חנות אונליין
077-8038596

כיצד להשתמש בתאורה דקורטיבית לבית?

תאורה דקורטיבית לבית

תאורה דקורטיבית לבית צריכה לשמש אתכם פונקציונלית, אך מטרתה לקשט את החלל כמו תכשיט שנבחר והותאם בקפידה רבה. למעשה, כל פריט תאורה דקורטיבי צריך לנצנץ ולזרוח עם צורות, עיטורים ומשחקי תאורה שיעניקו לו את תשומת הלב שמגיעה לו כפריט ייחודי.

תאורה דקורטיבית לבית היא הדרך הטובה ביותר להביע את האישיות האינדיבידואלית שלכם. בין שמדובר בנברשת מרכזית או בגוף תאורה עומד בפינת החדר.

כיצד להשתמש בתאורה דקורטיבית לבית?

תליית תליון מרכזי אחד בחדר נחשבה בעבר כדרך היחידה להאיר את החלל, אך ככל שאנו נעשים יותר חכמים בכל הנוגע לאופן בו אנו מאירים את הבית אנו מבינים את החשיבות ואת היתרונות של שכבות התאורה.

אפשרויות התאורה שלנו מוגדרות לרוב על ידי החללים, כך שתמיד כדאי לקחת בחשבון את ארכיטקטורת החדרים ולוודא שכל חדר ייהנה מתאורה דקורטיבית. שיקולים נוספים נפרט בשורות הבאות.

צורה ופונקציה

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון בבחירת תאורה דקורטיבית הוא ההשפעה שיש לעיצוב על האור שמתקבל.תאורה דקורטיבית היא הצהרה, שנועדה להחמיא לסגנון ולהוסיף אופי לחדר. עם זאת, כדאי להקדיש מחשבה מוקדמת לאופן שבו גוף התאורה יאיר את החלל. לדוגמא, תליון בגוון כהה יכוון אור כלפי מעלה ומטה, ואילו תליון בגוון בהיר יותר יאפשר פיזור אור ויעניק זוהר כלפי חוץ.

הגדירו סגנון

תאורה דקורטיבית תעזור לקשר בין כל מרכיבי העיצוב לכדי אמירה ברורה. שקלו את סגנון החדר לפני בחירת גופי תאורה כדי להבטיח שאתם יוצרים תחושה ומראה הרמוניים.

קנה מידה ושיעור

כאשר אתם שוקלים תאורה דקורטיבית, וודאו שאתם לוקחים בחשבון את החלל או האזור שאתם מתכוונים להשתמש בהם. אם התאהבתם למשל בגוף תאורה קטן, תוכלו לקבץ כמה גופים יחד מעל שולחן פינת האוכל או לפזר מספר גופים בחלל ולהבטיח שהם לא הולכים לאיבוד בתוכנית התאורה הגדולה יותר של עיצוב החלל, מה שעשוי להתאים בבחירת תאורה לסלון או לפרוזדור ארוך ורחב.

מרקמים

צורות ארוגות טרנדיות כמו אהילים בצורת כיפה לדוגמה מאפשרות להוסיף חמימות באמצעות טקסטורה. עבור מי שמחפשיםגישהידידותית לסביבהלעיצובהבית, חומרים טבעיים כמו במבוק הם בחירה מושלמת.

מחפשים מראה רך? שפע גופי תאורה שמשלבים טקסטיל יכולים לתת לכם מענה מושלם.

הצללות

גופי תאורה דקורטיביים פולטים אור באופן שונה ומאפשרים הרבה מאוד משחק עם אור וצל. דפוסי אור וחושך יכולים להיווצר דרך סדקים עדינים או חומרי עיצוב שונים ולהציע זוהר עדין וייחודי, כזה שמוסיף אופי וסגנון ומהווה רובד נוסף בעיצוב החלל.

צבע ותבנית

הצבע והדפוס הם הדברים הבולטים ביותר שתופסים את תשומת הלב כאשר נכנסים לחדר, ולכן בחירה בתאורה דקורטיבית במטרה לחזק את ערכת הצבעים או למשוך את תשומת הלב היא דרך נפלאה להדגיש אלמנטים נוספים בחדר וליצור זרימה של דפוסי צבע שאינם מוגבלים רק למפלס התחתון של החדר.

פיזור מוקדי התאורה

תאורה דקורטיבית יכולה לסייע בפיזור מוקדי התאורה, שהנו טקטיקת תאורה יעילה במרחבים פונקציונאליים כמו הסלון והמטבח. כך לדוגמה, התאמה של תאורה למטבח תכלול 2- 3 גופים להדגשת אזור העבודה, האי ושולחן האוכל.

תאורה דקורטיבית בחללים חיצוניים

חשוב לזכור שתאורה דקורטיבית יכולה להשתלב נפלא גם בחללי חוץ כמו מרפסות, גינות וגגות מעוצבים, מה שישדרג את הרומן שלכם עם החללים הללו, ייצור תחושת פנים בחוץ ויבטיח שתהנו מתאורה מעוצבת גם תחת כיפת השמיים.

קמחי תאורה מציעים מבחר עשיר של גופי תאורה דקורטיביים לבית. אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המומחים שלנו, שייבחנו יחד איתכם את מכלול השיקולים שיש לקחת בחשבון כדי להתאים לכם את גופי התאורה הטובים והמתאימים ביותר לצרכים ולהעדפות הסגנון שלכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כיצד להשתמש בתאורה דקורטיבית לבית?:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ