חנות אונליין
077-8038596

הרבה בעלי מקצוע בוחרים לעצב בגבס. מדובר על חומר שנוח מאוד לעצב איתו וכמו כן חומר שיכול להשתלב בצורה נפלאה במגוון גדול של אלמנטים. אחד מבין האלמנטים הבולטים בהם הגבס משתלט הוא כמובן אלמנט התאורה. יש המון דרכים בהן ניתן לשלב תאורת גבס. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לקרוא כיצד ואיך עושים זאת.

היתרונות שיש בתקרת גבס

אחד מבין היתרונות הגדולים שיש בהתקנת תקרת גבס הוא בכך שבאמצעות התקרה הזו, ניתן להסתיר תשתיות שונות ובכלל תקרת הגבס משמשת כפתרון מעולה להתקנה של מערכת מיזוג אוויר מרכזית לבית או לדירה. מה שכן, תודות לגמישות שיש לחומר כמו הגבס, התקרה יכולה להיות מצוינת לשילובי של גופי תאורה שונים. חשוב לשים לב שיש כל מיני סוגים של תקרות גבס ולפני שרוכשים את גופי התאורה, יש לבדוק שהסוג הנבחר הוא אכן הסוג שמתאים לתאורה הנבחרת.

תקרות גבס תלויות וגופי תאורה שקועים

בכל דירה ובית יש תקרה מקורית. כאשר רוצים לעצב את התקרה עם גופי תאורה שקועים בתקרת גבס, יש להתקין על התקרה המקורית, תקרת גבס תלויה. תקרה זו נראית כחלק מהתקרה המקורית. האופציה הכי טובה לשילוב תאורה בתקרת גבס תלויה היא באמצעות בחירה בגופי תאורה שהינם שקועי תקרה.
הם מגיעים במגוון של חומרים (לדוגמה, שקועי תקרה מגבס), צבעים, דוגמאות וסגנונות ומייצרים מראה נקי ואלגנטי. מלבד המראה המעוצב, במידה ורוצים גם להשיג פונקציונאליות גבוהה לתאורה, יש להשתמש בתאורה שתהיה חסכונית. הפתרון המתאים לכך הוא שימוש בנורות לד בגוון לבן או צהוב. נורות כאלה מחזיקות זמן רב, חסכוניות וכמו כן מפיקות אור שהינו נעים לעיניים.

תקרות גבס צפות ותאורה נסתרת

תקרות כאלה מייצרות אשליה שהן צפות בחלל החדר. מי שמתקין אותן, עושה את ההתקנה על התקרה הקיימות ללא חיבור בקצוות. יש שימוש בחלל שנוצר בין התקרה המקורית לתקרה הצפה, שבא לידי ביטוי כך שנראה שהאור מגוף התאורה, יוצא ישירות מהתקרה. למעשה, יש כאן מענה על שני צרכים, גם יש הסתרה של גוף התאורה וגם יש יצירה של תחושת ציפה באוויר כתוצאה מהאור שיוצא מהתקרה. כך בשימוש בתאורה נסתרת, אפשר לקבל אפקט של תאורה עדינה ורכה וגם נמנע סנוור מהתאורה.

תאורה ותקרות גבס פריקות

תקרות אלו מורכבות מלוחות גבס קטנים. הם מותקנים על התקרה ובמידת הצורך ניתן לפרק אותם. כאשר מתקינים את התאורה, היא תתוקן בתוך לוחות הגבס או ביניהם. תאורה שתהיה בתוך קירות הגבס, תייצר מראה הרמוני ואילו תאורה שתהיה בין לוחות הגבס, תייצר מראה פשוט.

התקנת תאורה בתקרת גבס

על מנת שתקבלו תוצאות מקצועיות ואיכותיות, יש להיעזר ביועץ תאורה שעובד בחנות המוכרת תאורה אדריכלית, איש גבס וחשמלאי. שיתוף הפעולה שיהיה בין אנשי המקצוע האלה, יניב בטיחות וכמו כן אסתטיות. שיהיה בהצלחה!

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את שילוב תאורה בתקרת גבס:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ