חנות אונליין
077-8038596

איך בוחרים מנורות שקועי תקרה ומה חשוב לדעת לפני שמתקינים אותן

מנורות שקועי תקרה הם גופי תאורה בסיסיים מאוד, אך חיוניים במיוחד, שיכולים בקלות להפיח חיים בכל חלל ולתת פן עיצובי מרשים וייחודי. הרכיבים של גופי התאורה הללו כוללים בית וגימור, כאשר את הבית אנו לא רואים, מכיוון שהוא החלק ששקוע בתוך התקרה, ונועד להחזיק את נורת הלד במקומה, אך הגימור, שבולט מעל פני השטח מגיע במגוון רחב של צורות וגדלים, והוא החלק שמתאימים לעיצוב ולסגנון של החלל. עם זאת, לגימורים מרכיבים פונקציונליים נוספים שכדאי להכיר.

בחירת מנורות שקועי תקרה עשויה להיות מעט מאתגרת, במיוחד אם אינכם מכירים את האפשרויות שעומדות בפניכם.

על מנת לסייע לכם בבחירת גופי תאורה שקועי קיר הכנו לכם את המדריך הבא, שיסייע לכם לבחור את המתקנים הטובים ביותר עבור ביתכם.

בחירת גודל הצמצם של גופי התאורה השקועים

כאשר בוחרים בין הגדלים השונים של מנורות שקועי תקרה, חשוב להתמקד בגודל הצמצם של גוף התאורה. באופן כללי, הצמצם קובע עד כמה רחב או צר פתח הגימור, שדרכו האור קורן החוצה מתוך גוף התאורה.

חשוב לדעת, שגודל הצמצם אינו שווה לגודל הגימור, והוא תמיד יהיה קטן יותר ביחס אליו. קוטרו של הצמצם הסטנדרטי הוא כ- 15 ס"מ, אולם ניתן למצוא גם צמצמים בקוטר שנע בין 10 ל- 13 ס"מ.

זכרו, ככל שהצמצם יהיה קטן יותר, כך זווית קרני האור צרה וממוקדת יותר, ולהיפך. בהתאם לגודל הצמצם שתבחרו תוכלו להחליט כמה גופי תאורה שקועי תקרה נחוצים לכם.

כיצד סוג הבנייה משפיע על הגופים שתבחרו ועל התקנתם

סטנדרט הבנייה המודרני אידיאלי להתקנת שקועי תקרה מעוצבים, שהפכו למאוד פופולריים בשנים האחרונות. אם הבית שלכם עובר שיפוץ, כדאי שתדעו מראש היכן אתם ממקמים את גופי התאורה הללו, ואם המבנה שלכם ישן, רצוי שתתייעצו עם מומחה, שייעץ לכם כיצד להתקין אותם בצורה בטוחה, יעילה ואסתטית.

אם אתם מתקינים גופי תאורה צמודי תקרה על גבי תקרת גבס, העבודה שנדרשת מכם פשוטה וקלה, ולא צפויות לכם תקלות.

אילו גימורים יש לגופי התאורה השקועים, וכיצד בוחרים אותם בהתאם לחלל שבו ימוקמו?

גימורים עגולים נחשבים למאוד אסתטיים, ולכן הם הנפוצים ביותר בשימוש, אולם קיים מגוון רחב של גימורים, המשלבים צורות מודרניות כמו ריבועים, אליפסות, אוגנים דקורטיביים ועוד, עשויים ממתכת, זכוכית ומגוון חומרים נוספים.

אם ברצונכם למקד את האור על אובייקט ספציפי, תוכלו לבחור בגימור מתכוונן, לחדרים רטובים כדאי לבחור בחומרים עמידים בלחות, ואם אתם משתמשים בגופי התאורה עבור תאורה כללית, הפחיתו עודפי אור ומנעו סנוור על ידי גימורים עם חריצים גדולים.

התקנת מנורות שקועי תקרה

רבים מחזיקים באמונה שאורות שקועי תקרה עולים הרבה יותר כסף ומצריכים יותר זמן התקנה, אך הדגמים המודרניים שמיוצרים כיום, מבטיחים גופי תאורה יפים, שמותקנים בקלות ובמהירות ואף מתאימים לכל כיס, כך שכל אחד יכול ליהנות מיופיים וממגוון היתרונות שהם מציעים.

אם אינכם בטוחים כיצד לבצע את ההתקנה או באשר לכמות גופי התאורה שנחוצים לכם, היעזרו במומחה שיבטיח לכם תוצאה יפה ואיכותית לשביעות רצונכם, כך שתוכלו ליהנות בצורה מרבית מהתאורה בביתכם.

לפרטים נוספים השאירו את פרטיכם בטופס למטה וניצור קשר בהקדם באפשרי!

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את איך בוחרים מנורות שקועי תקרה ומה חשוב לדעת לפני שמתקינים אותן:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ