חנות אונליין
077-8038596

תאורה בגינה – הרבה יותר ממה שנדמה לכם

תאורת בגינה בעיצוב מיוחד

לעיתים נדמה כי הבתים של היום הם פסגת החדשנות הארכיטקטונית. בעלי בתים פרטיים משקיעים סכומים לא מבוטלים ומשאבים רבים על-מנת לעצב אותם בצורה מרהיבה ויוצאת דופן, שתקרין נוכחות מיוחדת. לרוב, התוצאות מדברות בפני עצמן. 

תאורה לגינה בבית המודרני

הבתים כיום נראים טוב יותר, הם פרקטיים יותר ומותאמים לקצב החיים המודרני והמהיר מחד ולצורך לעצור ולנוח מדי פעם, מאידך. מי שמשקיע בפנים הבית משקיע בדרך כלל גם בחלקו חיצוני, הכולל גינה מפוארת. גינה יפהפייה צריכה להכיל לא רק צמחים, פרחים ופריטי נוי, אלא גם תאורה לגינה שתהיה איכותית דיה, תספק אור בשעות הערב אך תהיה גם מעוצבת ומדוגמת ותמשיך את האווירה של הגינה ואת הקו העיצובי שלה.

סוגים שונים של תאורת גינה

תאורה שקועה. מדובר למעשה בגופי תאורה ה "מוחבאים" בתוך דק עץ ומעניקים אור רך ונעים שמדגיש את העיצוב של הגינה ולא של גופי התאורה עצמם.

ספוטים. נורות המעניקות אור חזק יחסית והן מצוינות להתקנה נקודתית המאפשרת להדגיש פרחים יפים במיוחד, עציצים מעניינים, פריטים דקורטיביים הפזורים בגינה ועוד.

עמודי ועמודוני תאורה. גופי תאורה אלו מזכירים במראם פנסי רחוב, אך הם כמובן הרבה פחות מאסיביים ומתאימים בגודלם ובעוצמת האור שהם מספקים לגינה ביתית ממוצעת.

עששיות ומנורות בעיצוב וינטג'. גופי תאורה אלו "גונבים את ההצגה" בכל הקשור לעיצוב והמראה החיצוני שלהם לא פחות חשוב מאיכות האור שהם מספקים. הם מהווים פריט אומנותי בפני עצמם ומסייעים ליצירת אווירה עם סטייל מיוחד.

תאורה עמידה למים. בחלק מהגינות יש מזרקות, מפלים, בריכות ועוד אלמנטים המשלבים בתוכם מים עומדים או זורמים. כדי להדגיש את אלו, יש להתקין בהם תאורה מיוחדת, עמידה למים, שכמובן צריכה לעמוד בתקנים המחמירים ביותר ולהיות בטיחותית לחלוטין.

במידה ואתם מתקשים לקבל החלטה בנוגע לתאורת הגינה, כתבנו מאמר המדבר על בחירת תאורה מעוצבת לגינה שאולי יכול לתת לכם נקודת התחלה טובה.

הקשר בין תאורת גינה לעיצוב פנים

אחד העקרונות החשובים ביותר בבחירת תאורת גינה הוא ההתאמה שלה לאווירה הכללית של הבית. אם עיצבתם בית בסגנון רטרו-שיק או לחלופין, השקעתם בעיצוב פנים מודרני ועכשווי, כדאי לעצב את הגינה ואת התאורה בה באופן דומה. ככל שיהיו יותר נקודות דמיון בין עיצוב הפנים לעיצוב החוץ, הבית ייתפס כמקשה אחידה שיש קשר ברור בין חלקיה השונים. אם כבר עשיתם את הצעד והשקעתם בעיצוב הפנים של הבית, אל תזניחו את הגינה. גם אם מדובר בחלק האחורי שלה והיא לא מהווה את הכניסה החזיתית אל הבית, גינה לא מטופחת ולא מושקעת מעיבה על העיצוב המפואר של פנים הבית והופכת אותו ללא משתלם.

מה חשוב לבדוק כשרוכשים תאורה לגינה?

תאורה לגינה יש לקנות מחנות המתמחה בנושא ויכולה לספק לכם אחריות, אמינות, ייעוץ מקצועי וכמובן, מבחר מוצרים גדול כמו קמחי תאורה. כאמור, כדאי להתייחס לעיצוב הגינה באותה חשיבות בה אתם מתייחסים לעיצוב הבית. כשם שעברתם על כל הקטלוג רק כדי למצוא את כרית הנוי המתאימה ביותר, כך רצוי לבדוק לעומק את כל האפשרויות העומדות בפניכם בקטלוג גופי התאורה ולא להתפשר עד שאתם מוצאים את גוף התאורה המדויק עבור הגינה שלכם. בנוסף, מומלץ ככל האפשר לבחור בגופי תאורה שניתן להתקין בהן נורות חסכוניות בחשמל. הדבר חשוב בעיקר כשמדובר בתאורת גינה הפועלת לאורך כל שעות הלילה, אך בכל מקרה בחירה בנורות חסכוניות תוכל לצמצם את הוצאות החשמל שלכם באופן משמעותי.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה בגינה – הרבה יותר ממה שנדמה לכם:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ