חנות אונליין
077-8038596

טיפים לבחירת תאורה למטבח חוץ

יש לכם בית קרקע עם חצר או דירה עם מרפסת גדולה? למה שלא תפנקו את עצמכם במטבח חוץ? איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים את מטבח החוץ המושלם עבורכם וכמו כן, איך תהיו בטוחים שאתם בוחרים תאורה למטבח חוץ בצורה הטובה והמתאימה ביותר? מוכנים? אנחנו מתחילים!

מיקום המטבח

בשונה ממטבח פנים, מטבח חוץ הוא מטבח שממוקם מחוץ לבית או לדירה. הקיץ במדינת ישראל הוא שטוף שמש ועל כן, יש לבצע הצללה של המתחם. מבחינת תאורה למטבח, יש אור טבעי שיכול להיות שימושי עבור כל מי שנמצא בו. מה שכן, משעות הערב, יש לדאוג לתאורה מתאימה. כזאת שתהיה חזקה ועוצמתית. יש מגוון גופי תאורה שיכולים להתאים למטבח חוץ. כמו כן, יש לבדוק שגופי התאורה הינם גופים מוגנים ממים. אגב, אם המטבח ממוקם מתחת לפרגולה, אז יש יותר חופש משחק בבחירת התאורה ולא חייב להתקין גופים שהינם מוגני מים. הכי חשוב שהתאורה שנבחר, תאיר לנו מספר אזורים חשובים במטבח החוץ בהם, משטח העבודה, עמדת הגריל וכמו כן תאורה שתהיה מסביב לאזור המטבח. לצפייה בקטלוג תאורת חוץ הקליקו כאן.

התאמה לצרכים

מטבח חוץ צריך לשמש לא רק לבישול ואפייה, אלא צריך גם לייצר בו פינות אירוח. את פינות האירוח, יש להרחיק מאזור המטבח הכולל בתוכו אזור חם של גריל ומוצרים כמו, טאבון, מעשנת וכו'. פינות אירוח ניתן להאיר על ידי שימוש בגופי תאורה עומדים וכמו כן שרשראות של מנורות לד.

עמידות לתנאי חוץ

מטבח חוץ נמצא 24/7 בחוץ ועל כן חשוב לבחור במטבח שיהיה איכותי ועמיד ויתאים לאקלים הישראלי. כך יש לעשות גם בבחירת התאורה. חשוב מאוד שלא לחסוך בדברים האלה. בזכות הבחירות הנכונות, נוכל להנות ממטבח איכותי וכמו כן גם מתאורה איכותית שתחזיק לאורך זמן.

נוחות משתמש

על מנת לספק חווית משתמש, כאשר עוסקים בתכנון תאורה לבית, יש לתכנן גם תאורה חיצונית שתתאים למטבח הממוקם בחוץ. ניתן לשלב פס לד למטבח שיהיה לאורך כל משטח העבודה. זאת כמובן בנוסף לגוף תאורה גדול שימוקם במרכזו של המטבח. גוף כזה ייתן אור לחלל המרכזי של המטבח. במידה ונרצה אור ממוקד יותר, אפשר גם להשתמש בגופי תאורה עומדים.

סוגים של תאורת חוץ

כאשר בוחרים תאורת חוץ, הדבר איננו מסתכם רק בתאורה לאזור אחד בגינה כמו האזור בו ימוקם מטבח חוץ אלא גם לאזורים אחרים בסביבת המטבח. על כן, אפשר לחלק את תאורת החוץ למספר קטגוריות בהן: תאורת מבנה, תאורת נוי ותאורת הצפה.

תאורת מבנה מטרתה להאיר את העיצוב של הבית או הדירה מבחוץ. כלומר מדובר על גופי תאורה שמאירים את קירות המבנה על ידי אלומות אור. כאשר מדובר על תאורת נוי, הכוונה היא לשימוש בגופי תאורה שהמטרה העיקרית שלהם היא הארת הגינה. לדוגמה, אפשר להשתמש בתאורה כמו, דוקרני גינה, פטריות גינה וכו'. הסוג האחרון של התאורה הוא תאורת הצפה. מדובר על תאורה המשמשת להארת אזורים שונים בגינה. לדוגמה, אזור פינת האוכל, מטבח החוץ, בריכה וכו'. גופי התאורה המתאימים להארת אזורים אלה הם מנורות צמודות קיר, עמודי תאורה, שקועי קיר, צמודי קיר וכו'.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את טיפים לבחירת תאורה למטבח חוץ :
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ