חנות אונליין
077-8038596

תאורה בחללי עבודה משותפים

חללי עבודה משותפים מאפשרים לנו להתאים את עצמנו לסביבת עבודה חדשנית, מרווחת, עשירה ומגוונת בהיצע שלה. מרחבי עבודה משותפים ברחבי הארץ מציעים לקהל רחב של עצמאיים, בעלי עסקים וגם שכירים לשדרג את סביבת העבודה ולהצטרף לתנועה עולמית שהחלה לפני מספר שנים.

תאורת חללי עבודה מעוצבים

חללי עבודה משותפים מאפשרים לנו להתאים את עצמנו לסביבת עבודה חדשנית, מרווחת, עשירה ומגוונת בהיצע שלה. מרחבי עבודה משותפים ברחבי הארץ מציעים לקהל רחב של עצמאיים, בעלי עסקים וגם שכירים לשדרג את סביבת העבודה ולהצטרף לתנועה עולמית שהחלה לפני מספר שנים.

חללי עבודה משותפים מאפשרים לנו להתאים את עצמנו לסביבת עבודה חדשנית, מרווחת, עשירה ומגוונת בהיצע שלה. מרחבי עבודה משותפים ברחבי הארץ מציעים לקהל רחב של עצמאיים, בעלי עסקים וגם שכירים לשדרג את סביבת העבודה ולהצטרף לתנועה עולמית שהחלה לפני מספר שנים. כיום ישנו מספר רב של חללי עבודה בתל אביב אשר משמשים אוכלוסייה הולכת וגדלה, וניכר כי ברחבי הארץ התחום של חללי עבודה משותפים מתפתח בקצב מואץ. אחד התחומים שיש לשים עליהם דגש בנושא של מרחבי עבודה הוא התאורה.
מה חשיבות התאורה בחללי עבודה משותפים? כיצד משפיעה התאורה על העבודה? מה ההמלצות מבחינת התאורה במרחבי עבודה משותפים?

חשיבות התאורה בחללי עבודה משותפים

אם תעשו סקר ותשאלו אנשים שעובדים במשרד מהם שלושת הדברים שהכי חשובים להם בעבודה מבחינת הסביבה הפיזית של המשרד, תגלו שלפחות 80% מהאנשים מקדישים חשיבות רבה לתאורה. מדוע? כי אם מדובר בתאורה מתאימה, הרי שהיא יכולה לתמוך מאוד ולגרום לסביבה הפיזית להיות נעימה יותר. אם לא, הרי שיכול להיות מאוד לא סימפטי. במיוחד כשמדובר בעבודה משרדית, חשיבות התאורה רבה, כיוון שניתן דגש רב לעיניים בעיקר אשר מתאמצות מול המחשב לביצוע משימות.

לקריאה נוספת על תאורה לעסקים - לחצו כאן.

תאורה בחללי עבודה משותפים

ביקרנו במספר חללי עבודה משותפים ברחבי הארץ. בדקנו חללי עבודה בתל אביב למשל, עיר ללא הפסקה שמציעה גם מגוון רחב של מרחבי עבודה משותפים. דבר אחד שאפשר לומר בעיקר על התאורה היא הטרנד של אור יום מוגבר, כמה שיותר – יותר טוב! הדבר מאפיין בהחלט גם חללי עבודה בירושלים. גם שם תוכלו לראות חלונות ענקיים, שפע של אור שמש פורץ מתוכם, מאפשר מקסימום תאורה במשך שעות היום, מכניס אנרגיית חיים, ויטמין D והרבה ממה שאנשי המשרד זקוקים לו.
הטרנד של אור יום בוהק בא לידי ביטוי גם בחללי עבודה ברעננה, נסיכת השרון. העיר הזו מציעה מספר רב של מתחמי עבודה משותפים, וניתן בהחלט להבחין כי טרנד תאורת היום לא פסח על רעננה. מי שפחות מתאים לו לעבוד עם המון תאורת יום טבעית, תמיד יכול למצוא משרדים וחללי עבודה נוספים, במבנים פנימיים יותר, בהם אור היום אינו כה חזק ובוהק.

אתר ספייסנטר להשוואת חללי עבודה משותפים

אם עד היום נאלצתם להיכנס למספר אתרים במקביל על מנת לקבל מושג לגבי חללי עבודה בהרצליה, למשל, היום אתם יכולים לחסוך זמן רב ולהיכנס לאתר המוביל בישראל, אתר ספייסנטר, אשר מציג בפניכם באופן השוואתי את כל מרחבי העבודה המשותפים, במגוון ערים שונות בישראל. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את העיר, את סוג המרחב בו תרצו לשבת (משרד משותף, חדר ישיבות, אופן ספייס וכו'), ואתר ספייסנטר יעשה בשבילכם את כל היתר! עבודה נעימה!

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה בחללי עבודה משותפים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ