חנות אונליין
077-8038596

חנות תאורה מומלצת

דורי קמחי תאורה אדריכלית חנות תאורה

חנות תאורה מומלצת דורי קמחי

אז החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גוף תאורה או לעצב מחדש את התאורה בבית שלכם. אתם בוודאי שואלים את עצמכם כיצד לבחור חנות תאורה שתאפשר לכם לבצע את הרכישה המוצלחת ביותר? ישנן חנויות רבות העוסקות בתחום של מכירה והתקנה של גופי תאורה והבחירה ביניהן אינה פשוטה.

 

בעת ביצוע הבחירה, מומלץ לבצע מספר בדיקות שאודותיהן נפרט במאמר זה.

כיצד לבחור חנות תאורה מומלצת

בגדול, ניתן לומר כי חנות תאורה מומלצת היא חנות שמציעה ללקוחותיה שירות לקוחות מעולה, לצד מבחר גדול של גופי תאורה איכותיים.

אולם, ישנם עוד מספר דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים לבצע רכישה של גופי תאורה, אשר עליהם נפרט להלן:

  • וותק וניסיון – חנות חדשה יכולה להיראות אטרקטיבית ומושכת, אך ייתכן שלמוכרים בה אין את הניסיון הדרוש כדי ספק ייעוץ נכון וייתכן שאיכות המוצרים אינה גבוהה.
     
  • היצע מגוון של גופי תאורה – כדאי לבחור בחנות שיש לה היצע רחב של גופי תאורה ולא רק מספר אפשרויות בודדות. כך תוכלו לאפשר לעצמכם לבחור את הסגנון העיצובי שיתאים בדיוק עבורכם.
     
  • התמחות ספציפית – מומלץ לבחור בחנות שעוסקת אך ורק במכירה של גופי תאורה ולא במכירת גופי תאורה לצד מוצרים אחרים. חנות שמתמחה במוצרי תאורה תהיה על פי רוב מקצועית יותר וסביר להניח שאיכות המוצרים בה תהיה גבוהה יותר.
     
  • מיקום החנות – עדיף לבחור בחנות שנמצאת יחסית קרוב למקום מגוריכם. כך במידה ותתחרטו ותרצו להחליף את המוצר, לא תצטרכו לנסוע רחוק מדי.
     
  • מחירים – סוגיית המחיר נראית אולי מובנת מאליה אבל חשוב לתת גם עליה את הדעת בעת הבחירה. כדאי לבחור בחנות שמציעה לצד מוצרים איכותיים גם מחירים אטרקטיביים ככל הניתן.
     
  • שירות לקוחות – כדאי לבחור בחנות שמציעה ללקוחותיה שירות לקוחות שהוא לא פחות ממעולה. כך תוכלו להיות בטוחים שגם לאחר הרכישה תוכלו להתייעץ עם בעלי מקצוע בנוגע למוצר שלכם.

מדוע חשוב לדאוג לתאורה איכותית בבית ובמשרד

תאורה טובה היא מרכיב חשוב באיכות החיים של כל אחד מאיתנו. זאת מכיוון שתאורה יכולה להשפיע על מצב הרוח, דפוסי השינה ורמת הפרודוקטיביות. תאורה לא מתאימה בחלל משרדים, עשויה לפגוע בקצב העבודה של העובדים למשל. עובדים מרוצים ופרודוקטיביים הם עובדים שנוח ונעים להם במקום העבודה. לכן תאורה איכותית יכולה לעשות את ההבדל בין עובדים מרוצים לעובדים מתוסכלים.

 

תאורה היא גם אחד הגורמים החשובים ביותר בעיצוב הנראות של כל חלל מגורים. תאורה איכותית יכולה לסייע ביצירת חלל פונקציונאלי ואסתטי כאחד.

למה לבחור בחברת דורי קמחי לעיצוב התאורה בבית שלכם

כאמור, תאורה טובה יכולה לשפר משמעותית את איכות החיים בבית ובמשרד. משום כך, כדאי לבצע את הרכישה בחנות תאורה המתמחה במוצרי תאורה, אשר שמה הולך לפניה ומחזיקה בהמלצות רבות. חברת דורי קמחי עוסקת במכירה והתקנה של מוצרי תאורה כבר כמעט שישים שנה. לחברתנו ניסיון רב בעבודה על פרויקטים מגוונים בתחום התאורה הן בשוק הפרטי והן במגזר העסקי.

 

בחברת דורי קמחי תוכלו למצוא היצע מגוון במיוחד של גופי תאורה כגון: מנורות עמידה, צמודי תקרה, תאורה למטבח, תאורה לסלון ועוד.
 

אז אם חיפשתם חנות תאורה מומלצת הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

חנויות תאורה ואולמות תצוגה של דורי קמחי תאורה אדריכלית

אולם תצוגה, התערוכה 3, תל אביב
אולם תצוגה קיבוץ גלויות 32, תל אביב
אולם תצוגה ההגנה 4, ראשון לציון

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את חנות תאורה מומלצת:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 4  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ