חנות אונליין
077-8038596
פס תאורה למטבח

גופי תאורת לד למטבח פשוט ישדרגו לכם את כל חלל המטבח! תאורת לד למטבח תשדרג כל חלל בביתכם, החדר שסביבו מתנקזות פעילויות חשובות מעין כמותן, כמו האכילה, הבישול, ההתכנסות המשפחתית היומיומית וגם זו שבאירועים חגיגיים. מומלץ להשקיע בפס לד למטבח שתתאים לעיצוב הבית הכללי, וכן תהיה חסכונית וחזקה מספיק כדי לתרום להתנהלות יעילה ובטוחה.

תאורת לד למטבח - הלב של הבית

נהוג לחשוב על הסלון כמרכז החיים בבית, אך אם תחשבו על זה, דווקא החדר בישול הוא אחד החדרים החשובים בבית, אם לא החשוב מכולם. אנחנו מבלים בו לעתים שעות ארוכות, מכינים ארוחות קלילות או
מושקעות, למספר גדול של אנשים ובני משפחה שממתינים בציפייה למטעמים או לא פחות חשוב מכך – לעצמנו.

הוא מכיל פינות שונות עם מוצרי חשמל שלכל אחד מהם תפקיד שונה בתכלית: תנור, מקרר, משטח עבודה וכדומה, כולם נועדו כדי ליצור יחד חדר שנוח לשהות בו ולבצע חלק מהפעולות הקריטיות ביותר בחיי האדם – להאכיל ולאכול.
לכן, חשוב מאוד לבחור גופי תאורה למטבח שיתאימו הן מבחינת נוחות העבודה השוטפת והן מבחינת היופי, כך שישתלבו בצורה מדויקת בחלל.

חסכון ועמידות לאורך זמן

לתאורת זו יש את כל היתרונות שיהפכו את הבית שלכם למושלם.
ישנם שני יתרונות בולטים. האחד, יש להן צריכת זרם נמוכה, ולכן הן חסכניות בחשמל. מי שמבלה באזור הבישולים בבית זמן רב משתמש הרבה באורולכן בסופו של דבר מדובר בחיסכון משמעותי. היתרון השני הוא אורח החיים הארוך שלהן. ברגע שהתקנתם נברשת אתם יכולים ליהנות ממנה לאורך זמן ולהתעסק בפעולות הבישול והאפייה, ללא צורך להחליף תדיר את הנורות.
להלן מספר דוגמאות לתאורת לד למטבח -

פס LED למטבחגוף תאורת LED למטבחתאורת LED למטבח

מדוע מומלץ להשתמש בפס לד למטבח?

ישנם מספר יתרונות בשימושב - LED, כגון:

  • צריכת חשמל נמוכה: פס תאורה למטבח צורך הרבה פחות חשמל מגופים מסורתיים, מה שיכול לחסוך כסף בחשבון החשמל.
  • חיי שירות ארוכים: הם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, מה שהופך אותם לבחירה משתלמת לטווח ארוך.
  • טווח צבעים רחב: הם זמינים במגוון רחב של צבעים, כך שתוכלו לבחור את הצבע המתאים לעיצוב שלכם.

תאורת פס לד למטבח מאירה היטב את כל חלקי החלל

מעבר לכך, פס תאורה למטבח מסייעת לכם להשיג את המטרה החשובה ביותר – הארת החלל על כל חלקיו. משטח הפעילות למשל, צריך להיות מואר היטב משום שמבצעים בו פעולות הכוללות שימוש באמצעים הדורשים תשומת לב מרובה: סכינים חדות, תבניות לוהטות, מים רותחים ועוד. LED

מעל משטח העבודה תאפשר לכם לראות בבירור מה אתם עושים, להיות ממוקדים ולהימנע מפציעות ומצבים מסוכנים. האור צריך להיות חזק, אך גם אחיד, משום שהתקנה של פס תאורה למטבח אינה אפקטיבית במידה והיא יוצרת הצללה חשוכה על חלק מהמשטח.

איך בוחרים נכון פס תאורה למטבח מעוצב

כאשר בוחרים פס תאורה למטבח, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • גודל: אם חדר הבישול שלכם קטן, כדאי לבחור פס קטן יותר כדי לא להעמיס על החלל.
  • צורת: אם החלל שלכם מחולק לאזורים שונים, כדאי לבחור פסים שונים לכל אזור כדי ליצור תחושת הרמוניה.
  • סגנון: כדאי לבחור פס בסגנון שמתאים לשאר העיצוב של החלל.
  • גוון האור: כדאי לבחור גוון אור שמתאים לצרכים שלכם, כגון אור לבן קר לבישול או אור לבן חם לארוחת ערב.

עיצוב האווירה המשפחתית

גם חלקים אחרים זקוקים לעוצמת אור חזקה ואיכותית, שתאפשר לכם לראות בבירור את מרקם האוכל והצבעים שלו, שחשובים גם בעת ההכנה וגם בזמן האכילה. כדי לבצע התקנה נכונה בכל חלקי המטבח ובכלל, בכל הבית, צריך לתכנן זאת מראש ובתיאום מלא עם קבלן מפתח בעת התכנון הראשוני של כל מערך התאורה בבית. בהמשך לכך, אם החדר

שלכם, בדומה להרבה מודרניים אחרים מכיל "אי" או פינת אוכל, חשוב להאיר גם אותם. חוויית האכילה לא מסתכמת רק במזון עצמו. פינת אוכל ביתית היא גם המקום לשיחות נפש משפחתיות, התעדכנות במאורעות היום והמקום בו נוצרים זיכרונות, המלווים את בני המשפחה כל החיים.

פס תאורה למטבח מעוצב פס תאורה למטבח

הם דרך פופולרית לעיצוב פונקציונלי ויפהפה של החלל. הם מספקים אור בצורה אחידה ומדויקת, ויכולים להיות מותאמים אישית לכל חלל.
ישנן מספר אפשרויות שונות להאיר את חדר הבישול, כאשר הפופולריות ביותר הן:

  • תאורה לד למטבח: היא האפשרות הנפוצה ביותר, והם מציעים יתרונות רבים, כגון צריכת חשמל נמוכה, חיי שירות ארוכים וטווח צבעים רחב.
  • לדים צבעוניים: הינם יכולים להוסיף עניין ויופי, ויכולים לשמש גם ליצירת אווירה מיוחדת.
  • נברשות עם חיישן תנועה: תאורת LED עם חיישן תנועה יכולים להדליק את האור באופן אוטומטי כאשר אתם נכנסים לחדר, מה שיכול לחסוך בחשמל ולהוסיף נוחות.

פס תאורה למטבח - פרט עיצוב מוצלח

הם לא רק פונקציונליים, אלא גם יכולים להיות פרט עיצוב מוצלח. הם יכולים להוסיף עניין ויופי רב, ויכולים לשמש גם ליצירת אווירה מיוחדת.
הם יכולים לשמש כדי להאיר משטחי עבודה, לא להאיר מדפים או ארונות, או ליצור אפקטים מיוחדים, כגון אורות מרחפים או אורות דמויי נרות.

תאורת לד למטבח - למה בכלל?

LED היא בחירה טובה מסיבות רבות, כגון:

  • אחידות: LED מספקת תאורה אחידה ומושלמת, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת למשטחי עבודה.
  • צריכת חשמל נמוכה: היא צורכת הרבה פחות חשמל מפסים מסורתיים, מה שיכול לחסוך כסף בחשבון החשמל.
  • חיי שירות ארוכים: היא יכולה להחזיק מעמד שנים רבות, מה שהופך אותה לבחירה משתלמת לטווח ארוך.

התאמת פס תאורה למטבח למראה הכללי

מעבר לכך שהוא צריך להיות מואר, נברשת איכותית כמו, פס לד למטבח צריכה להתאים גם לקו העיצוב שבחרתם עבור חדר הבישול שלכם. בעבר, היה עיצוב אחיד, פשוט ושגרתי. כיום, מדובר בתחום המציע אפשרויות בלתי נדלות מבחינת הסגנון וניתן למצוא בסגנון אולטרה-מודרני, כפרי, וינטג', זכוכית ועוד.
תאורת לד למטבח צריכה להשתלב בצורה הרמונית עם כל עיצוב, על-מנת שלא תיווצר תחושה תלושה ולא נעימה בעין.

סוגי תאורת לד למטבח

ניתן לחלק את תאורת הלד במטבח למספר סוגים:

  • תלויים – כלומר משתלשלים מהתקרה, הכוונה היא פחות לנברשות מפוארות וכבדות ויותר לגופים קטנים ונאים.
  • צמודים לתקרה - אלו הם גופי תאורה קלים יחסית, בשלל עיצובים וצורות הנדסיות.
  • שקועים – מתאימים למי שמעוניין להשיג מראה מינימליסטי ומאופק שניתן לקבל מגופי תאורה שקועי תקרה ובכל זאת ליהנות מעוצמת אור פרקטית.

פס לד למטבחפס לד למטבח

LED הוא הסוג הנפוץ ביותר והוא יכול לשמש כאור דקורטיבי. זה יכול להיות ממוקם על הקיר או מתחת לארון. LED יכול לשמש גם כדי להדגיש אזורים ספציפיים בחלל שלכם. לדוגמה, אתה יכול לקבל אחד שממוקם ממש מעל הכיריים כדי להדגיש את אזור הבישול שלך.

פסי LED הם דרך מצוינת ליצור אווירה בכל חדר בבית. הם זולים וקלים להתקנה, מה שאומר שהם מושלמים עבור שוכרים שלא רוצים לבצע שינויים קבועים אבל עדיין רוצים תאורה נוספת בביתם.
תהליך ההתקנה אינו מסובך, אך דורש מעט זמן וסבלנות. תצטרך למדוד את האורך והרוחב של המטבח שלך כדי לקבוע כמה רצועות תצטרך לקנות.

מדוע לבחור פס לד למטבח של חברת דורי קמחי

ראשית לדורי קמחי ניסיון ארוך במיוחד בתחום התאורה, ומאירים כבר למעלה מ-60 שנה בתים ברחבי ישראל!
בשלב הראשון תקבלו מאיתנו ייעוץ בכל הנוגע לאור, עיצוב והתאמת כמה אופציות של פס למטבח על מנת שלבסוף תבחרו את מה שאתם הכי אוהבים, אנו נעזור לכם להגיע לגוף שיתאים ביותר לעיצוב שלכם ולצרכים שלכם, בין אם מדובר בנורות לעיצוב, פרקטית עבור בישול וחיתוך, או שקועה כדי להדגיש חלקים בחלל המיוחד שלכם. בשלב לאחר מכן נתחיל לתכנן את פסי התאורה למטבח שלכם בהתאמה אישית.

יש לתכנן היטב את הבחירה של גופי תאורה עבור המטבח שלכם ובמידה ויש לכם ספקות, להתייעץ עם איש מקצוע שיסייע לכם לראות את התמונה הגדולה ולבצע את הבחירה הנכונה.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את פס תאורה למטבח:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 3  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ