חנות אונליין
077-8038596

שיעור בעיצוב: איך לבחור מנורות צמודות תקרה מעוצבות

בחירת תאורה כחלק מתהליך עיצוב הבית היא תחום העומד בפני עצמו. ניתן להתייעץ עם מומחים בתחום ולקבל טעימה מעולם מרגש של עיצוב, אווירה וחוויה שלמה במתג הפעלה אחד. המומחים שלנו ניסחו חמישה כללים מנחים שניתן להיעזר בהם כשניגשים למלאכת בחירת גופי תאורה צמודי תקרה אך לא רק – אלה כללי אצבע מקצועיים לבחירת תאורה עבור כל חלל באשר הוא – פרטי או מסחרי.

גובה החלל

האם מדובר בתקרה גבוהה או שמה החלל שמתחת למדרגות בבית? לגובה התקרה חשיבות מכרעת בבחירת גוף התאורה. מלבד גובה התקרה, יש לקחת בחשבון את ממדיו של החלל ולהתאים באופן פרופורציונאלי את גודל המנורה. בחירה נכונה עבור מנורות צמודות תקרה מעוצבות תהיה בהכרח כזו המתחשבת בגובה החלל כנקודת מוצא.

עוצמת התאורה

כשאנו בוחרים מנורות עמידה מעוצבות לדוגמא, נשאל מהי עוצמת התאורה הנדרשת בהתאם לייעוד שלה. אם מדובר במנורה המשמשת לקריאה נבחר בעוצמה בינונית, זאת בניגוד לעוצמה של גופי תאורה צמודי תקרה לסלון. עוצמת התאורה היא רכיב פונקציונאלי במיוחד ויש להקדיש לכך מחשבה.

גוון

גוון התאורה נע בין אור נר לאור יום טבעי ומסנוור. לרוב, בבית נשתמש באורה צהובה וחמה בגוון משתנה. גוון תאורה לבן המפיץ אור טבעי ובהיר עד לבן יתאים לחללי משרדים ומקומות עבודה. גוון תאורה חם במיוחד כשל אור הנר, יתאים לחדר השינה כתאורת אווירה ולא כתאורת קריאה.

מנגנון

כיום, קיימת תאורה חכמה וחסכונית שניתן לנהל במגע או מרחוק. לא מדובר רק בפתרון חסכוני, ירוק וחכם – מדובר בחוויית משתמש מושלמת. מנגנון המאפשר שליטה על עוצמת התאורה, הדלקה וכיבוי ועוד מאפשר גמישות רבה בביצוע פעולה תדירה במיוחד המשפיעה על כל האווירה – בבית, במשרד, בקניון – בכל מקום.

כיסוי

כשמדובר בגופי תאורה שהינם צמודי תקרה, יש לעשות עבודת מדידה מקדימה. יש לבחון את מפתח גוף התאורה ביחס לאור שמפיץ וכך לבחון כמה גופי תאורה אנו צריכים ובאיזה מרחק כדי לייצר חפיפה ולהימנע מהצללות מיותרות על הרצפה או על ריהוט משמעותי כמו שולחנות עבודה. 

אלה חמשת התחומים שיש לקחת בחשבון כשניגשים לבחור תאורה ובפרט – גופי תאורה צמודי תקרה.

לבחור בחברה מקצועית שמספקת גופי תאורה

לפני שאתם מבצעים את רכישת גופי התאורה לבית, חשוב מאוד למצוא חברה שיש לה דירוג והמלצות טובות. ניתן לבדוק זאת על ידי באמצעות ביקורות בגוגל ובפייסבוק. אגב, ברוב המקרים לא תידרשו להגיע פיזית לחברה, אלא תוכלו לצפות בקטלוג גופי התאורה שלה הנמצא שזמין באתר האינטרנט הרשמי של החברה וכך להתרשם ממוצרי התאורה. אם אתם לא בטוחים איזו תאורה תתאים לכם, תמיד תוכלו להתייעץ עם יועצי התאורה של החברה.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר כדי לקבל את כל המידע המתאים עבור הצרכים הייחודיים שלך. צוות העובדים שלנו מיומן בעבודה מול לקוחות פרטיים ומסחריים וייתן לך את המעטפת השלמה עבור פתרונות תאורה בכל חלל.

שיהיה בהצלחה!

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את שיעור בעיצוב: איך לבחור מנורות צמודות תקרה מעוצבות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ