חנות אונליין
077-8038596
ייעוץ תאורה

 

בשנים האחרונות מעמדם של יועצי תאורה תפס תאוצה רבה וכיום הם נחשבים לאנשי מקצוע חשובים בתעשייה. הייעוץ של אנשי המקצוע קובע איך ייראה הבית שלכם, הדירה שלכם או המשרד שלכם.

תאורה היא ללא ספק נדבך מרכזי בעיצובו של כל מתחם מחייה – מגורים או עבודה. אותו חדר עם אותו הריהוט ייראה שונה בתכלית ללא תאורה טובה ומעוצבת ועם תאורה יפה ומעוצבת. אם אתם רוצים בית או משרד באמת יפים אתם צריכים להשקיע בגופי התאורה, המנורות ובעיקר ביועץ תאורה שידייק לכם ויעצב לכם את האור.

ייעוץ תאורה פרטי או עסקי

ייעוץ תאורה לעסקים גם הוא תחום מתפתח ובעלי עסקים רבים שמתכננים מעבר למשרדים חדשים ומעוניינים במשרדים יפים שמשדרים סטייל, מחפשים שירות של ייעוץ תאורה למשרד ושוכרים את שרותיו של יועץ תאורה מקצועי שיבחר עבורם את גופי התאורה, מנורות התקרה ומנורות השולחן.

 

ישנם מחקרים לא מעטים שמוכיחים שעיצוב התאורה בכל מקום משפיע מאוד על האווירה במקום ואף על צורת הדיבור, מצב הרוח ובמקומות בהם מתבצעות עסקאות, מדובר במקדם מכירות לא קטן מכיוון שתאורה נכונה מקנה למקום אווירה נינוחה שכיף לעשות בה עסקים.

 

ייעוץ תאורה לבית יכול להתבצע על ידי איש מקצוע פרטי שיסייע גם הוא באופן מודולארי ללקוח בכל הקשור לעיצוב התאורה בבית. השירות יכול לכלול רק את תכנון עיצוב התאורה ואחריות על הביצוע ויכול גם לכלול מעטפת מלאה יותר שכוללת גם הליכה יחד אתכם לחנויות תאורה במטרה לקנות את המנורות המדויקות ביותר לבית שלכם ולעיתים היועץ יסייע לכם בקבלת מחיר אטרקטיבי יותר.

הגודל כן קובע

ייעוץ תאורה מיועץ תאורה מקצועי יביא אתכם מהר מאוד למסקנה שכשמדובר בתאורה, בגופי תאורה ומנורות, הגדול מאוד קובע ולמה אני מתכוון.

גודלו של חלל המגורים או של המשרד בהחלט משפיע על עיצוב התאורה, על כמות גופי התאורה והמנורות ולמעשה ככל שהחלל יותר גדול, תזדקקו ליותר אור, ליותר גופי תאורה ומנורות גם אם בעצימות נמוכה של אור ליצירת האווירה הנכונה.

 

זאת ועוד, אהיל גדול אנו יכול להתאים לחלל קטן ונכון גם ההפך, לא יתאים אהיל קטן לחלל גדול ותקרה גבוהה ולכן כשמדובר על עיצוב תאורה, הגודל כן קובע.

תאורה זה לא דבר זול

השקעה בעיצוב תאורה היא השקעה לא קטנה מבחינה כלכלית וזה בלשון המעטה. תאורה טובה ומעוצבת יכולה לעלות הרבה מאוד כסף וחשוב לדעת זאת מראש, לפני שנכנסים להרפתקה שלא יודעים לאחר מכן איך לצאת ממנה.

 

אהילים יוקרתיים יכולים להגיע לעלויות של אלפי שקלים ליחידה וכך גם גופי התאורה השקועים שהם אולי החלק החשוב ביותר בעיצוב האור במתחם.

 

גופי התאורה השקועים מגיעים היום בטכנולוגיה של נורות לד חסכניות וללא שנאי כפי שהיה נהוג בעבר הלא רחוק כל כך. אולם, מחירם של גופי תאורה אלה לא הפך זול יותר וברף הנמוך של המחיר כל גוף תאורה כזה יעלה לכם החל מ- 150 שקלים ליחידה וברף הגבוה כמה מאות שקלים ליחידה.

אל תשכחו שאתם גם לוקחים ייעוץ תאורה מיועץ מקצועי וגם לשירות הזה ישנה עלות נוספת לא מבוטלת כלל.

יועץ פרטי או יועץ של חברת תאורה גדולה

ייעוץ תאורה יכול להתבצע על ידי יועץ פרטי שאינו קשור לשום חברה ולשום מותג תאורה והוא נותן את הייעוץ ממקום אובייקטיבי ונקי, או על ידי יועץ שהוא חלק ממותג תאורה מוכר ועובד תחת קורת הגג שלו.

מה עדיף יועץ פרטי או יועץ מטעם חברת תאורה גדולה?

המלצה קטנה שלי בכל הקשור לייעוץ תאורה למשרד, במידה ומדובר במשרד קטן בחרו ביועץ פרטי שיבצע לכם את העבודה בצורה יעילה וטובה ובמחיר סביר. במידה ומדובר במשרדים גדולים וביותר מחדר עבודה אחד, בחרו ביועץ של חברה גדולה שימנף לכם את מחירי המוצרים מול הבוס שלו.

 

ככלל, התשובה לשאלה באיזה יועץ לבחור איננה חד משמעית, יועץ פרטי כאמור יהיה אובייקטיבי ולכן אמין יותר וליועץ של חברה גדולה יהיה יתרון בעלויות המוצרים שתחליטו לרכוש. חשבו אתם מה נכון לכם יותר זו כנראה תהיה התשובה הנכונה לשאלה הזאת.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את ייעוץ תאורה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ