאורה השונים.

לחלל המרכזי של הבית חשוב להעניק אווירה אינטימית, שלווה ורגועה, אווירה שמטעינה באנרגיות חדשות ויוצרת קירבה בין בני הבית. לכן מומלץ להשתמש בתאורת לד רכה בגוון חם, שניתן לעמעם לפי הצורך. כמובן שניתן לוותר על גופי תאורה מנקרי עיניים כמו שנדלירים למיניהם, שגם תופסים נפח בחלל וגם בעלי נוכחות דומיננטית. העדיפו להשתמש בנברשות לסלון ובגופי תאורה עדינים שאינם יוצרים עומס ויזואלי, ספוטים שקועים, תאורת לד נסתרת וכדו'.

בחללים קטנים מומלץ לוותר על גופי תאורה עומדים, שאינם מועילים לניצול שטחו של החלל באופן מיטבי, אך במקום זה ניתן להשתמש בגופי תאורה נתלים או במנורות על גבי מדפים או שולחנות.

באופן כללי, כשמדובר בחללים קטנים פחות זה יותר. כיום נהוג להשתמש בתאורת לד, שנחשבת לעוצמתית מאוד ואפילו חסכונית. יש בה יתרונות רבים, המסייעים לעיצוב החלל וניתן לשלב אותה בגוונים ובצבעים שונים.

בסטודיו של קמחי תאורה ממתינים לכם מיטב אדריכלי התאורה עם וותר וניסיון של עשרות שנים בתחום. תמיד עם היד על הדופק, דואגים להתעדכן בכל הפיתוחים והמגמות ולתת לכם תמיד את פתרונות תאורה לבית באופן מקצועי ועם שירות אישי. צרו עמנו קשר, ואנו נשמח לסייע לכם ולהכניס לכם אור לבית. זו המומחיות שלנו.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את פתרונות תאורה לבית- כמה טריקים, שיהפכו כל בית קטן לגדול ורחב:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ