חנות אונליין
077-8038596

תאורת אווירה למרפסת

כך יוצרים אווירה במרפסת הבית בעזרת גופי תאורה מעוצבים

תאורת אווירה למרפסת

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בעיצוב תאורה הוא האפשרות לעצב אווירה ומצב רוח, וכאשר מדובר בתאורת חוץ למרפסת, אפשרויות המשחק מעניינות במיוחד, וכל נגיעה קלה יכולה לעשות מהפיכה.

 

גופי התאורה של דורי קמחי עוצבו על ידי כמה מהמעצבים התעשייתיים המובילים בתחום, מגוון תאורת החוץ שאנו מציעים נבנה ונבדק עבור מגורים באוויר הפתוח, כך שאין צורך להיכנס לפאניקה גם כאשר הגשם מתחיל לרדת, כי תאורת חוץ מהסוג שאנו מציעים בנויה כדי לשרוד את מזג האוויר.


בואו נבחן 5 דרכים באמצעותן תוכלו ליצור אווירה ייחודית במרפסת הבית שלכם.

1. הגדרת מצב הרוח

בין אם זו מסיבה תוססת עם חברים או ארוחת ערב משפחתית באוויר הפתוח, ערב זוגי ורומנטי, או התכרבלות עם ספר וכוס תה אחרי יום ארוך - חשוב מאוד לקבוע את מצב הרוח של סצינת החוץ שלכם. מצב הרוח נוצר על ידי הוספת רכות, ויצירת אווירה מזמינה, ונדגיש, שאורות עיליים וזרקורים קשים עלולים ליצור אפקט הפוך ולהשמיד את מצב רוח באופן מיידי.

 

במקום זאת, מומלץ להחליף גופי תאורה מסוג זה בסדרת גופי תאורה המספקים אור עדין, נעים ומחמיא. פיזור גופי התאורה הללו סביב הספה או שולחן האוכל החיצוני שלכם, שבו אנשים מקיימים אינטראקציה, משליך זוהר בהיר ונעים על פניהם, על האוכל ועל אלמנטים עיצוביים או חפצים שנמצאים בחלל. הצבת הפנסים בגבולות של הסביבה החיצונית שלכם יוצרת גבול רך של אור, מושכת את הפוקוס אל החלק הפנימי של טבעת האור, ויוצרת אינטימיות ונעימות כשאתם יכולים להתמקד זה בזה.

2. להאיר את הדרך

תנו לתאורה להדריך אתכם וליצור היכרות עדינה עם החלל, תוך הדגשת היופי של הנוף הטבעי והעיצוב מעשה ידי אדם. ניתן להשתמש בגופי תאורה חיצוניים כדי להדגיש אזורים ולהבליט גבולות. שימוש בתאורה בגישה למבואה החיצונית שלכם יכול לבנות ציפייה והתרגשות לקראת חשיפת החלל אליו יוצאים.

3. עיצוב רמות של תאורה

מרפסות גדולות צריכות יותר תאורה, אך גוף תאורה גדול ומרכזי לא בהכרח ייתן את המענה המושלם ליצירת האווירה שתרצו. במקום זאת, מומלץ להשתמש במספר גופי תאורה כמו מנורות קיר שממוקמים בגבהים שונים, וכך ליצור למעשה שכבות של תאורה ולזרוק אור בכמה רמות. ערבוב והתאמת גדלים שונים וצורות מאותה קולקציה של גופי תאורה יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף זוהר נוסף, אבל לשמור על הסצנה מעודנת ומעניינת.

4. הוספת יופי עם השתקפויות וצללים

אור מוחזר הוא מראה מרהיב ונעים בשעות הערב. כאשר אתם מחליטים היכן למקם את האורות והפנסים שלכם, חשבו לא רק על הפנסים עצמם, אלא על ההשתקפויות שהם יוצרים. השתקפויות על פני הבריכה, או על חלונות ודלתות הזכוכית, השתקפויות על זכוכיות ומראות ועוד. תנו להשתקפות להגביר את האווירה שאתם יוצרים ונצלו אותה כאלמנט שעומד בפני עצמו.

אותו דבר לגבי צללים - תנו לצללים של גופי התאורה במרפסת שלכם להיות תכונה עיצובית שמוסיפה דרמה.

5. המשכיות של החלל הפנימי או יצירת חלל אחר לחלוטין

תאורה היא דרך נפלאה באמצעותה ניתן לאפשר לחללים שונים להתכתב זה עם זה. אם אתם רוצים לגרום למרפסת להיות המשך ישיר של חלל הפנים, שלבו בה אלמנטים זהים – גופי תאורה שקועי קיר, חומרי גלם לרהיטים או פריטים דקורטיביים שונים.

לעומת זאת, אם אתם רוצים לעצב חלל שונה עם אווירה אחרת לחלוטין מזו שיש בחלל הפנימי, עשו זאת באמצעות חומרי גלם מיוחדים, גופי תאורה שונים וסגנון עיצוב אחר.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורת אווירה למרפסת:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ