חנות אונליין
077-8038596

תאורה לאי במטבח - עצות זהב לבחירה נכונה

אי למטבח

מטבח עם אי כבר הפך ללהיט. אנחנו רואים אותו כמעט בכל בית, ואין פלא: האי מהווה מוקד נהדר וכמעט כל פעילות הבית יכולה להתבצע סביבו. קפה של בוקר, בישול ארוחות, אירוח, מפגשים משפחתיים ואפילו סתם עבודה עם הלפטופ. אלא שהרבגוניות הזו גם הופכת את בחירת התאורה לאי במטבח, לקצת יותר מורכבת.

אז אילו גופי תאורה הם המתאימים ביותר? אספנו עבורכם במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת כדי להפוך את הפינה שלכם למושלמת.

תאורה אדריכלית לאי

כשאתם בוחרים תאורה לאי במטבח, אתם רוצים להשיג שני דברים עיקריים.

תיחום והדגשה של המרחב המשותף

הדבר הראשון הוא תאורה שתהפוך את המפגשים המשפחתיים שלכם לנעימים, ותשטוף את החלל באור חמים אך ממוקד. אתם רוצים להשיג אפקט של הדגשה של המרחב המשותף, בלי ללקות בדרמטיות יתר.

גופי תאורה כחפצים אומנותיים ודקורטיביים

הדבר השני הוא עיצוב נקי, מרשים ומזמין, אשר אותו תוכלו להשיג באמצעות שימוש במגוון גופי תאורה אדריכליים ומרשימים שיהיו גם פרקטיים וגם יפים. הסוג הנפוץ ביותר של גופי תאורה לאי במטבח הוא כמובן מנורות תלויות, אותן תוכלו למצוא במגוון סגנונות.

גוון תאורה

גוון האור הוא הדבר החשוב ביותר בבחירת תאורה למטבח. יש לשים לב שהגוון צריך להיות מעט שונה באזור האירוח ובאזור משטח העבודה. כדי לבשל אתם צריכים אור חזק, בהיר וברור, ואילו באזור האירוח אנחנו רוצים להשיג אפקט רך וחם יותר. כדי להשיג את המראה החם, אנחנו רואים בשנים האחרונות את הטרנד של מנורות הלהט, שחוזר אלינו בענק משנות השמונים.

נורות להט - סגנון רטרו בעולם החדש

נורות להט הן דבר שניתן לראותו ביותר ויותר מטבחים. הייחודיות בהן הוא שצורת הנורה עצמה היא שמעניקה הרבה מהסטייל. נורות עגולות וגדולות, אליפטיות או אפילו משולשות אשר נתלות מהתקרה בגבהים משתנים יכולות להדגיש את איזור האי במטבח ולהפוך אותו למוקד הבלתי מעורער של כל מפגש משפחתי. תוכלו למצוא נורות להט בחנות תאורה מומלצת או בבתי תאורת הבוטיק היוקרתיים.

שליטה על רמת התאורה

אחד הדברים שמעלים את רמת החיים ועוזרים לאי במטבח להיות יעיל עבור שימושים רבים יותר, הוא שליטה על רמת התאורה. באמצעות התקנת דימרים ושילוב של מספר גופי תאורה למטבח אשר ניתנים להדלקה וכיבוי נפרד, נוכל ליצור מספר "תרחישי תאורה" שיתאימו לכל מצב: מפגש משפחתי, ארוחה זוגית רומנטית, עבודה על המחשב או בישול וחיתוך. כל מה שתרצו - במקום אחד.

שילוב של עץ ומתכת

טרנד נוסף אשר הולך ותופס תאוצה בעולם התאורה לבית בכלל ולמטבח בפרט הוא שילוב של פס תאורה למטבח מעץ ומתכת. באמצעות שילוב בים שני האלמנטים הבסיסיים הללו, אנחנו יכולים ליצור מראה חדשני, מודרני ומינימליסטי המזוהה עם המתכת, בלי לוותר על האווירה הכפרית, המסורתית והחמימה של העץ.

לפרטים נוספים על תאורה לאי במטבח בעיצוב והתאמה אישית, פנו ליועץ תאורה לבית שיתאים עבורכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

תאורה לאי במטבח רק עם קמחי - תאורה אדריכלית

אנחנו בקמחי מתמחים בתאורה אדריכלית יפהפייה, מותאמת אישית, אשר מביאה את השילוב האידיאלי בין פרקטיות ויעילות דקורציה חדשנית. עבדנו עם מאוד לקוחות מרוצים לאורך השנים, ואנחנו מזמינים גם אתכם לפנות אלינו וליהנות מגופי תאורה שהם לא רק עוד חפץ בבית - אלא מה שהופך אותו לייחודי ואישי.

פנו אלינו עוד היום דרך האתר, נשמח לייעץ לכם ולארח אתכם באולם התצוגה שלנו.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה לאי במטבח - עצות זהב לבחירה נכונה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ