חנות אונליין
077-8038596

איך להשתמש נכון בתאורת לד לבית

תאורת לד לבית

טכנולוגיית תאורת ה- LED מובילה בשנים האחרונות בעולם התאורה ויש לכך סיבות טובות, היום ניתן להשתמש בטכנולוגיית ה-LED בבית ובמשרד וכמעט עבור כל סוג ומטרה.מהי טכנולוגיית ה-LED, מדוע היא כל כך פופולרית ואילו יתרונות יש לה? על כך נענה במאמר.

אז מהם יתרונותיה של טכנולוגיית ה-LED?

תאורת ה-LED ישנם שני יתרונות מרכזיים אל מול סוגי טכנולוגיות תאורה אחרות ומוכרות:

היתרון הראשון

והחשוב ביותר הוא החיסכון באנרגיה, בשונה לסוגי תאורה אחרים כמו נורות הלהט, נורת ה-LED מספקת את אותה כמות האור שזקוקים לה וצריכת החשמל שלה היא פי 8-7 פחות. ברגע שמתקינים רק נורות LED בבית החסכון בחשמל הופך משמעותי מאוד ועם הזמן בא לידי ביטוי שלא מעט כסף שמצליחים לחסוך. בנוסף, התרומה האקולוגית של הנורה היא משמעותית מאוד כיוון שהיא מצליחה להוריד באופן משמעותי את האנרגיה הנצרכת.

היתרון שני

הוא משך החיים של הנורה, בשונה מנורות אחרות נורת ה- LED מצליחה להאריך חיים פי-10 יותר מאורך חיים של נורה רגילה וכך חוסך את הצורך להחליף את הנורות בתדירות גבוה ובהתאם את העלות שלהן.

יתרון שלישי

נורות ה-LED הביתיות שומרות על בית קריר יותר בשונה מנורות ליבון המפיצות חום רב וממירות עד-90% מהאנרגיה שלהם לחום. תאורת ה-LED ממירה את מרבית האנרגיה שלה לצרכי תאורה ולא חום כך שהיא יותר קרירה.

יתרון רביעי

כאשר נורות -LED מאבדות מכוחות הן אינן כבות מיד אלא מתעממות בהדרגה, כלומר אחרי 70,000 שעות עבודה הנורות תפקיד כ-70% מיכולת התאורה שלה.

יתרון חמישי

חלקן הגדול של נורות ה-LED אינן מושכות אליהן חרקים, קרני ה- UV נמשכים לאור אולטרא סגול וכיום מרבית נורות ה-LED אינן פולטות אור בקרינת UV.

אילו סוגי נורות LED יש כיום בשוק?

בשוק התאורה ניתן למצוא מגוון גדול של גופי תאורת LED לבית, כמעט כסטנדרט ניתן למצוא את הנורות בגופי תאורה מעוצבים. לכן ניתן למצוא גופי תאורה למבטח, לסלון, ספוטים, לגינה ואפילו כאור חנייה כמעט כל סוג של גוף תאורה שתרצו להתקין בביתכם יכול להתאים לנורה בטכנולוגיית ה- LED.

האם נדרש לבצע התאמה בבית לנורות ה-LED?

גופי התאורה המותאמים לטכנולוגיית ה-LED עובדים על מתח סטנדרטי של 240-220 V וניתן לחברתם הישר אל תשתית החשמל בבית. רוב נורות ה-LED מתאימות לבתי הנורה הרגילים כך שנחסך מכם לבצע התאמה מיוחדת כלשהי. במידה ומדובר בנורות LED אשר עובדות במתח נמוך בגובה של 12V יש צורך להפריד את ספר הכוח להתאים את המתח הדרוש.

האם עלות גופי תאורה הפועלים באמצעות LED יקרים יותר?

עלות גופי התאורה הפועלים באמצעות טכנולוגיית ה-LED גבוהים יותר ביחס לגוף תאורה רגיל כך שעדיין מדובר בהשקעה כספית ראשונית אך בהמשך היא יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף. כאשר מבצעים בדיקה של רווח אל מול הפסד בחשיבה לטווח הארוך מגלה כי ההשקעה בהחלט משתלמת גם בזכות החיסכון של הנורה בחשמל וגם בשל אורך חייה של הנורה המאריכות שנים.

במידה ואני מעוניין להחליף את גופי התאורה בביתי לנורות ה-LED כיצד עושים זאת?

אנו ממליצים לפנות לחברת "דורי קמחי-תאורה אדריכלית" אשר הוקם בשנת 1963 ובעלי ניסיון של שנים וידע רב בתחום התאורה. בדורי קימחי תמצאו צוות מקצועי ומיומן ומגוון רחב של מוצרים בתחום, החברה מתמחה בתאורה בכל מרחב בין אם מדובר בתחום הפרטי, הציבורי או המסחרי. כחלק מעבודתם החברה מבצעת השלמו ונגיעות עיצוב על ידי שילוב של גופי תאורה והאור שהם מפיקים.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את איך להשתמש נכון בתאורת לד לבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ