חנות אונליין
077-8038596

3 טיפים מקצועיים לתכנון תאורה למשרד שיתנו לכם פרקטיות ועיצוב

עיצוב תאורה למשרד

בעת בחירת תאורה למשרד יש להקדיש מחשבה ותכנון, כך שהתאורה גם תתאים לחללים השונים וליעוד שלהם, וגם תאיר בגון מחמיא שישרת נכון את כל יושביו. כל חלל דורש תאורה אחרת, וגוף תאורה שמתאים לחדרי ישיבות או חללי עבודה משותפים אינו תמיד מתאים גם לאזור הקבלה, ותאורת המטבח לא תמיד תשרת באופן מיטבי את אזור ההמתנה.

דורי קמחי תאורה אדריכלית, המתמחה בתאורה לעסקים, פורסת את 3 הטיפים הכי יעילים שלו לעיצוב תאורה למשרדים פרטיים, ומזמין אתכם להתנסות בגישה חדשה לחלל עבודה, שתניב גם פרקטיות ויעילות, גם אווירה נעימה לכל העובדים וגם תדמית טובה יותר לעסק. אך לפני הפרקטיקה, אלו הפרמטרים בהם נתחשב בעת בחירת התאורה למשרד:

  • עוצמת האור
  • צבע האור
  • גודל החלל
  • גובה התקרה בחלל
  • ייעודו של החלל
  • סוגי גופי התאורה

טיפ מספר 1- התחשבו במטרתו של החלל

אזור הקבלה והכניסה למשרד ו/או חלל עבודה חייב להיות נעים ומזמין, ולכן חשוב לבחור בתאורה שמחמיאה לפנים. בדרך כלל בחירה באור לבן קר תהיה פחות מוצלחת, ועדיף לבחור בתאורה חמימה. על מנת להוסיף יופי ולתת אווירה ייחודית מומלץ לשלב גוף תאורה שמדגיש פריטי נוי, שמאיר את פינות הישיבה וכדו'.

במשרדים עם חללי עבודה משותפים, הבנויים משולחנות שצמודים זה לזה כמו בחברות טלמרקטינג לדוגמה, מומלץ להשתמש בנקודות תאורה מרכזיות בגוון חמים יחד עם גופי תאורה באור קר יותר בעמדות העבודה על מנת ליצור אווירת עבודה ותפוקה. במשרד סגור מומלץ לבחור בתאורת תקרה מרכזית חמה וגוף תאורה בגוון קר על גבי שולחן העבודה.
כמו כן, חללי עבודה בתל אביב מכילים בתוכם גופי תאורה מעוצבים היוצרים סביבה מעוצבת ומודרנית לחלל עבודה משותף.

במטבחי ובחדר האוכל מומלץ להציב תאורה מרכזית חמה, שגם תיצור אווירה רגועה ונינוחה וגם תחמיא לאוכל ותעורר את התיאבון.

טיפ מספר 2- חסכו בהוצאות החשמל

עלויות החשמל במשרד יכולות להיות גבוהות מאוד, אך שימוש בתאורת לד יכולה גם להעניק לכם מגוון יתרונות עיצוביים וגם לחסוך לכם המון בעלויות החשמל, שכן נורות הלד מספקות אור בעצמה גבוהה וצורכת פחות אנרגיה באופן משמעותי. לנורות הלד שפע יתרונות נוספים, ביניהם העובדה שהיא אינה פולטת קרינה מזיקה ואינה מכילה כספית. כמו כן, היא מחמיאה ומגיעה בגוונים שונים, שגם ניתנים לעמעום, ובעלת אריכות ימים.

טיפ מספר 3- נצלו את גופי התאורה לעיצוב המשרד

המשרד שלכם משמש אתכם במשך מרבית ימות השבוע, ולעתים העובדים מבלים שם יותר זמן מאשר בביתם. לכן חשיבות האווירה במקום העבודה היא כל כך חשובה, והתאמת תאורה למשרד יכולה לתרום לכך רבות. בעוד במשרדים רבים משתמשים בתאורה כאלמנט פונקציונלי בלבד, תוכלו לקחת אותו ולרתום אותו לטובת עיצוב המשרד ובניית האווירה. אין ספק שהדבר יתרום גם ליושבי ועובדי המשרד וגם לרושם שהמשרד יעשה בעיני הלקוחות שיפקדו אותו. אומרים שאין טוב מרושם ראשוני, ותאורה נכונה היא דרך נפלאה ליצור רושם טוב ותדמית טובה לעסק שלכם.

 

תאורה למשרד- הרבה יותר ממה שחשבתם

הדור הישן של המשרדים היה מחופה בשטיחים וקירות כהים והתאפיין בעיקר בתאורת פלאורסנטים בוהקת, שגם מכאיבה מאוד לעיניים, גם צורכת הרבה יותר חשמל וגם לא מחמיאה בלשון המעטה. לעומת זאת, דור המשרדים החדש מתאפיין בתאורה רכה יותר, שמשלבת גוון קר וחם, שגם יוצר אווירה נעימה וגם תחושת עבודה ופרקטיות. כשמתייחסים גם לפן ההווייתי ולא רק לפן הפונקציונלי מקבלים מגוון יתרונות שמועילים גם לעובדים וגם למשרד עצמו.

אתם מוזמנים ליצור קשר וצוות אדריכלי התאורה שלנו ישמח להגיע עד אליכם כדי לבחון את צורכי המשרד שלכם ולהציע מגוון פתרונות יעילים 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את 3 טיפים מקצועיים לתכנון תאורה למשרד שיתנו לכם פרקטיות ועיצוב:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ