חנות אונליין
077-8038596

קבלו טיפים שיעזרו לכם לבחור גוף תאורה לגינה המתאים ביותר לגינה שלכם

עם בוא הקיץ, אין כמו לשבת בגינה ולארח חברים ומשפחה לארוחה חגיגית או מנגל משובח. גם כשהשמש יורדת ובחוץ מחשיך, אפשר בהחלט ליהנות מארוחת ערב בגינה שלכם באמצעות התקנה של גוף תאורה לגינה. כאשר מחליטים להתקין תאורה חיצונית לבית, יש כמה כללים ודגשים שכדאי לשים לב אליהם. לפניכם טיפים לבחירת תאורה לגינה שלכם.

שלבו שלושה סוגי תאורה

ישנו מגוון של גופי תאורה מעוצבים לגינה, ומומלץ להתקין שלושה סוגי תאורה בסיסיים: תאורת מבטא שתפקידה להדגיש אזורים מסוימים, תאורת משימה שתפקידה להאיר אזורים לצורך מטרות שונות, ותאורת סביבה שהיא מקור האור העיקרי בגינה. תאורת מבטא לגינה יכולה למשל להיות זרקורים שיאירו את העציצים שלכם, תאורת משימה היא למשל גוף תאורה לגינה שיאיר את אזור המנגל, ותאורת סביבה ניתנת להשגה באמצעות התקנה של פנסי קיר, אורות תלייה ופנסי תאורה.

 

כמות וסוג התאורה

לפני שתיגשו לחנות ותרכשו גופי תאורה, עליכם להבין לכמה אור אתם באמת זקוקים. כדי לקבוע את כמות התאורה הנדרשת לגינה שלכם, ניתן לעשות את החישוב הבא: הכפילו את השטח של הגינה שברצונכם להאיר ב-1.5. כך למשל, אם יש לכם שטח גינה של 100 מטר מרובע, תזדקקו לתאורה של 150 וואט. מעבר לחישוב כמות הוואט לה אתם זקוקים כדי להאיר כראוי את הגינה שלכם, מומלץ לבחור בנורות מסוג LED. נורות אלו חסכוניות מאוד והן צורכות פחות אנרגיה לעומת נורות אחרות כמו נורות לוגן או ליבון. כמו כן, מומלץ לבחור בדימר (עמעם) עבור המנורה שתאיר את שולחן האוכל בגינה. אור חזק מדי עלול לסנוור אתכם ואת האורחים שלכם בזמן הארוחה, ולכן עדיף לבחור באור רך. לעומת זאת, ישנם אזורים שעדיף לספק להם תאורה חזקה יותר. התקינו אור מלא על המנגל כדי להבטיח תאורה טובה על הבישול וצליית הבשר. 

 

סגנון העיצוב

ישנו מגוון רחב של גופי תאורה מהם תוכלו לבחור: מנורות וגופי תאורה בקווים מינימליסטים ונקיים, גופי תאורה בסגנון מפואר ואלגנטי עם נגיעות דקורטיביות וקישוטים פרחוניים וגופי תאורה בסגנון קולוניאלי. כמו כן, גופי התאורה מגיעים במגוון צבעים וצורות. מומלץ לבחור בגוף תאורה חיצוני שיתאים וישתלב עם סגנון עיצוב הפנים של חלל המגורים שלכם.

 

קחו בחשבון את הביטחון האישי שלכם

מעבר לנוחות ולאסתטיקה, גופי תאורה לגינה יכולים לסייע לכם בהגנה על הבית שלכם. מומלץ לוודא שכל אזורי הכניסה לביתכם מוארים היטב באמצעות פנסי קיר. כדי להבטיח שאף אזור בגינה שלכם לא יוסתר באפלה, כדאי להתקין זרקורים על הדלתות והחלונות. תאורה כזו תרתיע כל אדם שבכוונתו לפלוש לביתכם ולגנוב את רכושכם.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את כך תבחרו גוף תאורה לגינה שלכם:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ