חנות אונליין
077-8038596

מנורות קיר- אפשרות מעניינת לשדרוג הבית

מנורות הקיר הן סוג מיוחד של תאורה, מענה נקודתי לצורך בתאורה ממוקדת, אך גם תרומה לעיצוב אוירה מרוככת ונעימה. הן מוסיפות מורכבות, גיוון והעשרה לעיצוב המראה הכללי של הבית. כל חדר בבית עשוי להרוויח מהתקנת תאורה כזאת.

עיצוב מרשים של מנורות קיר

מנורות הקיר הן סוג מיוחד של תאורה, מענה נקודתי לצורך בתאורה ממוקדת, אך גם תרומה לעיצוב אוירה מרוככת ונעימה. הן מוסיפות מורכבות, גיוון והעשרה לעיצוב המראה הכללי של הבית. כל חדר בבית עשוי להרוויח מהתקנת תאורה כזאת.

חשיבות התאורה.

לתאורה יש חשיבות רבה הן בעיצוב הבית והן בתועלות הפרקטיות שהיא מביאה עמה. גופי תאורה לבית צריכים להיות גם אסתטיים, גם להשתלב עם האווירה הכללית של הבית וכמובן, להיות איכותיים ומאירים במידה הנכונה.

אחד הפתרונות היעילים ביותר להשגת המטרות הללו – עיצוב מרשים, איכות המוצר ואפקטיביות בשימוש – הוא מנורות קיר.

היתרונות שבמנורות הקיר.

מנורות קיר מגיעות במבחר סגנונות ולכן, כל אחד יכול לבחור את העיצוב שמתאים לטעם האישי שלו וכמובן גם לסגנון העיצוב של הבית כולו. גופי תאורה מעוצבים הוא אחד התחומים הפורים ביותר בענף ההום-סטיילינג והמבחר העצום מאפשר לכל אחד שמעוניין להתקין מנורות קיר, למצוא כאלו שעומדות בתקציב שלו מבלי להתפשר על הסטייל שלהן או על האיכות.

חברה מקצועית כמו קמחי תאורה תציע לכם קטלוג מסודר ממנו תוכלו לבחור מבין עשרות הסוגים הקיימים. אם המבחר מסחרר אתכם, אל תהססו להתייעץ עם צוות המוכרים אונליין או בחנות הפיזית, כדי לבחור את התאורה שמתאימה לכם ביותר.

במה שונות מנורות קיר מסוגים אחרים של מנורות?

מנורות קיר – כשמן כן הן – צמודות לקירות החלל. הן נבדלות למשל ממנורות תלויות המחוברות לתקרה ומשתלשלות ממנה וממנורות רצפה הניצבות עליה באמצעות מוט. ישנן מנורות הצמודות לקיר לחלוטין ויהיו בדרך כלל מכוסות בזכוכית וישנן כאלו שמתחברות לקיר באמצעות מוט דקורטיבי ואהיל, שצורתו משתנה בהתאם לדגם.

מנורות קיר מטילות אור רך ונעים על האזור בו הן ממוקמות ובדרך כלל גם מגדילות את החלל באמצעות האפקט שיוצר האור שהן מפיצות. לרוב, מנורות קיר ממוקמות בגובה 1.70 ס"מ מעל הקרקע, על-מנת למנוע סנוור במבט ישיר אליהן.

היכן כדאי למקם מנורות קיר?

מנורות קיר מתאימות כמעט לכל חדר בבית. בסלון במראה כפרי ניתן להתקין מנורות בעיצוב עדין התואם את האווירה החמימה והביתית שיש בו. במסדרונות הבית אפשר להתקין נורות במראה חלק וניטרלי. המנורות מתאימות גם לחדר השינה ועיצוב וינטג' רומנטי יכול לתרום לתחושה הנינוחה והרגועה ששואפים ליצור בו. לעומת-זאת, בחדר אמבטיה לבן עם מראה מודרני ואלגנטי, יתאימו מנורות קיר בעיצוב תואם שישתלבו בו ויהפכו אותו ליחידה מגובשת אחת בסגנון של מלון חמישה כוכבים.
מנורות קיר בחדר האמבטיה הן מוצר בסיסי בעיצוב הבית משום שהן ממוקמות סמוך למראה מולה מתאפרים או מתגלחים. לכן, מעבר לעיצוב גנון החדר, הן מהוות נדבך חשוב בהפיכתו למתחם מפואר אך פרקטי, עבור כל דיירי הבית.

לקריאת מדריך לבחירה של תאורה לאמבטיה.

 

עוד חדר מיוחד שמומלץ להתקין בו מנורות קיר הוא חדר הילדים. חדר זה מעוצב בדרך כלל באופן שונה משאר הבית והוא מתוק, עליז וילדותי יותר בטקסטורות שיש בו ובצבעוניות. מנורות קיר לחדר ילדים צריכות להתאים את עצמן לקו זה ולכן ניתן למצוא עיצובים ייעודיים לחדרי ילדים, בצורות לא שגרתיות ועם אפקטים מעניינים של אור.

ומה לגבי הקירות שמחוץ לבית?

לא רק בבית עצמו יש לנו קירות. הקירוי מתחיל הרבה לפני, בשביל הגישה או במסדרון המוביל אל הדירה ונמשך הרבה אחרי, במרפסת הבית או בגינה הפסטורלית. מחוץ לבית אנו שואפים לאווירה פסטורלית וקסומה ולכן יתאימו מנורות סטייל עששיות, או כל עיצוב חולמני וקליל אחר. גם לצורה של הנורות הממוקמות עוד לפני הבית יש חשיבות, משום שהן מהוות את כרטיס הביקור של הבית כולו ומכינות את האורחים כדי שידעו לאיזה בית הם נכנסים, פחות או יותר. לכן, מנורות קיר למסדרונות צריכות להתאים לטעם שלכם בצורה מדויקת ולהיות בנויות באופן שישמח אתכם לקבל אורחים שוב ושוב.

 

לצפייה בקטלוג גופי התאורה של קמחי תאורה - לחצו כאן.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את מנורות קיר- אפשרות מעניינת לשדרוג הבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ