חנות אונליין
077-8038596
ייעוץ תאורה למשרד

 

השנים האחרונות היטיבו עם העסק שלכם, הרווחתם הרבה כסף והפכתם לעסק משגשג, עסק עם הרבה לקוחות ומוניטין של הצלחה התנחל מעל ראשכם. לאור זאת החלטתם שהעסק שלכם ראוי למשרדים חדשים, גדולים יותר ומפוארים יותר. רכשתם ריהוט חדש, שולחנות, כסאות, שידות למיניהן ועתה נותרתם עם נושא התאורה שתותקן במשרדים.

 

כעסק רווחי קבלתם החלטה לשכור שירותי ייעוץ תאורה למשרד ונפגשתם עם יועץ תאורה בכיר שיודע היטב את העבודה. מה כדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים את תהליך העבודה מול יועץ התאורה שלכם במאמר הבא.

ייעוץ תאורה למשרד חדש – בחירת האדם הנכון

ייעוץ תאורה למשרד הוא נדבך חשוב ביותר בעיצוב חלל העבודה שלכם ובכלל, בעיצוב האווירה שתהיה במשרד שלכם. על אחת כמה וכמה הדבר חשוב כשמדובר בייעוץ תאורה למשרד חדש, כל חלל חדש וריק

הוא אתגר נהדר ומרגיש כמו פלסטלינה שרק ממתינה שיהפכו אותה למשהו.
 

אבל לפני כל הטוב הזה כיצד תדעו מי האיש הנכון שייעץ לכם ויתכנן עבורכם בדיוק את עיצוב התאורה עליו אתם חולמים? נתחיל מכך שאני חושב שכדאי לכם לנסות ולקבל המלצות, זו כנראה הדרך הטובה ביותר למוצא איש מקצוע טוב.
 

אולם, חשוב מאוד שתראו תמונות של חללים שעיצב בהם את התאורה, המלצה לא מספיקה במקרה הזה מכיוון שמה שיפה בעיני אדם אחד לא בהכרח יפה בעיני אדם אחר. זאת ועוד, חפשו דוגמאות לעיצוב תאורה במשרד ולא בבית או בכל מקום אחר, תהיו מדויקים ומצאו אדם שיודע את התחום הספציפי הזה של עיצוב תאורה למשרד חדש.

ייעוץ תאורה למשרד – כל תחום ותדר האור שלו

העולם שלנו מורכב מתדרים למעשה כל דבר המתקיים בעולם כולל בתוכו תדר.

סיפור בריאת העולם או המפץ הגדול הוא תיאור של כל התדרים שנפגשים באירוע אחד גדול, ממנו נוצרים כל הדברים שאנו מכירים וקיימים בעולמנו. גם אובייקט דומם הוא בעל תדר ביקום.
 

תדרים מחולקים למספר קבוצות מוכרות וידועות:

  • תדרים רוטטים שלא ניתן לשמוע או לראות.
  • תדרי סאונד שאת חלקם הגדול אוזן האדם יכולה לשמוע.
  • תדרי צבע שאת רובם העיניים שלנו מסוגלות לראות.
     

לפיכך, ניתן לומר שלכל תחום מקצועי ישנו תדר שמאפיין אותו. אחד הדברים שמעניין לנסות לבצע הוא התאמה בין תחום העיסוק לתדר התאורה שמתאים לו.

כיצד ניתן לבצע התאמה שכזאת?

בואו ננסה לייצר 2 עקרונות בסיסיים של מקצוע אל מול תדר תאורה:

  • עריכת דין – מקצוע יוקרתי שמנעד הצבעים שלו נע בין אפור ומשעמם לאדום ומסקרן. לכן, תדר התאורה עשוי להימצא על מנעד של צבעי ורוד, מה שאומר תאורה בהירה בדרך כלל.
  • אוכל וקייטרינג - משרד שעוסק בקייטרינג, מקצוע שמקושר לעולם הסלבס ולכן התדר שלו יוקרתי ושמח ומבוסס על צבעים שמחים כמו צהוב, כתום, ורוד וירוק דשא. תאורה שיכולה לבטא את כל אלה היא תאורה חזקה ומגוונת זאת אומרת, עוצמות תאורה משתנות בין גופי התאורה השונים ולא תאורה קבועה בכל השטח.
     

אלה עקרונות בסיסים ביותר של תדרי צבע ואין לי ספק שתוכלו למצוא יועץ תאורה שמכיר את נושא התדרים ויוכל לתת לכם ייעוץ תאורה למשרד שמבוסס על עולם התדרים.

ליווי צמוד חוסך זמן

בעל עסק שעובר משרד יודע שמחכים לו מספר ימים בהם הספק העבודה בעסק ירד משמעותית לנוכח המעבר. אחת הדרכים שמקלות מאוד על בעל העסק לצלוח את המעבר בשלום מכל הבחינות היא באמת להיעזר ביועצים שנותנים ליווי צמוד בכל ימי התהליך.
 

העובדה שיש איש מקצוע שניתן לסמוך עליו, שמבצע את הפעולות החשובות אודות עיצוב התאורה, רכישת הציוד, ביצוע העבודה והפיקוח עליה, חוסכת זמן לבעל העסק ומאפשרת לו להמשיך לעבוד ולשמור על יעילות העסק גם בימים של מעבר בין משרדים.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את ייעוץ תאורה למשרד:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ