חנות אונליין
077-8038596

להאיר את קירות הבית עם מנורות קיר מעוצבות

כשאנו ניגשים למלאכת תכנון או עיצוב הבית – נגלה מהר מאוד כי תאורה היא חלק בלתי נפרד מכך. כשמדברים על תאורה, כבר זמן רב שלא מדברים רק על הארת חלל כצורך פונקציונאלי גרידא.

כיום, ניתן לשלב מנורות קיר מעוצבות בכל חלל בבית ולייצר שינוי משמעותי. הנה כמה דוגמאות לסוגים שונים של מנורות והדרך הנכונה להכניס אותן הביתה כדי לייצר שינוי משמעותי.

מנורות עומדות

מנורה עומדת לרוב לא מיועדת להאיר את החלל כולו לבדה. סוג מנורות אלו יתווסף כתאורת אווירה לחדר המגורים, חדר השינה או למסדרון. שימוש בה יהיה לרוב בשעות הערב המאוחרות, כשנרצה לייצר סביבנו אווירה נעימה תוך שימוש בתאורה רכה, כזו שרק מנורות עמידה יודעות לייצר. ניתן להעמיד מנורות מסוג זה בפינה פנויה בסלון, לצד פינת האוכל ולמעשה בכל מקום שנרצה לרכך. מומלץ להעמיד אותן סמוך לקיר, כדי לייצר אפקט דרמטי יותר. המפגש המיוחד שבין האור המתפזר ליציבות הקיר משרים אווירה נינוחה בחלל ואור רך יתפזר אל עבר האזור המרכזי.

מנורות קיר לגינה

תאורה ייעודית לגינה ניתן לשלב בכמה אופנים. ראשית, להטמיע אותן עוד בשלב תכנון הגינה לצד דרך מרוצפת כדי לייצר מסלול אור שילווה כל צעד וצעד שלנו. בנוסף, תאורת קיר לגינה היא פתרון יעיל ואסתטי כיוון שכך נימנע מכבלים סוררים על הרצפה שעוללים לסכן אותנו ואף להוות מפגע בטיחותי של ממש. מומלץ כי מנורות קיר מעוצבות לגינה יהיו בעלות גוף תאורה ומנגנון מוגן מים ולרוב נפנה את האור כלפי מעלה. זאת על מנת להאיר את הקיר וגבולות הגינה עם מנורות קיר לגינה. בצורה כזו לא נסתכן בכך שנסנוור את האורחים שלנו לעת ערב.

מנורות קיר מעוצבות לבית

אם נרצה להאיר קיר מסוים בבית ולייחד אותו, תאורת קיר מעוצבת היא הפתרון המושלם. השאלה היא מה נרצה להאיר ולאיזו מטרה. כשמדובר בקיר כוח – כזה שנרצה להדגיש בחלל המדובר, תאורת הקיר תשחק תפקיד משמעותי. למראה מרשים במיוחד – ניתן למקם את התאורה יחסית נמוך ולכוון אותה מעלה, לתחושת העצמה. אם נרצה להאיר את מה שתלוי על הקיר ולסמן אותו – נמקם את תאורת הקיר למעלה כך שתפנה ותאיר את המתרחש על הקיר.

לבחור בחברת דורי קמחי תאורה

במשך השנים, סייענו ללקוחות רבים להפיק את המיטב מחללי הפנים והחוץ בעזרת תאורה מתאימה. למידע נוסף אודות תאורת קיר מעוצבת, מנורות קיר ייחודיות וייעוץ עבור התאמת תאורה לכל חלל, ניתן להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם. אנו נשמח לספק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר. בינתיים, נשמח שתצפו בקטלוג התאורה הנמצא באתר האינטרנט הרשמי של החברה. כך תוכלו להתרשם מכל המגוון של גופי התאורה האיכותיים שאנו מחזיקים בחנות התאורה שלנו.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את להאיר את קירות הבית עם מנורות קיר מעוצבות:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ