חנות אונליין
077-8038596

יוצרים אינטימיות וביתיות גם בחלל החוץ באמצעות תאורה חיצונית לבית

שילוב גופי תאורה בעיצוב הגינה – לתחושה בטוחה, ביתית ונעימה יותר

באמצעות שימוש בתאורת חוץ תוכלו לשדרג את המראה החיצוני של הבית וכן לשפר את התחושה וההרגשה שלכם ושל האורחים שלכם בזמן האירוח והבילוי בחלל החוץ של הבית, שכן התאורה החיצונית נועדה לא רק כדי להאיר את הפינות היפות בחצר, אלא גם כדי להשרות תחושה של רוגע וביטחון בקרב השוהים בבית בשעות הערב, ולהאיר את הגינה בשעות החשיכה, כך שיהיה לכם קל יותר לראות את הדברים החשובים שקשה לראותם בשעות הלילה – כמו גבולות הגדר, המעבר לחנייה, הכניסה לחצר, השביל בדרך לפינת הישיבה שבגינה, או דרך היציאה מהדלת והשער.


התקנת תאורה מודרנית המותאמת לחוץ הבית תגביר את תחושת הביטחון בלילה ותיצור את האווירה המתאימה לגינה שלכם, כך שיהיה נעים יותר לבלות בה גם בשעות הערב וקל יותר להתמצא בה.

בלקיחת חלק פעיל מתהליך עיצוב התאורה החיצונית לביתכם תוכלו להביא לעיצוב הבית את הפן האישי והיחודי שלכם – מה שיגביר את תחושת הביתיות בזמן השהות בגינה.

תאורה חיצונית לבית - למראה מעוצב ומפואר יותר


פרט לכל האמור לעיל, תאורה חיצונית לבית מאפשרת לכם להשיג מראה דקורטיבי ומעוצב לגינה שכן היא מעניקה מראה יוקרתי וחזות מפוארת, כך שהאורחים לא יפסיקו להחמיא לכם על העיצוב.
 

בכל הנוגע לתאורת חוץ מודרנית, רבים בוחרים בהתקנת עמודי תאורה וגופים מעוצבים המיועדים לחוץ הבית ולגינה, המגיעים בגדלים, בצורות ובסגנונות שונים, כך שכל אחד יכול לבחור את גופי התאורה המתאימים לו ולמצוא את הפריטים שחסרים להשלמת עיצוב החצר שלו.

מחפשים דרך לשדרג את עיצוב הבית ומראה הגינה?

בחירה של גופי תאורה מעוצבים לגינה מאפשרת לכם להקנות לבית שלכם חזות מפוארת ומרשימה ומראה יוקרתי יותר במינימום זמן ומאמץ. גופי התאורה מאפשרים להאיר את הפינות הכי יפות בחצר כמו העצים, הפרחים, הפסלים, הבריכה וכו', והם מעניקים מראה מואר, מרווח, ייחודי ועוצר נשימה גם לגינה פשוטה וצנועה. עמודי התאורה עצמם מגיעים בעיצובים דקורטיביים ומיוחדים ומהווים פריטים עיצוביים מהממים שאסור לוותר עליהם בתהליך עיצוב הבית והחצר.

עיצוב החלל בעזרת תאורה חיצונית לבית

בחירת התאורה המתאימה שתוציא את המרב מהחצר שלכם

ניתן למצוא מגוון רחב של מתקני תאורה לגינה, וחשוב לבחור בגופי התאורה החיצונית המתאימים ביותר למטרות ולצרכים האישיים שלכם. למשל, נורות קרקע שמותקנות ברצפה או באדמה ומאירות לרוב מלמטה כלפי מעלה. מטרתן להאיר את השבילים לחניה, לחצר או ליציאה מהבית, כך שיהיה קל, בטוח ונוח יותר להתמצא בחשיכה מחוץ לבית - בדרך היציאה או החזרה ממנו.

כמו כן קיימים עמודי תאורה שונים, המגיעים בגבהים, בצורות ובעיצובים רבים. משתמשים בהם לרוב כדי לספק תאורה טובה יותר לאזור החיצוני של הבית, לסמן שבילים, לתחום וכדי להעניק לגינה מראה ייחודי, מעוצב ויפה יותר. לקריאה על גופים נוספים המתאימים לחצר הבית או הגינה היכנסו למאמר "תאורה בגינה - הרבה יותר ממה שנדמה לכם".

יש גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון כמו העובדה שמקורות אור חזקים נרצה להרחיק מהעין, שכן נרצה להימנע מסינוור. כמו כן, חשוב ליצור הרמוניה בין האור והחושך שתיצור תחושה נעימה לעין.


חברה מקצועית בתחום תאורת חוץ לבית תדע ליצור את השילוב המדויק של הגופים שמתאימים לחצר הבית שלכם ולבחור עבורכם את אמצעי התאורה המתאימים ביותר. אנו ב"דורי קמחי – תאורה אדריכלית" נשמח לסייע באמצעות התקנת גופי תאורה מעוצבים לחצר ועמודי תאורה מודרנית, שישדרגו את מראה הגינה ויעניקו חזות מרשימה ויוקרתית לבית שלכם.
 

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את יוצרים אינטימיות וביתיות גם בחלל החוץ באמצעות תאורה חיצונית לבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ