חנות אונליין
077-8038596

אם אתם מתכוונים לרכוש מנורת שולחן לבית או למשרד שלכם, דעו שעליכם להתחשב בכל מיני פרמטרים חשובים. מנורת שולחן אולי יכולה להיראות לכם כפריט שולי ולא חשוב, אך חשוב שתיקחו בחשבון שאם תרכשו מנורה שאינה מתאימה, אתם תפגעו באיכות החיים שלכם וכמו כן גם בבריאות שלכם. כך שחשוב מאוד לשים לב לאיכות והפונקציונאליות של המנורה, מלבד כמובן הנושא של העיצוב.

איך בוחרים מנורות שולחן? המשיכו בקריאה ותוכלו לגלות טיפים לבחירת מנורות שולחן לבית הנכללים במסגרת טיפים לתכנון תאורה לבית חדש.

למצוא את המיקום המתאים

לפני שאתם רוכשים את מנורת השולחן, בדקו בבית או במשרד, היכן אתם רוצים למקם אותה. מצאתם את האזור המתאים? מצוין. עכשיו עליכם לסמן את הגובה המדויק שבו אתם מתכוונים להניח את המנורה וכמו כן גם לסמן את המרחק שלה מהמרכז של השולחן. אחת מבין הטעויות הנפוצות כאשר מבצעים רכישה של מנורת שולחן, היא לרכוש אותה, מבלי לבצע מדידה של הסביבה בה היא תונח. מה שיכול לקרות במצב כזה, הוא שאתם עשויים לרכוש מנורה גבוהה או נמוכה מדי ובסופו של דבר, התועלת שלה תהיה נמוכה ולא משמעותית עבורכם. אגב, כיום קיימים דגמים של מנורות שולחן, שהינם ניתנים לכיוון. הכוונה היא שהצוואר של המנורה יכול להתכוונן על פי הגובה והכיוון הנחוצים לכם. אם תרכשו מנורה כזאת, סביר להניח שבכל מקרה, תוכלו להפיק מקסימות תועלת משימוש בה.

כמות נכונה של אור

אנחנו נמצאים בעידן בו, רובנו מבלים המון שעות מול מסכי המחשב. על מנת לשמור על בריאות העיניים, יש לרכוש מנורת שולחן. אגב, אתם בוודאי מודעים לעובדה, שככל שאנו מתבגרים, כך העיניים שלנו מתעייפות יותר וזקוקות לאור חזק ורב. על כן, כאשר אתם בוחרים מנורת שולחן, וודאו שיש לה מנורות לד. אלו מפיקים את האור הטוב ביותר וכזה שמתאים להארה של שולחן עבודה. ההמלצה שלנו היא שכאשר אתם רוכשים את גוף התאורה, רכשו במקביל גם נורת לד עם עוצמה של לפחות 5 וואט.

לחשוב על הסביבה

נורות לד, בהשוואה לנורות אחרות, הן נורות ידידותיות לסביבה. בנוסף לכך, הן גם מאוד חסכוניות. הן מגיעות בכל מיני צבעים וטמפרטורות שונות. אגב, בניגוד לנורות אחרות, נורות לד אינן נשרפות אלא ניתן להבחין שהאור שלהן דוהה ואז זה גם הזמן, להחליף אותן. בדרך כלל, לנורות לד יש ארוך חיים גדול וממושך. כך שאין לכם מה לדאוג שהנורה תדהה מהר מדי.

מנורת שולחן עם תוספות

יש כל מיני דגמים של מנורות שולחן. הקליקו כאן ותוכלו לצפות בקטלוג מנורות שולחן. יש דגמים שמגיעים עם עמעם ויש כאלה המגיעים עם זכוכית מגדלת מובנית. דגמים אחרים מגיעים עם קליפס שניתן להצמיד לקצה השולחן (וכך המנורה אינה תופסת מקום מיותר על השולחן) וכו'. בדקו את הדגמים השונים והחליטו איזה דגם הכי מתאים לכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את טיפים לבחירת מנורות שולחן :
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ