חנות אונליין
077-8038596

פתרונות תאורה לגינה המושלמת בחצר הבית

מהם סוגי הפתרונות הקיימים ומה כדאי לקחת בחשבון?

פתרונות תאורה לגינה

סוגי פתרונות תאורה לגינה

בשעה טובה החלטתם לקנות ריהוט לגינה. כל הכבוד שלא שכחתם שקריטי לקנות גם גופי תאורה! יכול להיות מצער מאוד לקנות ריהוט מושקע לגינה, אבל שלא יהיה ניתן לשבת בה כשמחשיך.
 

ישנם שני סוגי פתרונות תאורה עיקריים לתאורת חוץ:

  1. תאורה פונקציונלית - תאורת חוץ שנועדה נטו לשם הארת החצר, כמו למשל באזורי ישיבה או בשבילים. כאשר יש צורך בתאורה פונקציונלית חשוב שהיא תהיה יחסית חזקה ולא מעומעמת- כדי שיהיה אפשרי להתנהל בחוץ - למשל להכין אוכל, לקרוא ספר וכדומה.
     
  2. תאורה דקורטיבית - תאורה לא הכרחית לגינה, למשל כדי להאיר פינות נסתרות שייראו כך יפות יותר, להאיר צמחיה מסוימת או לצבוע את הגינה בערב בצבעים מסוימים באמצעות נורות צבעוניות.

מה יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים פתרונות תאורה לגינה?

לפני שרוכשים גופי תאורה כדאי לעשות סיור מקיף בכל הגינה ולמפות את האזורים בהם רוצים שתהיה תאורה.

יש לחלק אותם ל- 2:

1. אזורי תאורה שימושית

2. אזורי תאורה דקורטיבית.
 

אם אינכם בטוחים איפה הכי כדאי למקם את התאורה, ניתן ואף רצוי להתייעץ עם מומחים לתאורה.

עיצוב

חשוב להתאים את סגנון גופי התאורה לעיצוב הכללי של הגינה - אתם לא רוצים שהרושם שיווצר יהיה מוזנח ולא מתואם לאחר שהושקעה כל כך הרבה מחשבה בנושא. ישנם סגנונות רבים של גופי תאורה: מנורות קיר לגינה או מנורות שקועות באדמה, בעיצוב וינטאג' קלאסי, בקווים מודרניים ומינימליסטיים וגם בהתאמה אישית בהתאם לרצון שלכם.
 

אנחנו ממליצים שתעברו על קטלוג ושאבו השראה לסוגי העיצוב שיכולים לעניין ולהתאים לכם. לאחר מכן תפנו לחברה והם ידעו להכווין אתכם לגופי תאורה נוספים בעיצובים דומים, או להציע ווריאציות שונות לגופי התאורה שנמצאים בקטלוג.

כדאי להתאים את עיצוב גופי התאורה גם לעיצוב הבית. הדבר ייתן רושם הוליסטי עיצובי בסגנון שאתם אוהבים וייתן תחושה נעימה גם לכם וגם לאורחים שלכם.

תקציב

לאחר שהחלטתם מה אתם צריכים מבחינת תאורה לגינה ומה הסגנון העיצובי יש להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע. לדעתנו, עדיף להשקיע בתאורה איכותית ויפה ולהנות ממנה לזמן ארוך, מאשר להתפשר על איכות ועל עיצוב.
 

אם לא ניתן להשקיע סכום כסף גדול על תאורה, אנו ממליצים לקנות רק את גופי התאורה הפונקציונליים בהתחלה, ועם הזמן להוסיף גם את שאר רכיבי התאורה הפחות חשובים. כך לא תתפשרו על איכות וגם תוכלו ליהנות מהגינה שלכם.

פתרונות תאורה סולאריים

ישנם פתרונות תאורה ייחודיים, שנעשים כיום יותר ויותר נפוצים. אחד מהם למשל הוא שימוש בתאורה סולארית. במהלך היום המנורות נטענות מהשמש ובערב הן מפיצות אור שנוצר מהאנרגיה שנטענה. אם מחליטים ללכת על תאורה סולארית יש לזכור שלרוב הלוח הסולארי של מנורות לגינה קטן יחסית ולכן הן לא יחזיקו באור שעות רבות, כמו גם שלפעמים אין מספיק שמש שתוכל להטעין אותם.

לכן, כדאי להשתמש בהן באופן מצומצם ונקודתי.

לסיכום

פתרונות תאורה לגינה יכולים להשלים את המראה העיצובי הכולל וליפות את הגינה. דורי קמחי תאורה עושים הכל כדי לאפשר לכם להגשים את החלומות שלכם ולהאיר את הגינה באופן שיוסיף לה חן ויהפוך אתכם למרוצים.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את פתרונות תאורה לגינה המושלמת בחצר הבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ