חנות אונליין
077-8038596

כיצד לבחור גופי תאורה מעוצבים לגינה

גופי תאורה לגינה בעיצוב מיוחד

גינות מוארות מבוססות על עיצובים יעילים, ולכל גינה צורכי תאורה שונים, שנגזרים מפעילות הדיירים בגינה ואופי הבילוי המועדף עליהם. הנה 5 צעדים, שבאמצעותם תוכלו לבחור גופי תאורה מעוצבים לגינה, שיעניקו לכם אווירה טובה ומאוזנת.

שלב 1 – עיצוב

לא ניתן לבחור גופי תאורה מעוצבים לגינה מבלי לקבוע את העיצוב של החלל. על מנת לקבל מושג כללי באשר לסוגי הגופים שנחוצים גינה, ניתן לשרטט בקווים כלליים את הגינה ולסמן על גבי השרטוט קווים כלליים לאלמנטים, אותם מעוניינים לשלב, כמו המדשאה, פינת הישיבה, הבריכה, ערוגות הפרחים, שולחן הגינה, המפל וכו'.

שלב 2 – קבלת החלטות

בבניית תכנית תאורה חשוב לבחון אילו אלמנטים בגינה רוצים להאיר בשעות החשיכה. בדרך כלל שבילי הגישה, אזור הפטיו והכניסה לגינה הם האזורים שמתבקש למקם בהם גופי תאורה, אך פרט להם, ניתן לשלב גופים נוספים גם סביב הגדר, בין הצמחים, בסלעי המפל ואפילו בבריכת השחייה. ניתן לקבל השראה מאתרים שונים של מעצבים ואדריכלים ולקבל רעיונות נפלאים לתאורה מיוחדת שתיצור את האווירה המושלמת.

שלב 3 – חשיבה פונקציונלית

בשלב זה נבחר תאורה בהתאם לפונקציה של כל אלמנט בגינה. לצורך כך יש לחשוב איזה אפקט רוצים ליצור בכל חלק בחלל, ולבחור האם נחוצה תאורה ישירה, עקיפה, מפוזרת או תאורת מבטא.

שלב 4 – בחירת מתקני התאורה

עבור כל רכיב, חשוב לבחור את סוג המתקן שמתאים לו. קיים מגוון רחב של מתקני תאורה, החל מזרקורי קרקע שמאירים מתוך האדמה, ומתאימים לסמן שביל גישה, דרך עמודי תאורה זקופים, שיכולים לתחום שטח בגינה או להקיפה בצמוד לגדר ועד למתקנים צמודי קיר מתכווננים, שמאירים שטחים נבחרים בתאורה ישירה, וניתן להתקינם גם על גבי גדרות או עמודי פרגולה וכדו'.

שלב 5 – בחירת גופי תאורה מעוצבים לגינה

אם יושמו כל השלבים הקודמים, בחירת גופי תאורה מעוצבים בהתאם לתכנית התאורה שנבנתה היא משימה מהנה ופשוטה. כעת תוכלו להגדיר את הצרכים והרצונות שלכם בעת התייעצותכם עם יועץ תאורה מקצועי, שידע לכוון אתכם אל גופי התאורה האידאלים עבורכם, כך שיתאימו לפונקציות שאתם צריכים לשרת, לדרישות העיצוביות שלכם ולתקציב שעומד לרשותכם.

גופי תאורה מעוצבים לגינה של קמחי תאורה

לקטלוג תאורת חוץ לחצו כאן.

האם כדאי להיעזר ביועץ תאורה בבחירת גופי תאורה לגינה?

יועץ תאורה מנוסה ידע לשאול אתכם את השאלות הנכונות, כדי להתאים לכם את גופי התאורה באופן מדויק, כך שיספקו לכם את כמות האור שנחוצה לכם, שיחלקו את האור בצורה אופטימלית בגינה ויעמדו בכל הדרישות שלכם.

בבחירת גופי התאורה מומלץ לבחור את החומרים מהם עשויים גופי התאורה, להמשיך לגוונים שאתם מעוניינים בהם ולעיצוב המועדף עליכם. לכל סוגי הגופים תמצאו מגוון סגנונות, שמתאימים לעיצובים שונים, והיצע האפשרויות הוא אינסופי. על ידי נקיטת 5 הצעדים שציינו, יהיה לכם הרבה יותר פשוט להתמקד במה שנחוץ לכם ולדייק בבחירת גופי התאורה הטובים ביותר עבורכם.

אז איך אתם מעדיפים את הגינה שלכם, אקזוטית, רומנטית או אלגנטית? זה מתחיל ונגמר בגופי התאורה שתבחרו לעיצוב הגינה.

קמחי תאורה מזמינים אתכם לקבל ייעוץ ממומחי התאורה שלנו, שיודעים לשאול את השאלות הנכונות ולדלות את המידע החיוני לצורך בחירת גופי תאורה לגינה בקלות ובמקצועיות. אנו זמינים לסייע לכם עם הידע והטיפים המקצועיים שלנו, שיסייעו לכם ביצירת אווירה מושלמת בשעות הערב לבילוי בחצר הבית.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כיצד לבחור גופי תאורה מעוצבים לגינה:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ