חנות אונליין
077-8038596
איך בוחרים חנות תאורה?

בחירת גופי תאורה יכולה להיות משימה מאתגרת. האופן שבו סוגי תאורה שונים משפיעים על האווירה, הדרך בה כל גוף תאורה שופך או מטיל את האור, עוצמת התאורה ופרמטרים נוספים חייבים להיות חלק מלקיחת ההחלטות שלכם. בהעדר אנשי מקצוע מנוסים, שיוכלו לייעץ לכם, אתם עלולים להשקיע את מיטב כספכם בגופי תאורה שלא יתנו לכם מענה אופטימלי, ולכן לא די בחנות תאורה שמציעה ללקוחותיה גופי תאורה יפים ומרשימים.

 

נשאלת השאלה, איך בוחרים חנות תאורה? במאמר שלפניכם נשפוך אור על כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחנים חנויות תאורה שונות.

האם כל חנות תאורה פונה לכל קהלי היעד?

לגופי תאורה עשויים להיות מגוון קהלי יעד ממגזרים שונים. אם אתם לקוחות פרטיים, אתם עשויים לחפש גופי תאורה לעיצוב הבית. אם אתם בעלי עסקים, ייתכן שתחפשו אחר גופי תאורה ייחודיים הן לעיצוב העסק והן לבניית חווית הלקוח ועידוד הרכישה. אם אתם אדריכלים או מעצבי פנים, אתם עשויים לחפש פתרונות עיצוביים שונים וכן הלאה.

לכל קהל יעד צרכים שונים, ובייעוץ תאורה חשוב להתמחות בקהלי היעד, בצרכים שלהם ובתחום העיסוק שלהם.

לכן, בבחירת חנות תאורה, וודאו שיועצי התאורה בחנות מתמחים בסוג קהל היעד שאליו אתם משתייכים, כך שיוכלו להתאים לכם את גופי התאורה בצורה מושלמת ולתת מענה מלכל הצרכים והדרישות שלכם.

לכל חנות תאורה סגנון ייחודי ומאפייני מותג

בדיוק כמו שפריטי לבוש והנעלה או רהיטים יכולים להיות מאוד שונים בין חנות אחת לאחרת, כך גם גופי תאורה. חנויות תאורה שונות עשויות לתת דגש בתצוגה שלהן לגופי תאורה שעשויים מחומרים מסוימים או בעלי מאפיינים ייחודיים. חנויות תאורה שונות עשויות לעבוד עם מעצבים ספציפיים, ולכן כדאי לבחון כמה חנויות תאורה לפני בוחרים באחת והיחידה.

מכירה סיטונאית או מכירה אישית ומקצועית

רמת השירות שאתם מצפים לקבל יכולה להשתנות בין חנויות תאורה שונות. באופן כללי, אנחנו תמיד ממליצים לבצע רכישה רק במקום שכיף לכם להוציא בו את מיטב כספכם. עבור כל אחד ההחלטה יכולה להיות שונה. יש שמחפשים ייעוץ מקצועי ושירות אישי, אחרים מעדיפים פתרון מהיר ויש שצריכים מענה לצורך ספציפי ופתרון ייחודי, שלא כל יועץ או חנות תאורה יכולים לתת.

כאשר אתם בוחרים את חנות התאורה שממנה אתם עתידים לבצע רכישה, בחנו שהיא נותנת לכם את המענה הנדרש.

אחריות, שירות תיקונים ומדיניות החזרות

ההשקעה בגופי תאורה היא לא עניין של מה בכך. בדרך כלל ברכישת גוף תאורה נצפה לחומרים איכותיים ועמידות לאורך זמן. לפני שתבחרו את חנות התאורה ממנה תבצעו רכישה, בקשו מידע אודות מדיניות ההחזרים ומה כוללת האחריות על המוצר. בחנו שהמוצר מגיע עם אחריות יצרן, ובדקו לאן עליכם לפנות במידה ואתם מתקשים להתקין את גוף התאורה, אם מתגלים פגמים או שנוצרות תקלות.

עלויות

כמו במרבית סוגי הרכישות, השורה התחתונה היא, כמה זה עולה לכם. גופי תאורה יכולים להיות רכישה לא זולה. אם ראיתם חנות שמציעה דגמים שמוצאים חן בעיניכם, וודאו שהם עומדים בתקציב שעומד לרשותכם. תמיד ניתן לבקש הוזלה, במיוחד אם רוכשים מספר גופי תאורה ברכישה מרוכת. עם זאת, חריגה מהתקציב עלולה להיות משהו שלא התכוננתם לו מראש, ותמיד כדאי להימנע מכך.

לסיכום

סביר להניח, שבחירת גופי תאורה לעסקים או לבית לא תתבצע בחנות התאורה הראשונה שתיקרה בדרככם. על מנת להבטיח שאתם מבצעים רכישה חכמה ואיכותית, התייעצו עם יועצי התאורה בחנות, אל תחששו לשאול שאלות, ובקשו עזרה בכל דבר קטן שתצטרכו.

תופתעו לגלות, חנויות שונות מעניקות שירותים מורחבים, כמו התקנת גופי התאורה בבית או בעסק של הלקוח. גם הצוות של דורי קמחי תאורה אדריכלית מציע שירותים ייחודיים כמו ייעוץ ועיצוב תאורה עם התמחות במגזר הפרטי והעסקי.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את איך בוחרים חנות תאורה?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ