חנות אונליין
077-8038596

תאורה של תקרות מיוחדות

זה לא סוד שגופי תאורה משמשים כפריט עיצובי חשוב מאוד בכל חלל , בין אם מדובר במשרד או בבית פרטי, גופי תאורה יכולים להיות אחד הפריטים העיצובים היפים ביותר בחלל שלכם.

עיצוב תאורה של תקרה בתכנון דורי קמחי

זה לא סוד שגופי תאורה משמשים כפריט עיצובי חשוב מאוד בכל חלל , בין אם מדובר במשרד או בבית פרטי, גופי תאורה יכולים להיות אחד הפריטים העיצובים היפים ביותר בחלל שלכם.

מלבד גוף התאורה עצמו המשמש פריט עיצובי מרשים, כדוגמת נברשות מיוחדות ומנורות בעיצובים מיוחדים גם גוון האור עצמו מתממשק עם האווירה והקו העיצובי אותו אתם רוצים להשרות בחלל ובאמצעות שילוב של גווני אור תוכלו ליצור אווירות מיוחדות ויפיפיות.

מיקומם של גופי תאורה הוא לרוב בתקרה ולכן בשנים האחרונות התפתחו מגוון פתרונות תאורה ייחודיים לתקרות מיוחדות, כמו תקרות גבוהות במיוחד, תקרות של בתי כנסת או מקומות ציבוריים, תקרות א-סימטריות  או כל תקרה שאינה תקרה סטנדרטית. התאמה של גופי התאורה שהם לרוב מנורות תקרה וגווני האור לתקרות מיוחדות יכולה להפוך כל חלל למדהים ויפה במיוחד.

כדי שתוכלו לבחור את גוף התאורה או את מנורת התקרה בצורה הטובה ביותר, הכנו עבורכם שני שלבים חיוניים שיאפשרו לכם לבצע את התהליך בצורה מקצועית וכזו שתטיב עם הבית, המשרד או כל מקום שחשוב לכם ובו אתם רוצים להתקין מנורת תקרה.

שלב האפיון

שלב האפיון הוא החשוב ביותר בכל התהליך ובלי שתבצעו אותו בדרך מקצועית ומקיפה כל המשך התהליך שלכם יכול להיות בעייתי ובסופו של דבר לעבוד לרעתכם. רבים נוטים לזלזל בשלב זה ורוצים להגיע לתוצאות ובחירה מהירה, טעות קשה שיכולה להיות בעלת השפעה הרסנית על תוצאות התהליך. בשלב האפיון עליכם להגדיר מהו סוג התקרה שלכם, מה ייחודי בתקרה, למדוד בצורה מדויקת את גובה התקרה וכמובן את גודל החלל. בנוסף עליכם להתחשב בשורה של משתנים כמו תנאי תאורה טבעיים , פריטים עיצוביים קיימים, נקודות חשמל ושורה של פרטים טכניים חשובים. לאחר שסקרתם את התקרה ומדדתם אותה במדוייק, הגיע הזמן לאפיין ולהגדיר את גווני האור , גודל מנורת התקרה שאתם מחפשים, והעיצובים האפשריים שאתם רוצים לשקול. לאחר שתדעו ותאפיינו פחות או יותר את מה שאתם צריכים ורוצים, תוכלו לעבור לשלב המחקר והחיפוש בצורה יעילה הרבה יותר.

שלב החיפוש

אחרי שאתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים מבחינת מידות, גווני תאורה וכמובן שאת הסגנון העיצובי המבוקש הגיע הזמן הנכון לחפש את מנורת התקרה הטובה ביותר עבורכם. כעת החיפוש אחר תאורה מתאימה יהיה הרבה יותר קל וממוקד ותוכלו לפסול מראש מנורות שאינן במידה הנכונה או לא עומדות באחת הקריטריונים שלכם וכך תוכלו לחסוך זמן ואנרגיה רבה בשלב בחיפוש, ובסופו של דבר תוכלו לבחור את המנורה הטובה ביותר עבורכם.  מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ולבדוק אופציות רבות אך להגדיר מראש באילו מקומות אתם רוצים לבדוק משום שההיצע הוא אין סופי. אנחנו ממליצים לעבוד עם חברת תאורה מקצועית, שיודעת להתאים את גוף התאורה לחלל שלכם ולא חברה שרק מוכרת את גופי התאורה או משווקת אותם משום שגורם מקצועי מסוג זה יכול להסתכל על התהליך מזווית רחבה ולקחת המון משתנים בחשבון שלרוב לא ידועים לציבור הפרטי.

לסיכום,

רכישה של מנורת תקרה במצב בו יש לכם תקרה מיוחדת, המצריכה  התאמה עיצובית וטכנית של גוף התאורה לתקרה שלכם, היא תהליך מקצועי שיש לעשותו בשיקול דעת תוך התחשבות במספר גורמים חשובים, עיצוביים וטכנים. אל תמהרו לבחור תאורת תקרה לפני שחקרתם ואפיינתם את הצרכים שלכם, ובנוסף בדקתם לעומק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. מומלץ להסתייע באיש מקצוע מנוסה או בחברה מקצועית היודעת למצוא את מנורת התקרה הטובה ביותר שתתאים לצרכים שלכם ותענה על הדרישות המדויקות והייחודיות של התקרה או החלל שלכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את תאורה של תקרות מיוחדות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ