חנות אונליין
077-8038596

להאיר את חלל הסלון עם מנורות עמידה מעוצבות

כשאנו חושבים על הבית שלנו וחלוקת החדרים וההיררכיה ביניהם, הסלון ממוקם בראש כחלל המרכזי בבית והחשוב ביותר. בסלון אנו מארחים, מבלים זמן עם בני הזוג שלנו והמשפחה, פותחים את יום שבת עם קפה על הספה והופכים אותו למקום שמכיל בתוכו ערכים רבים.

בין אם הסלון פונה אל חלון גדול או יציאה לגינה, סובל ממחסור מאור טבעי או מוצף בו – תאורה מעוצבת היא פריט חובה. על כל הדרכים בהן ניתן להאיר את חלל הסלון הפרטי, ניתן לקרוא בהמשך. 

מנורות עמידה מעוצבות

מנורות עמידה מעוצבות הן פריט קלאסי שניתן למצוא כמעט בכל בית. מדובר במנורות אווירה לרוב, בעלות עוצמת תאורה נמוכה-בינונית ובחירת מיקום המנורה חשוב לא פחות. אם מדובר באזור בסלון שאיננו בקו ישר עם הקיר, לדוגמה – נישה בקיר, אזור עם תקרה נמוכה יותר כמו באזור המדרגות ועוד – כל אלה חללים נהדרים שניתן לשלב בהם תאורה מעוצבת.

מנורות קיר מעוצבות

אם נרצה להאיר את המסדרון בתאורה רכה ונגישה – תאורת קיר מעוצבת היא פתרון נהדר. ניתן למקם מנורות במרחקים שווים לאורך מסדרון בבית, כזה המחבר בין הסלון לחדרי השינה לדוגמא. קיים מגוון עצום של גופי תאורה שיכולים לשמש כתאורת קיר מעוצבת – גוף תאורה דמוי נר, גוף תאורה שקוע בקיר המפיץ אור רך ועוד. האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות.

מנורות צמודות תקרה מעוצבות

נברשת בסלון היא למעשה התאורה המרכזית בחלל. שאר הפריטים כדוגמת מנורות עמידה או מנורות קיר מעוצבות שייכות לתחום תאורת האווירה. בהיבט עיצוב הבית, מנורות צמודות תקרה עובדות נהדר בכל חלל – קטן וגדול כאחד. סוג תאורה זה משתלב בדרך הטובה ביותר עם עיצוב במראה נקי ומינימליסטי. אולם, מנורות צמודות תקרה מעוצבות יכולות להיות בעלות נוכחות מרשימה כחלק מעיצוב בסגנון כפרי – הקסם טמון בבחירת גוף התאורה. וכן,  גם כשמדובר בגוף תאורה צמוד תקרה ניתן לשחק עם נוכחות המנורה בסלון ולבחור גוף תאורה צמוד שלוקח את כל תשומת הלב.

לסיכום

פנו עוד היום לחברת דורי קמחי תאורה (שברשותה 48 שנים של ניסיון ואהבה לתחום התאורה) ותוכלו לשמוע עוד על מגוון האפשרויות הקיימות ועל הדרך הטובה ביותר לשלב בחלל הפרטי והמרכזי ביותר שלך תאורה מעוצבת – ניתן להשאיר פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם. בינתיים, נשמח שתתרשמו מקטלוג התאורה האיכותי והגדול שלנו, אותו תוכלו למצוא באתר האינטרנט הרשמי של החברה. אם אהבתם גופי תאורה מסוימים, תוכלו לשמוע עליהם פרטים נוספים בטלפון וגם תוכלו לראות אותם פיזית בחנות שלנו. מעבר לכך, ניתן לקבל ייעוץ לגבי מיקום מנורות קיר מעוצבות, צמודות תקרה ועוד מגוון פתרונות נוספים. נשמח לעמוד לשירותך ולהעניק לסלון שלך את התאורה המדויקת ביותר על פי צרכיך הייחודיים והעדפותיך האישיות.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את להאיר את חלל הסלון עם מנורות עמידה מעוצבות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ