חנות אונליין
077-8038596
עיצוב תאורה לבית חכם

מי שמתמצא בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים כבר יודע שבתים חכמים הופכים לסטנדרט בכל רחבי העולם. בעבר זה היה סמל סטטוס המיועד לעשירים בלבד, אך כיום - הטכנולוגיה היעילה הזו הולכת והופכת לנחלת הכלל. איך זה בא לידי ביטוי בעולם התאורה, ואיך גם אתם יכולים לשלב תאורה חכמה בבית הפרטי? רמז - לא בהכרח צריך תשתיות מיוחדות. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

למה אנחנו צריכים תאורה ייחודית לבית חכם?

לתאורה אדריכלית המתוכננת באופן ייעודי עבור בית חכם יש יתרונות רבים. אנחנו יכולים ליצור תרחישים שונים אשר יאפשרו לנו נוחות וביטחון מוגברים, ובכך להעלות את איכות החיים ברמה משמעותית. בנוסף, תאורה חכמה יכולה לסייע לנו להפוך את הבית למגוון ומתאים עבור כל סוג של אירוע.

ביטחון מוגבר

תאורה חכמה המשלבת חיישני תנועה מעלה את רמת הבטיחות של הבית שלנו. אם נבחר להתקין תאורה חכמה בחצר, לדוגמה, אף אדם לא יוכל לעבור באיזור הכניסה לבית מבלי שיידלק האור. כך אנחנו מגינים על עצמנו מפני חדירה ופריצה.

נוחות אולטימטיבית

תאורה חכמה היא נוחה הרבה יותר - החיישנים יכולים לגרום לכך שיידלק האור ישר כשניכנס הביתה, מבלי שנצטרך לגשת למתג, או להארה הדרגתית באמצעות דימר כשאור היום מתחיל להיעלם. באמצעות שילוב של גופי תאורה שונים, אנחנו יכולים להשיג תוצאה אופטימלית שמהווה את השילוב המושלם בין פונקציונליות ואסתטיקה.

אם צריך תשתית ייחודית להתקנת תאורה לבית חכם?

לרוב, תאורה לבית חכם מותקנת על גבי תשתית ייעודית. עם זאת, קיימות דרכים להתקין תאורה חכמה גם ללא תשתיות חשמל קיימות בעת חידוש או שיפוץ של מקום המגורים. קיימות אף מספר מערכות חכמות אשר ניתנות להתקנה ללא שיפוץ כלל. פנו אלינו לפרטים נוספים או ייעוץ.

האם תאורה לבית חכם היא אסתטית יותר מתאורה רגילה?

תאורה לבית חכם היא לא בהכרח אסתטית יותר, אך מגוון האפשרויות הרחב הגלום בה מאפשר התאמה אישית גבוהה יותר לצרכים של בעל הבית - שינוי של עוצמת התאורה בהתאם לשעות היום, שינוי גוונים וכו'.

תרחישי תאורה

באמצעות תאורה חכמה, נוכל ליצור תרחישי תאורה שונים המתאימים לשעות שונות ביום ולסיטואציות שונות. לדוגמה, נוכל ליצור תרחיש המתאים לאירוח, לעבודה, לערב רגוע וכו'. כך נוכל להפוך את החלל לורסטילי ודינמי יותר. את התרחישים השונים מומלץ לבנות יחד עם יועץ תאורה, שיבנה את השילובים הטובים ביותר של עוצמות וגופי תאורה (מנורות עומדות, צמודי תקרה וכו'.)

האם תאורה חכמה מתאימה גם לגינה או למרפסת?

תאורה חכמה היא דבר אשר מתאים בכל חלל וחלל בבית (כן, אפילו לשירותים ולמקלחת). כאשר נתכנן תאורה לחדר שינה ולסלון, לדוגמה, נדאג לתרחיש תאורה שיתאים לבוקר וגם לערב. כך גם כשנתכנן תאורה לגינה - נשלב תרחישי תאורה יחד עם חיישני תנועה ומגע, לקבלת נוחות וביטחון מושלמים.

איך לתכנן תאורה לבית חכם?

את תכנון תאורה יש לבצע תוך ליווי של יועץ תאורה לבית, להשגת התוצאה האופטימלית. בין אם יש לכם תשתית בית חכם קיימת או שאתם מעוניינים להוסיף כזו בזמן שיפוץ או חידוש, הצוות של דורי קמחי כאן לרשותכם. מאחורינו עומדות שנים רבות של ניסיון, עשרות לקוחות מרוצים ומספר גבוה של אנשי מקצוע ואדריכלים איתנו אנחנו משתפים פעולה. אנחנו עובדים מתוך אהבה אמיתית למקצוע, לעיצוב ולאור, ומביאים את התשוקה הזו לכל פרוייקט ופרוייקט שאנו מבצעים.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את עיצוב תאורה לבית חכם:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ