חנות אונליין
077-8038596

טיפים לתכנון תאורה לבית חדש

עיצוב תאורה בבית מתחיל מהתכנון הראשוני

כאשר מתכננים בית חדש, יש לתת דגש על נושא התאורה עוד בשלבים הראשונים של תכנון הפנים. עליכם לזכור שאחד מבין הגורמים שהכי משפיעים על עיצוב הבית מתחיל כבר בשלב תכנון תאורה לבית. אם התכנון לא יהיה נכון, הרי שעשויה להיווצר אווירה מדכאת ולא נעימה. מנגד, אם התכנון יהיה נכון ויעשה באמצעות בעל מקצוע, אז תוכלו להיות בטוחים שהאווירה תהיה שמחה וחמימה.

כיום, תודות לכך שתחום התאורה התפתח ועדיין מתפתח מאוד, יש מגוון גדול של אפשרויות. לא תמיד אנחנו נדע מה לבחור ומה הכי מתאים. על כן, נשמח להציג לכם את המדריך הרשמי לבחירת תאורה לבית. כך תוכלו להבין מהם סוגי התאורה הקיימים, מה הולך ומה מומלץ.

תכנון תאורה בסלון

אנחנו נמצאים הרבה בסלון ועל כן, חשוב שתהיה בו תאורה שתעניק הרבה אור ותייצר אווירה נעימה. יש כמה אפשרויות להאיר את הסלון. ניתן לעשות זאת באמצעות נברשות יוקרתיות, גוף תאורה או גופי תאורה מודרניים גדולים שימוקמו במרכז הסלון. אלו יאירו את כל חלל הסלון בצורה מושלמת. מבחינת גוון האור ובגלל שרוצים להעניק אווירה חמימה, ההמלצה היא להשתמש באור צהוב. הוא מספק לא רק אווירה חמימה אלא גם אווירה ביתית.

אפשרות נוספת שגם היא אופציה מעולה להארת הסלון היא שימוש בתאורה שקועה המותקנת בתוך תקרת גבס. תאורה כזאת מורכבת מגופי תאורה הממוקמים על משטח לד. הגופים שטוחים ואינם בולטים והם מאירים את הסלון בצורה מושלמת.

תאורת פינת אוכל

כשמדברים על פינת אוכל, מדברים על התכנסות של חברים ומשפחה. אחד המקומות שיש להשקיע בהם בתאורה מלבד הסלון הוא כמובן פינת האוכל. כאן העדיפות היא למקם מעל השולחן גוף תאורה תלוי. גוף כזה יצור תאורה ממוקדמת על השולחן ולא תאורה מפוזרת כמו גופי תאורה המתאימים לסלון. התייעצו עם מומחה תאורה לגבי הגובה המתאים לתליית גוף התאורה. זכרו ככל שתתלו את גוף התאורה נמוך יותר, כך גם שטח פיזור האור שלו יהיה קטן יותר.

תאורה למטבח

במטבח אנו משתמשים לעיתים קרובות שכן אנחנו מבצעים פעולות של בישול ואפייה. על כן, חשוב מאוד לדאוג לתאורה חזקה שתאיר כמו שצריך את משטחי העבודה. התאורה המתאימה למטבח היא תאורה פלורסנטית חסכונית. תאורה כזאת יכולה להיות תלויה או שקועה בתקרת גבס. מעבר לכך, אפשר גם להשתמש בפסי לד. היתרון בשימוש בהם הוא שהם מצליחים לייצר משטח הארה שהינו אחיד. מבחינת גוון האור, העדיפות היא לאור לבן. אם יש לכם אי במטבח, אז תוכלו להתקין גוף תאורה שקוע או תלוי ממש מעל המרכז של האי.

שורה תחתונה

כאשר אתם בוחרים תאורה לבית, נסו להתחשב בעוצמת התאורה, מיקום גופי התאורה וגוון האור. כמו כן, סגנון גופי התאורה שתבחרו צריך להשתלב עם הסגנון העיצובי של הבית. על מנת לבצע את התהליך בצורה מקצועית ועל הצד הטוב ביותר, מומלץ להתייעץ עם מעצב או מעצבת פנים וכמו כן איש מקצוע שיש לו ניסיון בתכנון תאורה לבית. שיהיה בהצלחה!

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את טיפים לתכנון תאורה לבית חדש:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 4  ממוצע: 4.5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ