חנות אונליין
077-8038596
בחירת מעצבי תאורה לבית

בחירת מעצב תאורה לבית יכולה להיות משימה מעט מאתגרת. עיצוב תאורה הוא מקצוע ייחודי המצריך ידע רב בתחום העיצוב ובתחום התאורה. על מנת ליצור עיצוב תאורה אופטימאלי נדרש גם ידע טכני וגם ידע עיצובי. בישראל ניתן לבצע קורס בתחום של עיצוב תאורה במספר מוסדות אקדמיים. עם זאת, פעמים רבות גם הניסיון המעשי יכול להוות תחליף לצבירת ידע בצורה ממוסדת.

 

במאמר זה נפרט אודות תפקידו של מעצב תאורה ונראה כיצד ניתן לבחור בצורה נכונה מעצב תאורה לבית.

מה תפקידו של מעצב תאורה לבית

תפקידו של מעצב תאורה הוא בדרך כלל לספק ייעוץ תאורה לבית חדש, אך גם לבתים ישנים יותר. על מנת לעשות זאת, עליו לבחון מספר נושאים בתוך הבית ולתכנן את התאורה בהתאם:

  • בחינת החללים השונים בבית – על מעצב התאורה לבחון את החללים השונים בבית ועל פיהם לתכנן את עיצוב התאורה.
     
  • בחינת עיצוב הרהיטים – על מעצב התאורה להתחשב גם בעיצוב הרהיטים, במיקומם בחלל ובנראות הכללית שלהם.
     
  • בחינת הצבעוניות והטקסטורה – בעת תכנון התאורה יש להתחשב גם בצבעי הבית ובטקסטורות השונות שעל הקירות.
     
  • פריסת התאורה בבית – במידה ומדובר בעיצוב תאורה בדירה קיימת שיש רצון לשמור עליו, על מעצב התאורה להתחשב בפריסת גופי התאורה הקיימים בבואו להוסיף חדשים.
     
  • סוג גופי התאורה ומיקומם – בשלב הסופי על מעצב התאורה לבחור את גופי התאורה המתאימים עבור החלל בהתחשב בכל האלמנטים שתוארו לעיל.

כיצד לבחור מעצב תאורה לבית

  1. ראשית ניתן לומר במי לא כדאי לבחור – בחשמלאי ובמעצבי תאורה בחנות. שני אלו לא מכירים את הצרכים הייחודיים שלכם. מעצב תאורה לעומת זאת, חייב להכיר לעומק גם את הדירה שלכם וגם אתכם.
     
  2. כאשר נפגשים עם מעצב תאורה, כדאי לבדוק את הידע המקצועי שלו. על מנת לעשות זאת, מומלץ לבקש לראות את תעודת ההכשרה שלו בתחום.
     
  3. במידה ואין למעצב שלכם תעודת הכשרה מקצועית, מומלץ לבדוק שיש לו מספיק ניסיון בתחום.
     
  4. אפשר ואף רצוי לבקש לראות מספר דוגמאות מפרויקטים שנוהלו על ידי מעצב התאורה וכך לקבל מושג כללי לגבי התאמת הסגנון שלו לצרכים שלכם.
     
  5. כדאי לשים לב שהעיצוב לא חוזר על עצמו אלא באמת מותאם לצרכי כל לקוח, כך שהתוצאה נראית שונה וייחודית בכל פעם.

השפעת עיצוב תאורה אפקטיבי על הבית

במידה והתאורה לא מתוכננת נכון, חלל הדירה כולו יהפוך לפחות נעים ואף פחות שימושי. אולם, תאורה שמתוכננת נכון, עם פיזור מחושב של גופי תאורה תוך התחשבות במיקומם בחלל, יכול להיראות נהדר וגם לשרת אתכם בצורה טובה יותר. עיצוב תאורה לא אפקטיבי יכול להיות גם מסוכן. לדוגמא, אם תאורה למטבח לא תעוצב בצורה נכונה, לא רק שהמטבח יראה פחות טוב, אלא שייתכן ויהיה מסוכן לבשל בו.

 

בנוסף, גם בתכנון משרדים ישנה חשיבות רבה לעיצוב תאורה נכון. זאת מכיוון שתאורה משפיעה רבות על מצב רוחם של העובדים ועל תפוקת העבודה שלהם.

עיצוב תאורה לבית עם חברת דורי קמחי

חברת דורי קמחי מתמחה בעיצוב תאורה בבתים פרטיים ובעסקים ממגוון תחומים. לחברתנו ניסיון רב בעבודה על פרויקטים מגוונים הן בתחום המסחרי והן בבתים של לקוחות פרטיים. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעצב תאורה בהתאמה אישית עבורכם. מרבית גופי התאורה שלנו מתוכננים ומיוצרים במפעלינו המקומי כך שנוכל גם לייצר עבורכם את גופי התאורה המתאימים ביותר.

 

פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכם בהתאמה של עיצוב התאורה הנכון ביותר עבורכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את בחירת מעצבי תאורה לבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ