חנות אונליין
077-8038596

תאורה אדריכלית בבית פרטי

תאורה אדריכלית בבית פרטי

כשאנחנו מדברים על תאורה בבית פרטי, אנחנו מדברים על קדמה וחדשנות. בתים פרטיים צריכים להיות מעוצבים באופן מושלם, כאשר התאורה היא הדבר העיקרי אשר משפיע על האיזון המדויק בין מראה נקי ומודרני לבין ביתיות וחום. באמצעות שילוב בין מבני תאורה אדריכליים והתאמה בלתי מתפשרת למבנה הבית, אנחנו יוצרים מראה עוצר נשימה, שתענוג לקום אליו כל בוקר.

במאמר הבא נפרט לכם מעל על האופן בו אנחנו יכולים להפוך גם את בית המגורים שלכם ליצירת אומנות, במספר צעדים פשוטים.

לתכנן תאורה בבית פרטי

אחד הדברים החשובים ביותר כשמדברים על תאורה הוא התכנון. מכיוון שתאורה בעלת מאפיינים אדריכליים ניחנת בהתאמה גבוהה למבנה הקונסטורקטיבי, יש חשיבות גבוהה להחלטה מבעוד מועד בנוגע למיקום המנורות - בין אם מדובר במנורות קיר, עמודי תאורה ניצבים או אפילו נברשות.

כמובן שתמיד אתם יכולים להיעזר בשירותיו של יועץ תאורה על מנת לבצע את התכנון האופטימלי ביותר עבורכם.

התאמת התאורה למבנה הבית

כל פריט ופריט צריך להיות מוצב בהתאם למה שמסביבו, להדגיש בטעם פריטי אומנות או חלקים בבית שאנחנו רוצים למשוך אליהם תשומת לב. באמצעות תאורה אנחנו יכולים לגרום לחלל להיראות גדול ופתוח יותר, ליצור הפרדה בין מתחמים שונים, או אפילו ליצור שבילים כשמדובר בתאורת חוץ.

שילוב תאורה טבעית

כאשר אנחנו מתכננים את התאורה והמנורות השונות שיוצבו ברחבי הבית, אנחנו לוקחים בחשבון גם את האור הטבעי שנכנס. אנחנו תמיד נעדיף לבחור מנורות אשר ישתלבו עם האור הטבעי, ויחליפו אותו עם רדת החשיכה תוך שמירה על קו רציף ומראה הרמוני בכל שעות היום. זאת באמצעות שימוש באור חם, תריסים חשמליים והצללות מסוגים שונים.

ביצוע ויישום מבנים אדריכליים בתאורה

כיצד, למעשה, יוצרים מבנים אדריכליים אשר הינם בעלי ערך אסתטי וגם מאירים את הבית בצורה מושלמת? לשם כך דרוש ניסיון רב, דייקנות, עבודה עם כלים מתקדמים וכמובן אהבה גדולה למקצוע. כדי ליצור תאורה אדריכלית עוצמתית ומרשימה, אנחנו משתמשים בכל הכלים העומדים לרשותנו - החל מבקיאות גבוהה בעולם העיצוב והמגמות העכשוויות, ועד ליצירה מתוך ניסיון של עשרות שנים ואהבה גדולה לתחום.

שילוב בין מסורת ליצירתיות

אנחנו דוגלים בשילוב בין יצירתיות, קווים מעוגלים, מראה נקי והרמוני, לבין משחק עם כל מה שמחוץ לקופסא. אנחנו אוהבים את הבלאגן שבתוך הסדר, השחור שבתוך הלבן. זה מה שעושה את דורי קמחי לחברה פורצת גבולות ויחידה מסוגה - הן בעולם התאורה, והן בעולם האדריכלות.

שימושים של תאורה בבתים פרטיים

כאשר אנחנו מתחילים לחשוב על גופי תאורה בבית פרטי, לא בהכרח נתכנן אותם כגופים אדריכליים בכל חדר. פעמים רבות נבחר ליצור מוקד תאורה אחד, מרכזי ומרשים, בחלל המשותף העיקרי של הבית אשר יהווה את מוקד ההתרחשות. מוקד זה יכול להיות המטבח, פינת האוכל או אפילו החצר.

גוף תאורה גדול ומרשים בגלל המשותף של הבית, יכול בהחלט ליצור מראה אומנותי, ייחודי ועוצר נשימה, זה שכל המשפחה תשמח להתאסף סביבו.

דורי קמחי - תאורה ייחודית לבית

אנחנו בדורי קמחי גאים להביא אליכם תאורה ייחודית, כזו שמתאימה לבית שלכם - ושלכם בלבד. אנחנו מאמינים בהתאמה אישית, מתוך תפיסה שלכל חלל וחלל יש את המאפיינים הייחודיים לו. תאורה נכונה יכולה לעשות את ההבדל הגדול ביותר בכל הנוגע לאופי הבית ולאווירה שהוא משרה על הנמצאים בו.


מאחורינו עומדות כמעט חמישים שנים של ניסיון, בהן למדנו לעבוד עם הכלים המתקדמים ביותר, ויצרנו קשרים מעמיקים עם האדריכלים הטובים והמקצועיים ביותר בתעשייה. ברפרטואר שלנו יש מאות לקוחות מרוצים - נשמח לעמוד גם לשירותכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה אדריכלית בבית פרטי:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ