חנות אונליין
077-8038596

באיזה אזורים בבית מומלץ להתקין מנורות תקרה צמודות

מנורות תקרה צמודות

מנורות תקרה צמודות הפכו בשנים האחרונות לטרנד חם בעולם התאורה הישראלי, כאשר יותר ויותר מתרחקים מהמנורות הקלאסיות שהתרגלנו לראות במרחב הפרטי – ולעשות את המעבר המתבקש לגופי תאורה אלגנטיים ומעוצבים, אשר פרט להיותם קרובים יותר לתקרה עצמה גם נוטים להאיר יותר את החלל בשל שטח הפנים הגדול שלהם.

כמו כן, למרות שאין עוררין לגבי החשיבות הרבה של גופי תאורה וכיצד הם תורמים לחלל הבית, למרבה הצער עדיין שכיח ונפוץ לראות גופי תאורה שמוקמו במקומות שלא מאפשרים להם למצות עד תום את הפוטנציאל הרב שיש להם, כאשר לאור זאת במאמר הקרוב נרחיב אודות האזורים בבית בהם מומלץ למקם מנורות צמודות תקרה.

מה מאפיין גופי תאורה צמודי תקרה?

בהמשך לכך, על אף שנדמה שמדובר בשאלה רטורית, לגופים צמודי תקרה יש מאפיינים ייחודיים ושונים משנדמה לרבים. כלומר, פרט להיותם כמובן צמודים לתקרה עצמה, אותם גופים לרוב מחזיקים במעטפת רחבה יותר לעומת מנורה רגילה, כזו אשר ניתן גם להתאים בצבעים ייחודיים כדוגמת זהב, כסף, או שנהב – כאלמנט צבע נוסף שאמור להתכתב עם עיצוב וצבע החדר.

בנוסף, בשל העובדה שהם מחזיקים כאמור בשטח פנים רחב – אותם גופים נוטים להאיר יותר מבית מנורה סטנדרטי, כאשר לאור זאת רבים עושים בהם שימוש על מנת לחדד חלק מסוים בחדר, כזה שדרך גוף תאורה צמוד תקרה הופך למעשה למיצג שכל החדר סובב סביבו.

גוף תאורה צמוד תקרה – פתרון אידיאלי עבור חללים צפופים

כמו כן, גופי תאורה צמודי תקרה הפכו נפוצים במיוחד בעבור חללים צמודים או כאלה בהם התקרה נמוכה, כאשר לאור העובדה שאין מנורה המשתלשלת מטה מבית התאורה עצמו, מדובר באמצעי תאורה קטן ממדים וכזה שלא תופס מקום רב.

לכן, כאשר מדובר על מקום צפוף כמו מקלט או חדר ארונות – שימוש בגוף צמוד תקרה יכול להבטיח שתקבלו חלל מואר אך גם כזה שמנצל את נתוניו הטבעיים עד תום.

סמוך לקירות

בנוסף לכך, לאור העובדה שגופי תאורה מקרינים אור בכיוון אחד, בניגוד לנורה אשר מקרינה אותו לכל עבר – כאשר ממקמים מנורות קיר כלפי מטה בסמוך לקירות, ניתן ליצור אפקט במסגרתו האור מותז מן הקיר לכל עבר החדר.

כך למעשה ניתן לשחק עם ההצללות בחדר ופרט כמובן לחידוד האובייקטיבים באזורים בהם יש ויטרינות או מוצרים לתצוגה, ניתן גם לפזר אור בהתאם לצורך האישי שלכם וללא מאמץ כלל.

פתרון אלגנטי וייחודי לחדרי ישיבות

בנוסף לכך, גופים צמודי תקרה הינם שונים בנוף על אף הפופולאריות העולה שלהם, כאשר לאור זאת מיקומם בחללים ייחודיים כדוגמת חדרי ישיבות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמעוניין לחדד עבור יושבי החדר כי מדובר בחלל שונה וחשוב.

כלומר, הכניסה לחדר ישיבות בו נמצא גוף תאורה צמוד תקרה מעוצב ואלגנטי יכולה לשוות לישיבה מעמד יוקרתי וחשוב במיוחד, כאשר גוף תאורה מרכזי הממוקם במרכז תקרת החדר יכול למעשה להוות מעין מגדלור שממרכז את תשומת הלב בחדר לאמצע החלל.

מחפשים גוף תאורה מדויק ונכון – פנו למומחים כדי להבטיח שמצאתם את הפתרון האידיאלי

כמו כן, כשזה נוגע לגופי תאורה צמודי תקרה – כטרנד שרבים בציבור אינם מכירים אותו ואת מאפייניו השונים, מומלץ ונכון לעתים רבות לפנות לאנשי מקצוע כדי להבטיח שגוף התאורה שרכשתם באמת מתאים לחדר שאתם מייעדים לו.

שירותים של יועץ תאורה אמנם צפוי לייקר במעט את חווית הרכישה, אך מנגד מדובר בצעד שיבטיח שלא הוצאתם הון לשווא – בעודכם קונים גוף תאורה שלא ממקסם את החדר או לפעמים אף עושה לו נזק.

גופי תאורה צמודי תקרה כבשורה האחרונה של תאורת פנים

כפי שאפשר להבחין מן הכתוב לעיל, גופי תאורה צמודי תקרה הינם כאן כדי להישאר, כמו גם מהווים חלק גדול יותר ויותר מביתם של רבים במחוזותינו, כאשר הסוף לא נראה באופק.

לכן, אילו גם אתם מעוניינים להכניס לביתכם גוף תאורה מודרני וחדשני שכזה, מומלץ למקמו באזור בו תנצלו את החוזקות של אותו גוף תאורה – כדוגמת בקרבת אזורים בבית שאתם מעוניינים להעצים, או לחליפין בסמוך לקירות אשר יוכלו להקרין חזרה את האור לכלל חלל החדר.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את באיזה אזורים בבית מומלץ להתקין מנורות תקרה צמודות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ