חנות אונליין
077-8038596
פתרונות תאורה למטבח

אנו מבלים לא מעט זמן במטבח שלנו, בין אם על מנת להכין קפה או ארוחה מושקעת, לרוב, אור השמש הטבעית לא תספיק לנו במהלך שעות היום ובלילה כמובן שללא אור לא ניתן לבשל או לאכול במטבח. על מנת שהעבודה במטבח תהיה נעימה ויעליה צריך להתאים את גוון האור למיקום המטבח בבית ולפי הגודל שלו.
אז מהם 5 פתרונות התאורה למטבח שיכולים לסייע לכם להתאים גוון אורנכוןלמטבח שלכם? על כך נענה במאמר.

אז מהם 5 פתרונות התאורה למטבח שלכם?

תאורה במטבח יכולה להשפיע כל כך על האופן בו אנו מתנהלים בו, כשהאור לא נעימה לנו אנו נמצא את עצמו פחות ופחות נמצאים במטבח, אז איך להתאים את סוג האורלמטבח שלנו?

פתרון ראשון - להאיר את החלל באופן שווה:

כמו שאר החללים בבית גם המטבח מחולק לאזורים שונים, אזור בו משלבים את האוכל, אזור הכנת אוכל, אזור שטיפה, אזורי אחסון ואזורי בילוי ואכילה. לכל אחד מהאזורים צורך שונה ועל כן יש להתאים את סוג הנברשתהמתאימה לפי הצורך. בכדי להשיג עוצמה וגוון אור שתאיר את החלל באופן שווה. הציבו גוףבמרכז המטבח הוא יכול להיות תלוי או צמוד אפילו שקוע אך עליו להיות מספיק חזק ועוצמתי שהאור שלו ישטוף את החלל באור. תאורת לד יכול להתאים למגוון עיצובים וחללים ולספק או עוצמתי, הלד הינהחסכונית מאוד בחשמל ובעלת חיי עבודה אורכים מאוד.

פתרון שני - הארת השיש ומשטח העבודה בנפרד משאר אזורי המטבח:

התאורה המרכזית מספקת אור לכלל חלל המטבח אך לעתים נרגיש שנרצה לחזק את עוצמת האורבמשטח העבודה שלנו. בכדי להימנע ממצב שניצור צל על משטח העבודה מה שיכול רק להוות קושי בעת הכנת האוכל ואפילו להיות מסוכן ישנו פתרון קל. רצוי להציב פס לד למטבח פינתי שיתחבר בין הקיר לחלק התחתון של הארון העליון כך שהוא יזרוק אור הישר על משטח העבודה.

פתרון שלישי - תאורה מעל אזור הבישול:

כמו האזור בו אנו עושים את ההכנות לקראת הבישול, חשוב שהאזור בול מתבשל האוכל יהיה מספיק מואר. במידה והאורמייצרת צל על הכירים ומונעת מאיתנו לראות את תהליך הבישול בצורה טובה ניתן להוסיף ספוטים או להתקין .גוף תאורה שיהיה מספיק קרבו לאזור הבישול ויאיר אותו היטב. ישנם קולטי אדים המגיעים עם תאורה מובנית שיכולה להספיק ולהוות פתרון ראוי.

פתרון רביעי - תאורת LED איכותית למטבח:

במידה ואתם מעוניינים בנברשת שתהיה מספיק חזקה ועוצמתית שתאפשר לכם תפקוד יעיל של המטבח חשוב לבחור בגוףאיכותי. בסופו של דבר בישול עוסק בדיוק וככל שנדייק בו יותר כך הוא יצא מוצלח יותר, מדד CRI הוא מדד המסמל את דיוק הצבע על ידי האור הנפלטמהנורה. הערכים של ה- CRI נמדדים בין 0-100, ככל שהמספר גבוהה יותר כך רמת הדיוק גבוה יותר וטבעית יותר.

פתרון חמישי - שימוש בתאורת LED במקום נורות הלוגן:

הטכנולוגיה המתפתחת לאורך השנים שיכללה גם את עולם התאורה, תאורת ה-LED הפכה לבחירה מומלצת ופופולרית לכל אזורי הבית ובמיוחד במטבח. תאורת ה-LED מספקת או עוצמתי, חוסכת בחשמל לעומת נורות אחרות, אינה פולטת חופ וחייה העבודה שלה ארוכים משאר הנורות.

במידה ואני מעוניין בשדרוג תאורת המטבח שלי, כיצד ניתן לעשות זאת?

פנו לחברה המתמחה בפתרונות תאורה כדוגמת "דורי קמחי-תאורה אדריכלית" להם ניסיון של שנים וידע רב בתחום, שם תמצאו צוות מקצועי ומיומן ומגוון רחב של מוצרים בתחום. החברה מתמחה בגופי תאורהבכל מרחב בין אם מדובר בתחום הפרטי, הציבורי או המסחרי.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את 5 פתרונות תאורה למטבח:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ