חנות אונליין
077-8038596
תאורה שקועה למדרגות

פעמים רבות, אנשים נוטים להזניח את אזור המדרגות ולהשאיר אותו ללא דקורציה וללא תאורה מתאימה. אך למעשה, המדרגות של הבית או הבניין הן לא רק אזור פונקציונלי. תאורה שקועה למדרגות היא דרך נהדרת להפוך את החלל הזה, שאנחנו חולפים בו כל כך הרבה פעמים במהלך היום, להרבה יותר יפה ונעים.

במאמר הבא אנחנו הולכים להסביר לכם בדיוק כיצד לעשות זאת - החל מבחירת התאורה עצמה ועד לדקויות של מיקום, גוון ועוד.

מה היא תאורה שקועה למדרגות?

תאורה זו היא תאורה אשר נמצאת בתור הקיר ולא בולטת ממנו החוצה. בצורה זו, נוצר מראה אסתטי, מינימליסיטי. יפה ומעניין.

למה להשתמש בתאורה שקועה

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בתאורה שקועה הוא הצורה בה היא מפזרת את האור. באמצעות שימוש במספר מנורות הממוקמות במרחקים שווים זו מזו אנחנו יכולים ליצור מראה של תאורת שטיפה. בנוסף, שורת מנורות יכולה להוביל את האדם העולה או יורד במדרגות בצורה נעימה ובטוחה. זה נכון בין אם מדובר במדרגות הנמצאות בתוך הבית או מחוץ לו.

לקטלוג גופי תאורה שקועי קיר >>

לקטלוג גופי תאורה שקועי תקרה >>

מתי להשתמש בתאורה שקועה למדרגות

שימוש בתאורה שקועה למדרגות יכול להתאים כמעט לכל חלל: חדר מדרגות משותף, איזור כניסה, חצרות, מבנה משרדים ועוד. עם זאת, בכל אחד מהמקרים האלו יש לבחור מערכת תאורה מתאימה. אנחנו בקמחי תאורה מציעים לכם מבחר עצום של מנורות שקועות בעיצוב אדריכלי ומגוון סגנונות שונים.

תאורה למדרגות בבניינים ומשרדים

תאורה שקועה למדרגות בבניינים ומשרדים צריכה לשלב בין פונקציונליות ויעילות, למראה נקי ונעים. לרוב, נבחר להשתמש במנורות בעלות קווים נקיים ואפילו תעשייתיים, ובאור בעל גוון בהיר.

תאורה למדרגות בבתים פרטיים

כשמדובר בבתים פרטיים, המטרה היא ליצור תאורה כמה שיותר חמה ועוטפת. נעשה זאת באמצעות שימוש בתאורה אדריכלית בעלת קווים עגולים, אור בגוונים חמים (צהוב או כתום) וכמובן התאמה מלאה לטעם האישי של בעל הבית.

איך לבחור גווני תאורה

בחירה של גוון תאורה צריכה להיעשות לפי האופי שאתם רוצים להעניק לחלל. כמו כן, ניתן להפוך את הגוון והעוצמה לורסטיליים וניתנים להתאמה באמצעות שימוש בדימר (מעמעם).

במקרה של תאורה שקועה למדרגות, הגוון יהיה מושפע גם מהמיקום. תאורה רצפתית (כלומר, כזו שמגיעה מהמדרגה עצמה) תהיה לרוב בעלת עוצמה פחות חזקה מאשר תאורת קיר, והגוון יהיה בהתאם. מומלץ להיפגש עם יועץ תאורה על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות.

איך לבחור את גוף התאורה הנכון

זהו בעצם החלק החשוב ביותר בתהליך העיצובי. גופי תאורה הם הדבר המשמעותי ביותר, והם צריכים לבטא את הטעם האישי שלכם מבלי "להשתלט".

בחדרי מדרגות לרוב אין יותר מדי חפצים ורהיטים שמעמיסים על החלל. לכן, אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפרע ולבחור במנורות שקועות אשר מושכות את תשומת הלב של העוברים ושבים, ומהוות פריט אומנותי יפה ומעניין.

לעצב כל חלל בצורה מושלמת עם דורי קמחי

אנחנו בדורי קמחי מתמחים ביצירת תאורה שקועה למדרגות שהיא לא פחות מאומנות. אצלנו לא תמצאו שום דבר גנרי. אנחנו מתאימים לכל חלל את המנורות אשר מתאימות לו באופן מדויק, ליצירת אווירה מושלמת.

אנחנו יודעים שתאורה היא אחד הדברים שיש להם את ההשפעה הגדולה ביותר על מצב הרוח ועל הרושם הראשוני - בין אם מדובר בבית או חלל עבודה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר או להגיע לאולמות התצוגה שלנו לקבלת ייעוץ מותאם אישית.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה שקועה למדרגות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ