חנות אונליין
077-8038596

למה כדאי להתקין שקועי תקרה מעוצבים

עיצוב תאורה בביתדורש תכנון, יצירתיות והתחשבות בגורמים שונים. כשלכל חלל בבית תכלית משלו ומטרות שונות שהוא נועד לשרת, חשוב לבחון היטב גם את הפן הפרקטי וגם את הפן העיצובי, כך שגוף התאורה וסוג התאורה יוסיפו רובד מעניין לחלל, ישדרגו את ניראותו ולא יגרעו ממנו. קיימים אינספור רעיונות ודרכים יצירתיות לשלב גופי תאורה מסוגים שונים, ביניהם צמודי קיר, גופי תאורה שקועה בתקרה או תלויים, גופי תאורה עומדים ועוד, המבחר הוא עצום, ובעת עיצוב הבית חשוב לשלב גופים שונים שיהיו גם דקורטיביים וגם תכליתיים וישרתו את כל בני הבית במהלך הפעילויות השונות, המתרחשות בחללים השונים בבית.

למה כדאי להתקין גופי תאורה שקועים בתקרה?

מחפשים תחכום, אסתטיקה ויופי? גופי תאורה שקועים בתקרה הם אחת האפשרויות הטובות ביותר מכמה סיבות:

  • תאורה שקועהתמיד מעניקה מראה נקי ואסתטי. היא מאוד אלגנטית ומשתלבת נפלא עם כל סגנון עיצוב.
  • התקנת תאורה בתקרה של גופיתאורהשקועים אינם גוזלים שטח מהחלל, ולכן הם שומרים על תחושת המרחב והחופש בחלל.
  • תאורה שקועה מתאימה מאותה סיבה גם לתקרה שהונמכה מסיבות דקורטיביות או מתוספת שנעשתה עבור מזגן לדוג'.
  • גופי תאורה שקועים אומנם לא שופכים אור על כל החלל, אך הם מוסיפים פן עיצובי מרשים ומפואר, אם כי בטוב טעם, שמסייע ליצור אווירה ייחודית מבלי לנקר עיניים או לגזול יותר מידי תשומת לב.
  • שימוש בגופי תאורה שקועים בתקרה מתאים לחללים שונים, ביניהם מבואת הכניסה לבית, הסלון, המטבח, פינת האוכל, הפטיו, המדרגות והמסדרון.
  • אם החלטתם לעשות לבית מתיחת פנים, תאורה שקועה היא בחירה מצוינת. אתם לא חייבים להחליף את כל גופי התאורה בבית, אך תוספת של תאורה שקועה בהחלט תוסיף ליופיו של החלל ולא תעלה לכם הון תועפות.
  • תאורה שקועה יכולה להדגיש או להבליט דקורציות, עציצים, פסל או תמונה וכדו' ולהוסיף רובד נוסף לתאורה בחלל.
  • תאורה שקועה מתאימה במיוחד למסדרון ולמדרגות, כיוון שהיא מסמנת את הדרך בשעות החשיכה באור רך ועדין.

לשדרג את התאורה בבית עם גופי תאורה שקועים

גופי תאורה שקועים בתקרת גבס מונמכת הן אחת הדרכים הפופולריות לשדרוג החללים המרכזיים בבית. הוספת גופיתאורה לסלון, למטבח, לפינת האוכל או לפרוזדור עם נורות לד שקועות בתקרה במגוון צבעים מוסיפה אווירה לכל מאורע. אפשר לעשות זאת ב- 3 דרכים:

  • האפשרות הראשונה היא התקנת פס צבירה שקוע בתקרת גבס על גבי פרופיל ללא צורך בהברגה, ובו מתקינים מספר מנורות לד. על גבי הפרופיל ניתן להתקין ספוטים בקו אפס עם התקרה.
  • האפשרות השנייה כולל ספוטים בולטים על גבי פס הצבירה עם נורות לד.
  • האפשרות השלישית כוללת מנורות לד נסתרות סביב הנמכת התקרה בגבס.

גופי תאורה שקועים בתקרת גבס

גופי תאורה שקועים הם בחירה פופולרית עבור חללי מגורים ומסחר. הם בדרך כלל מוגדרים לתוך תקרת גבס וניתן להתקין אותם במגוון דרכים שונות.
ההתקנה הנפוצה ביותר היא כאשר האור השקוע מכוון בזווית, כאשר הקצה התחתון של המתקן ישר עם משטח התקרה. האפשרות השנייה היא לשקוע אותם עד לתקרת גבס כך שיראו רק מלמטה.
ניתן להתקין גופי תאורה שקועים במגוון דרכים שונות, אך שתי שיטות פופולריות כוללות הצבתם על זווית או שקיעתם עד לתקרת גבס כך שהם נראים רק מלמטה.

איך לבחור גופי תאורה שקועים?

גופי תאורה שקועהקיימים במבחר גדלים, מידות ועיצובים, וחשוב להתאים אותם לקו העיצובי של החלל. חשבו לאיזו מטרה הם מיועדים, האם לצורך הבלטה והדגשת דקורציות או ליצירת אווירה אינטימית וחמה, האם נחוצים לכם גופים מתכווננים לשינוי כיוון אלומת האור וכדו'.

מה עוד חשוב לדעת על תאורה שקועה

אם בחרתם לשלב גופי תאורה שקועים, כדאי לתכנן היכן הגופים יוצבו מבעוד מועד. תכנון מוקדם יסייע לכם לחסוך עלויות מיותרות ותיקונים הודות ללקיחת החלטות נכונה ומושכלת.
בנוסף, חשוב לבחון מהו עובי התקרה עליה אתם מעוניינים להתקין את גופי התאורה. מומלץ להתייעץ עם אדריל או מומחה מטעם חברת תאורה, שיבחן האם ניתן להתקין את הגופים בתקרה הקיימת, או שיש צורך לבצע הנמכת תיקרה, שתיתן עומק, בו יושקעו גופי התאורה.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את למה כדאי להתקין שקועי תקרה מעוצבים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ