חנות אונליין
077-8038596

תאורה אדריכלית

תאורה אדריכלית מבית קמחי תאורה

תאורה אדריכלית

חברת קמחי תאורה מתמחה בתאורה אדריכלית לבית ולעסק. כאן תמצאו מגוון רחב של גופי תאורה חדשניים עם טכנולוגיות מתקדמות ובעיצובים מרהיבים. אנו מזמינים אתכם ליצור אווירה, לעצב חללים ולהכניס אור לבית ולסביבת העבודה עם פתרונות התאורה שלנו.

צוות המומחים שלנו כאן לכל שאלה או התלבטות, וכדי לדעת יותר על ההתמחות שלנו, המשיכו לקרוא.

מהי תאורה אדריכלית?

תאורה אדריכלית נועדה לשרת ולהעצים את האדריכלות של החלל. הנחת היסוד היא, שהתאורה לא נועדה רק להאיר את החלל וכיום גופי תאורה הם הרבה יותר מאביזר פונקציונלי, שכן באמצעותם יוצרים חוויה מרחבית מגובשת.

תאורה אדריכלית היא למעשה הצומת בו נפגשות האומנות והטכנולוגיה. הארכיטקטורה המוארת עשויה להיות מסחרית או מיועדת למגורים, ושילוב של אספקטים ותחומים נוספים נכנסים לתמונה, ביניהם עיצוב פנים, ההשפעות הפסיכולוגיות והפיזיולוגיות של התאורה, ההנדסה ועוד.

 

המונח תאורה אדריכלית מכיל 3 מרכיבים עיקריים:

  1. אסתטיקה – חיונית ליישומים, הן למגורים והן למסחר.
  2. ארגונומיה/ פונקציונליות – כל היבט שנועד לשפר את יכולת האדם לחיות, לעבוד, לתפקד, להירגע ולהשתמש בחלל לצרכים שונים.
  3. יעילות אנרגטית – שימוש נכון בתאורה תוך חיסכון מיטבי.

 

באופן כללי, תאורה אדריכלית צריכה לקחת בחשבון את סוג הפעולה הספציפי שרוצים להאיר, כמות האור שיש לספק וצבע האור, שעשוי להשפיע על האופטיקה של אובייקטים מסוימים, כגון יצירות אמנות, ועל הסביבה הכוללת. 

גורם עיצובי נוסף בחלל נתון - בין אם זה חיצוני או פנימי - הוא חלוקת האור. למרות שזה משתנה לפי יישום, עיצוב התאורה צריך לתת מענה הולם להשפעה שיש לתאורה על השוהים בחלל.

עיצוב תאורה אדריכלית לעסקים

אדריכלות תאורה לעסקים מתחשבת בגורמים שונים, שנועדו מצד אחד לאפשר לעובדי המקום לעבוד ביעילות, ומצד שני, ליצור סביבה שמשפרת את יעילות העובדים, מספקת להם סביבה נעימה לעבוד בה, ועשויה לעודד פרודוקטיביות.

כאשר מדובר בתאורה מסחרית, חשוב לקחת בחשבון את חווית הלקוח, מטרת העסק, תדמית העסק ועוד. מסע הלקוח בעסק לא אחת מוגדר על ידי התאורה, שמובילה אותו בין העמדות השונות בשילוב עם עיצוב פנים נכון.

 

להלן דוגמאות לשיקולים שונים שיש לקחת בחשבון כאשר מתכננים אדריכלות תאורה בעסק:

  • אזור הקופות צריך להיות מואר, בדרך כלל באור קר, כך שניתן יהיה לראות בבירור את הפריטים ומחיריהם, צג המחשב, הכסף והקופה. כנ"ל לגבי עמדות עבודה במשרדים. בעמדות קבלת קהל ניתן לשלב תאורת מבטא חמה כדי לאזן את התאורה וליצור אווירה מזמינה ורכה.
  • תאי הלבשה בחנויות אופנה צריכים להיות מוארים באור חם ורך. זה הרבה יותר מחמיא כאשר בוחנים את הבבואה במראה.
  • תאורה בחנות איפור צריכה להכיל שילוב של אור חם וקר, כדי לתת מראה נכון של גוון הפנים וצבעי האיפור השונים.
  • עמדות של קידום מכירת צריכות להיות בולטות ומוארות היטב, אך חשוב להימנע מסנוור הלקוח.
  • באמצעות תאורה נכונה ניתן להבליט צבעים שונים ולמשוך את עיני הלקוח.

 

זקוקים לייעוץ תאורה למשרד? בקרו כאן.

עיצוב תאורה אדריכלית לבית

מכיוון שתאורה אדריכלית היא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, מומלץ לקחת בחשבון את כל שיקולי התאורה כבר בעת עיצוב החלל. עיצוב התאורה לצד עיצוב החלל, שילוב של גופי תאורה נכונים, בחירת גוון התאורה והזוויות הנכונות יכריעו את הטון העיצובי  של הבית.

פרט לכך, תכנון נכון יאפשר לכם לנצל את תנאי הסביבה בצורה מיטבית, כך שתנצלו את האור הטבי בחלל ותהנו מחיסכון אנרגטי. אך פרט לכך, אדריכלות בתאורה היא הדרך הכי נפלאה ליצור את האווירה שאתם רוצים בכל אחד מהחללים ברחבי הבית.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה אדריכלית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ