חנות אונליין
077-8038596
איך בוחרים חברת תאורה

בחירה של חברת תאורה היא המפתח להצלחת הפרויקט. חברת תאורה מקצועית ללא דופי יכולה לספק לכם מוצר עמיד, התקנה ברמה גבוהה וכן אחריות על התוצאה הסופית - כך שתוכלו לישון בראש שקט ובידיעה שאתם מוגנים מפני כל תקלה. כמו כן, חשוב מאוד שהחברה שתבחרו תלווה אתכם מהרגע הראשון, של אבחנת הצרכים, בחירת גופי התאורה והזמנה שלהם, ועד להתקנת אחרונת המנורות. כל הפרטים בכתבה. 

 

למה חשוב לבחור בחברה המתמחה בגופי תאורה?

עולם התאורה עבר שינויים רבים בשנים האחרונות. גופי תאורה הם כבר מזמן לא דבר פונקציונלי בלבד, אלא בעל ערך עיצובי אשר משנה את הנראות של החלל מקצה לקצה. מעצבים רבים בוחרים לעסוק בתחום ההתאמה האישית של התאורה - כך שכל חלל מקבל בדיוק את מה שמתאים לו, בהתאם לצרכים, לגודל ולאווירה שאנחנו רוצים ליצור.

תאורה מותאמת אישית

גוף תאורה מותאם אישית יכול להוות את הפריט האומנותי המרכזי בחדר, ובו בזמן לשטוף אותו באור נעים אשר יוצר את האווירה שאתם מעוניינים בה - בין אם מדובר בסלון, חדר שינה או משרד. שילוב של גוף תאורה מרכזי בעיצוב אישי עם מספר גופי תאורה קטנים יותר הוא גם אפשרות שרבים בוחרים בה. 

לכן, עבודה עם חברה שמתמחה בגופי תאורה ובפרט בתאורה אדריכלית היא הבחירה הנכונה עבור מי שמעוניין בתוצאה אופטימלית ובגימורים מושלמים.

 

בחירה של חברת תאורה לפי מספר שנות הניסיון

שנות הניסיון של חברת התאורה מולה אתם עובדים הן גורם משמעותי ממספר בחינות. חברה ותיקה יותר תהיה לעתים קרובות בעלת קשרים עם מספר גדול יותר של אנשי מקצוע, ותעבוד עם ציוד איכותי ומקצועי. בנוסף, חברה שנמצאת בשוק כבר שנים רבות יכולה לספק לכם תעודת אחריות על גופי תאורה - גם על המוצר עצמו וגם על ההתקנה.

 

בחירה של חברת התאורה לפי איכות הציוד וההתקנה

כשאתם מדברים עם יועץ התאורה של החברה איתה אתם שוקלים לעבוד, כדאי לשאול בדיוק באיזה ציוד החברה משתמשת, ולבקש מידע על היצרנים של גופי התאורה השונים. בדקו שכל המוצרים עומדים בתקן האירופאי. אל תחששו גם לבקש המלצות מלקוחות קודמים, ועיינו בתמונות של פרויקטים קודמים מתוך הרפרטואר של החברה. ודאו שאתם מקבלים אחריות מלאה על המוצר עצמו, וגם על ההתקנה.

 

בחירה של חברת תאורה לפי אנשי מקצוע, מעצבים וסגנון

לכל חברה יש את הסגנון שהיא מתמחה בו. תאורה בהתאמה אישית מחייבת רמת ידע גבוהה במגוון תחומים - החל מעיצוב תעשייתי, דרך עיצוב פנים ועד לבנייה ואדריכלות. 

אם אתם מתעניינים בתאורה לחלל המגורים שלכם, ודאו שלחברה יש יועץ תאורה לבית אשר מתמחה בתחום זה. 

מגוון גדול של מנורות בהתאמה אישית

כשאתם בוחרים חברת תאורה, חשוב שבהיצע שלה יהיה מגוון גדול של מנורות, חומרי גלם, ואנשי מקצוע איתם היא עובדת באופן קבוע. בין אם תבחרו בסופו של דבר בגוף תאורה מוכן או בגוף תאורה מותאם אישית, אין ספק שהמגוון המוצע הוא גורם מכריע.

 

דורי קמחי - תאורה ברמה הגבוהה ביותר

חברת דורי קמחי עובדת כבר שנים רבות עם טובי המעצבים והאדריכלים. אם אתם מעוניינים בתאורה מתוחכמת ומעניינת, שתהפוך את חלל המגורים או העבודה שלכם לעוצר נשימה, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר דרך האתר - נשמח לעמוד לשירותכם.

 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את איך בוחרים חברת תאורה?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ