חנות אונליין
077-8038596

גופי תאורה לאמבטיה - על מה חשוב להקפיד?

גופי תאורה מעוצבים לאמבטיה של קמחי תאורה

משפצים את חדר האמבטיה? אנחנו ממליצים לכם לתת דגש לנושא של בחירת גופי תאורה לאמבטיה.

חדר הרחצה הוא בין החדרים היחידים בבית, שכל עוד אנו שוהים בו, אנו מצפים לקבל את מלוא הפרטיות שמגיעה לנו, וכמקום שמקדש את פרטיותו של האדם, ראוי שיתייחסו אליו בהתאם ויעצבו אותו עם תאורה מתאימה, שמעניקה לכל מי ששוהה בו תחושה של נינוחות ורוגע במרחב הכי פרטי בבית. הצטרפו אלינו לסקירה מעניינית בנושא תאורה אדריכלית בחדר הרחצה, בחירת גופי תאורה מעוצבים לאמבטיה והפיכתה למרחב מרגיע ופונקציונלי עם הרבה אור.

תאורה נכונה לחדר האמבטיה - על מה כדאי להתעכב ולא לוותר

ראשית, שימו לב שאתם מתקינים גוף תאורה מעל המראה שיש בחדר. אם עשיתם הנמכות גבס בחדר, אז תוכלו לבחור בגופי תאורה לאמבטיה שהינם שקועים ובמידה ואין הנמכות גבס, אפשר לבחור בגופי תאורה תלויים ולהתקין אותם בין המראה לבין האדם שעומד מולה. מלבד זאת, חשוב שיהיה בחדר גם גוף צמוד תקרה מעוצב שיש לו עוצמת הארה טובה ויחד עם גופי התאורה שמותקנים מעל המראה, כל אלה יחד יספקו את עוצמת האור הדרושה.

אילו גופי תאורה מעוצבים לאמבטיה יאירו לכם את החלל האינטימי ביותר בבית?

רבים נוטים לבחון את עצמם ואת המראה שלהם מול הראי בחדר האמבטיה, ולכן כדאי להציב גוף תאורה, שיציג תמונה ברורה. על ידי זוג פמוטים, שמותקנים בגובה העיניים משני צידי המראה קל יותר להתגלח, להתאפר, לטפל בשיניים ובעור הפנים וכדו'.

כשמדובר בחדר רחצה ראשי בבית כדאי להשתמש בגופי תאורה מעוצבים, שמספקים תאורה לבנה חזקה, אך לא יותר מידי, שתספק מספיק אור בחלל החדר. עד לפני מספר שנים נהוג היה להציב נורת פלאורסנט בחדר הרחצה, אך תאורת הלד שהפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות מספקת אור חזק באותה מידה וחוסכת הרבה מאוד אנרגיה וכסף. לתאורת הלד מגוון יתרונות שהפכו אותה לבחירה הטבעית בקרב אנשי מקצוע מכל תחומי עיצוב הפנים והאדריכלות, ביניהם גם תוחלת החיים הארוכה.

אם מדובר בחדר רחצה משני בבית, ניתן להשתמש בתאורה קצת פחות חזקה עם גוון חם יותר, שמעניקה תחושה של חמימות, אינטימיות וביטחון, במיוחד עבור אורחים שאינם רגילים להתרחץ בביתכם באופן קבוע. כמו כן, עבור חדר רחצה משני של הבית מומלץ לאתר טמפרטורת תאורה מזמינה, שתאיר את האורחים בצורה מיטבית. בדרך כלל השילוב של תאורה קרה וחמה עושה עבודה די טובה, ומספק תאורה מחמיאה.

איזה גוון תאורה מומלץ לבחור לחדר האמבטיה?

בגדול, זה עניין של טעם אישי. יש כאלה שיעדיפו גופי תאורה לאמבטיה המספקים אור בגוון צהוב, שיש לו הפרדת צבעים טובה יותר מהאור הלבן ומנגד, יש כאלה שיעדיפו את האור הלבן. הוא אמנם סינתטי וקצת קר למראה אך עדיין יש לא מעט שדווקא מחבבים אותו. בחרו את הגוון שאתם הכי מתחברים אליו.

איך מאירים חדר אמבטיה חשוך?

בעוד פמוטים לצד המראה משמשים פונקציונלית בלבד, גופי תאורה שקועים סביב חדר האמבטיה במיקום גבוה יכולה לספק תאורה לכל החלל ולשמור על מראה נקי ואסתטי, שחשוב במיוחד לחדר הרחצה. שימוש בדימר מיוחד יאפשר לכם לבחור את עוצמת האור הרצויה, וכך לקבוע את האווירה שאתם רוצים לקבל בהתאם למצב הרוח.

בטיחות בחדר האמבטיה

רכשו גופי תאורה לאמבטיה שהינם עמידים בפני לחות וכמובן בפני מים. כמו כן, מומלץ שיהיה כיסוי לאותם גופי תאורה ושהם לא יהיו חשופים. יש מגוון גדול של גופי תאורה שעונים על פרמטר הבטיחות כמו גופי תאורה צמודי תקרה, גופי תאורה שקועים, מנורות קיר וכו' שמתאימים לחדר האמבטיה וכל שעליכם לעשות הוא להגיע לחנויות התאורה ולהיעזר ביועצי התאורה ולבחור את גופי התאורה המעוצבים והיפים ביותר שיתאימו לחדר האמבטיה שלכם.

תוספות לתאורה באמבטיה

יש כל מיני תוספות שתוכלו להתקין כמו, גוף תאורה שקוע רצפתי שיהיה ממוקם באזור האסלה וישמש כתאורת התמצאות, גוף תאורה שקוע קירי נמוך, גוף תלוי דקורטיבי שניתן למקם מעל הארון בפינת הכיור או אפילו בפינה מעל האסלה, גוף תאורה עם זרוע בשילוב של זכוכית, גוף תאורה נסתר ועוד. יש אינסוף אפשרויות ואתם צריכים לבחור עד כמה תרצו להשקיע והאם אתם עומדים במסגרת התקציב שלכם.

גופי תאורה לאמבטיה

טיפים אדירים מהמומחים של קמחי תאורה לעיצוב תאורה בחדר הרחצה

נסיים עם מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת גופי תאורה לאמבטיה והם:

  • אם אתם מתכננים את התאורה לבד, בדקו שאכן בחרתם את המיקומים הנכונים, שכן אלו קריטיים ויש להתחשב בכל מיני נתונים בהם, מספר האנשים שמשתמשים בחדר האמבטיה, הצרכים שלהם וכו'. אם אתם מתקשים בתכנון התאורה, תמיד תוכלו להיעזר באנשי מקצוע כמו אדריכלים ומעצבי פנים.
     
  • על מנת לחסוך בעלויות החשמל, העדיפו גופי תאורה בהם ניתן להשתמש עם נורות לד.
     
  • רוצים לשדרג את האווירה שיש בחדר? נסו לעשות שימוש בנורות בגוונים או בצבעים שונים.
     
  • רוצים לצור אשליה של גודל בחדר? נסו להציב גופי תאורה קטנים במקומות שונים בחדר.
     
  •  רכשו גופי תאורה לאמבטיה שמיוצרים מחומרים איכותיים ונמכרים בחנות שיש לה דירוג גבוה וכמו כן שיש עליה המלצות.
     
  • הימנעו מהצבת גוף תאורה מעל המראה – גם תאורה שקועה שממוקמת מעל המראה וגם גוף תאורה צמוד קיר עלולים לזרוק אור חזק על המצח ולהטיל צללים עמוקים מתחת לעיניים, לאף ולסנטר. האור הזה עלול לגרום להתאפר באופן לא מחמיא בלשון המעטה, ואף מבגר, או להתגלח באופן לא יעיל. כאשר אתם מביטים בראי בחדר הרחצה חשוב שתיראו במיטבכם, ותאורה נכונה בחדר האמבטיה יכולה לסייע לכם בכך ולהגדיל את הביטחון העצמי שלכם לאורך כל היום.
     
  • שימוש בדימר מאפשר גם לבנות אווירה מתאימה הן לרגיעה בסוף יום עבודה והן לרומנטיקה בסוף השבוע, אך גם מאפשרת לעיניים להסתגל לאור בשעות היקיצה או לפני השינה. כמו כן, התעוררות לילית לצורך ריקון השלפוחית לא חייבת לגרום לכם להתכווץ בגלל תאורה חזקה ועוצמתית הודות לדימר.
     
  • מומלץ להפריד בין מאוורר התקרה, אם ישנו, לגופי תאורה מעוצבים לאמבטיה, ובכך למנוע את הפעלתו שלא לצורך, למשל בעת צחצוח השיניים בשעת הבוקר.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את גופי תאורה לאמבטיה - על מה חשוב להקפיד?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ