חנות אונליין
077-8038596

שימוש בעמודי תאורה לעיצוב הבית

עמודי תאורה בתכנון קמחי תאורה

תאורה היא ללא ספק אחד האלמנטים המשמעותיים והמפתיעים ביותר שיכולים לשנות את הנראות של כל חלל במשרד, בבית או בכל מקום אחר. שימוש בגווני תאורה שונים בשילוב גופי תאורה אלגנטיים יכול להפוך כל חלל שעולה במוחכם למקום מרהיב במיוחד.

לצד נורות מיוחדות, פנסים חדישים ומגוון גופי תאורה נוספים, תחום עמודי התאורה צובר תאוצה כמוטיב עיצובי משמעותי בגינות וחצרות רבים. עמודי תאורה הפכו לנפוצים במיוחד לא רק מחוץ לבית, אלא בשנים האחרונות ניתן להצביע על טרנד מרכזי לשילוב עמודים כאלו גם בחללים פנימיים בבית שיכולים לעזור לכם במיוחד בהדגשת קווים עיצוביים מצד אחד,  וגם מספקים פתרון מצוין לאור מספק בחלל.

עמודי תאורה לגינות

אנשים רבים אשר נעזרים במעצבים מקצועים או ביועצי תאורה נוהגים לשלב עמודי תאורה במגוון עיצובים שונים בחללים חיצוניים כדוגמת הכניסות לבתים, חצר פנימית או גינות. שימוש בגופי תאורה כאלו יכול לעזור לכם לעצב את הגינה בצורה חדישה ויפה , להנות מגווני תאורה מתאימים וגם מיופיו של עמוד התאורה עצמו. כולנו הרי מכירים את העיצוב הרגיל והבנאלי של עמוד תאורה לגינה עם ראש בצורת כדור, אך בשנים האחרונות נרשמת עלייה משמעותית בהיצע גופי העמודים וגוף המנורות, ולכן תוכלו למצוא אינספור עיצובים חדשים ויפייפים שיהפכו את הגינה שלכם ללא פחות מיצירת אומנות. אם שקלתם בעבר להחליף את גופי התאורה בגינה שלכם, מומלץ מאוד לשקול ולבחון את כל האפשרויות בתחום עמודי התאורה לגינות, בחירה נכונה יכולה לעשות את ההבדל ולהפריח חיים חדשים בגינה שלכם. תוכלו לעצב אווירה רומנטית, או אפילו להשתמש בגוונים מסוימים כדי לייצר אווירה קלילה הרבה יותר באמצעות שימוש בגווני תאורה בהירים.

איך תוכלו לבחור את גוון האור הטוב ביותר לגינה?

בחירה נכונה של הגוון המתאים ביותר עבור תאורה לגינה שלכם יכולה להיות הרת גורל בכל התהליך העיצובי של הגינה. חשוב מאוד להגדיר מראש מה האווירה שאותה אתם רוצים לייצר בגינה, מה הפריטים העיצוביים הנוספים שיהיו בגינה ומה הרהיטים אשר ממוקמים בה או עתידים להגיע. גווני אור כהים יותר בדרך כלל יוצרים אווירה רומנטית וחמה אך מבחינה פונקציונליות לוקים בחסר בכל הנוגע לעוצמת התאורה. מנגד, גווני אור בהירים הם הרבה יותר פונקציונליים אך ברוב המקרים מאפשרים לכם יכולת מופחתת בעיצוב אווירה באמצעות אור.

איך לבחור את גוף התאורה עצמו?

מעבר לחשיבות הרבה של בחירה מושכלת של גווני תאורה נכונים ומתאימים לגינה שלכם, רצוי לוודא שגם גוף התאורה עצמו יתאים לשאר הרהיטים בגינה שלכם. כיום, עמודי תאורה רבים מגיעים בעיצובים שונים כמו לדוגמה עמודים בצבעים מתכתיים, עמודים בצבעים קלאסיים ( כמו ברחובות הערים בעבר) וכו'. מומלץ לבצע מחקר שוק מקיף ולבדוק את ההתאמה הפוטנציאלית של עמוד התאורה שאותו אתם רוצים לקנות לשאר הפריטים בגינה שלכם. מעבר למחיר, כדאי מאוד שתבדקו את המידות של עמוד התאורה, הצבע, מיקום פוטנציאלי וגווני אור אפשריים. בנוגע למיקום חשוב להדגיש שההמלצה היא לא למקם עמודי תאורה בקרבתם של ברכות או מקומות מים פתוחים, אלא אם כן מדובר בעמודי תאורה ייעודיים.

לסיכום,

עמודי תאורה הם ללא ספק אחד הפריטים החשובים ביותר בעיצוב אווירה בגינות ובחללים שונים. באמצעות בחירה נכונה תוכלו לייצר אווירות שונות, להתאים את גוון האור לקו העיצובי של הגינה או החלל שלכם ולהשתמש בחוכמה בכוחם של גופי התאורה להפוך כל חלל לחוויה עיצובית חדישה. בחירה נכונה ומושכלת מורכבת מהתאמה של גוונים ועוצמה של אור לצרכים שלכם, ובנוסף כמובן חשוב לשקלל את סכום ההשקעה וההתאמה העיצובית של גוף התאורה עצמו לגינה.

לקטלוג גופי תאורה מבית קמחי תאורה לחצו כאן

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את שימוש בעמודי תאורה לעיצוב הבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ