חנות אונליין
077-8038596

עיצוב תאורה למדרגות

כך תהפכו גרם מדרגות חשוך לחלל מעניין

עיצוב תאורה למדרגות

גרם מדרגות יכול להיות הרבה יותר מסתם תעלה בין חללים שונים ברחבי הבית. זהו המעבר המרכזי שממלא תפקיד מכריע ביצירת אווירה ונוף מושלמים. הנדסה מתוחכמת וסידור אמנותי של גרם מדרגות יכולים להוסיף יופי ואסתטיקה לאלמנט הפונקציונלי הזה של חלל, ולכן, התאמה נכונה של תאורה למדרגות פנים וחוץ היא חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים.

 

לאורך השנים, תאורה למדרגות עברה שינויים ושדרוגים משמעותיים, והיא כבר לא נתפסת כעניין של נוחות, אלא כמשהו הכרחי שלא ניתן להקל בו ראש.
 

בהתחשב בחשיבותו של גרם המדרגות, כדאי לסגנן אותו עם אלמנטים דקורטיביים ופונקציונליים - תאורה היא דרך מצוינת לעשות זאת. תאורה למדרגות חוץ או פנים משמשת למטרות דקורטיביות, אך לא רק. היא משרתת תפקיד חיוני בכל הנוגע לבטיחות. תאורה נכונה יכולה לעזור בניווט במדרגות בלילה או באזורים מוארים עמומים .

רעיונות לעיצוב תאורה למדרגות

אפשר להאיר את גרם המדרגות במגוון דרכים וסגנונות. אולם, לפעמים הבחירות עשויות להיות תלויות באילוצים אדריכליים יחד עם העדפות אישיות. לפיכך, הרשו לנו לשתף חלק מהרעיונות שלנו לעיצוב תאורה למדרגות, שיעוררו בכם השראה ויעזרו לכם לגרום לגרמי המדרגות שלכם לזרוח.

1. פנסי רגל שקועים בקיר עם חיישנים

מנורות ופנסים שקועי קיר עם חיישנים יכולים לזהות תנועה במרחק 2 מטרים מהטווח שלהם. אורות אלו מגיעים בדרך כלל עם תכונת כיבוי אוטומטי, המסייעת בחיסכון בחשמל. פנסי רגל מסוג זה לא רק מגדילים את רמת הבטיחות, אלא גם דואגים להוסיף עניין בחלל. סגנון עיצוב התאורה הזה מקשר בין חללים ואנשים יחדיו ונחשב פונקציונלי להפליא, הן כאשר מדובר במדרגות פנים, והן כאשר במדרגות חוץ. 

לאורות השקועים יש השפעה רבה על כל סוגי המדרגות, ומכיוון שהאורות שקועים בקירות, ניתן לבחור כמה גבוה או נמוך רוצים למקם אותם.

2. פס מדרגות מלד

שימוש בפסי לד הוא עוד אפשרות מצוינת לתאורת מדרגות. סגנון מתקדם ודקורטיבי זה מדגיש את הפאר של גרם המדרגות והבית, וכאשר פסי הלד מונחים על קדמת המדרגות, הם יכולים לשפר את המראה הצף של המדרגות הללו. גופי תאורה מסוג זה גורמים לגרם המדרגות להיראות מלוטש, מודרני ופשוט בו זמנית. זוהי דרך מצוינת לשפר מראה של מדרגות פשוטות ולהציג את העיצוב והתכונות של גרם מדרגות מסוגנן.

3. פסי תאורה מתחת לחזית המדרגות

תאורה למדרגות מסוג זה היא דרך מצוינת להאיר את כל גרם המדרגות. לשינוי דרמטי אך אלגנטי, ניתן להתקין אורות צהבהבים על גרם המדרגות כדי לגרום לו להיראות כמו שביל נוצץ. תאורה מתחת לחזית המדרגות יכולה להיות הפתרון המושלם ללילות חשוכים ולספק תאורה רכה ונטולת סנוור.

4. נברשת תקרה לגרם המדרגות

נברשת תקרה מסוגננת וייחודית, עם תליונים בגבהים שונים יכולה להדגיש את יופיו של גרם המדרגות בתוך הבית ולהבליט אותו. תאורת נברשות מתאפיינת בעיצוב אווירה נעימה שנראית מדהימה לחלוטין כאשר משתמשים בה בסביבה הנכונה, ובמיוחד כאשר ממקמים אותה נכון מעל גרם המדרגות.

5. מעקה מואר

מעקה מואר יכול להשתלב ללא מאמץ בסגנונות עיצוב רבים ושונים במדרגות פנים וחוץ. כדי למקסם את ההשפעה שלו, מומלץ לבחור בחומר גלם מיוחד שישתלב עם המראה הצף ויוסיף לו יוקרה ויופי. שילוב של נורות לד יעניקו אפקט דרמטי ויוסיפו חמימות, צבע ועניין לכל אורכו של גרם המדרגות.

לסיכום

בניית מדרגות היא החלק הקל, אך כדי להבטיח שגרם המדרגות ייחשב כאלמנט עיצובי מושך ובטוח למעבר, צריך לדאוג לעיצוב תאורה נכון.

צוות המומחים של קמחי מתמחים בתאורה אדריכלית לבית ולעסק. יש לנו מגוון רעיונות ופתרונות מתקדמים, שיאפשרו לכם ליהנות מיופי, סגנון ואווירה לפי בחירה. כאן מאירים את הבית, אבל מוסיפים הרבה מאוד אור וצבע לחיים.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את עיצוב תאורה למדרגות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ