חנות אונליין
077-8038596

הטרנדים החמים של תאורה למטבח

הטרנדים החמים של תאורה למטבח

בכל מה שקשור לעולם התאורה, הטרנדים לא מפסיקים להגיע. זה הזמן הנכון לחשוף בפניכם את כל הטרנדים העכשוויים והבולטיםלבית ולמטבח כולל כל מיני עיצובים מעניינים ומגניבים שלגופי תאורה. אז הטרנדים החמיםלמטבח ממש לפניכם -למה אתם מחכים? החלו לקרוא!

איך לבחור את התאורה למטבח שהכי מתאימה לכם?

איך תבחרו תאורה למטבח שהכי תתאים לסגנון שלכם? חלק מהטרנדים החמים הם אורות השילוש הקדוש. בכל חלל וחלל בבית יש שלושה סוגים עיקרייםאשר ישרתו את הצרכים שלכם. הסוג הראשון הוא תאורה סביבתית למטבח, אשר משמשת כמקור האור המרכזי והעיקרי של המטבח. היא כללית ושהיא אינה מאירה בצורה ממוקדת על אזור אחד בחלל, אלא היא מחלקת את האור בכל החלל באופן שווה.

הסוג השניהוא תאורה שהיא פונקציונלית. היאמאירה בדרך כלל אזורים שהם דורשים יותר מיקוד, כמו משטחי עבודה, פנים הארונות, הכיור או אפילו האי במטבח. והסוג השלישי הוא תאורה שהיא מעוצבת, אשר תפקידה להאיר כל מיני אלמנטים שונים שנמצאים בחלל ושאתם רוצים להדגיש, מכיוון שהם יותר מעוצבים ויותר יפים.

מהי תאורת לד למטבח?

אחד הטרנדים הכי חמים שישהוא תאורת לד למטבח. הלד היא תאורהחסכונית יותר והיא מאירה בצורה טובה יותר את החלל בו היא נמצאת. אפשר להשתמש בהבכל מיני שיטות שונות והיום, אפשר גם להתקין אותה ביתר קלות מתחת לארונות על מנת שיהיה אפשר להאיר גם על משטחי השיש ולאורכו של המקרר.

מהם שקועי קיר?

עוד טרנד שמאוד מדובר לאחרונה הוא שקועי קיר. גופיםשהם שקועים לתוך הקיר מספקים מקור אור שהוא מינימלי וחבוי. מדובר בפתרון שהוא קלאסי לצורך הארה של חלל בצורה נקיה ומבלי לבלוט יותר מדי. יש כל מיני סוגים של שקועים, כמו סוג קבוע אשר משמשים בעיקר ליצירתו של האור לאורך כל הקיר או התמקדות במוצרים שטוחים, כמו תמונות ותכשיטים. סוג מתכוונן שמשמשים בדרך כלל להארה של גופים תלת ממדיים. וסוג שהוא שקוע נשלף אשר בו הנורה יוצאת החוצה מתוך המסגרת שלה ובכך בעצם יוצרת את המיקוד החד ביותר.

מהם הטרנדים הכי עכשוויים של תאורה למטבח?

אז מה הם שאר הטרנדים שקיימים? כאשר יוצרים משחק בין החומרים שיש ומתכת, אפשר להרגיש טוב מאוד את יצירת האומנות של זירת התאורה. המתכת היא דקיקה, מינימליסטית ותעשייתית, בעוד שהשיש הוא חומר משובח שמגיע בכל מיני טקסטורות וגוונים. הוספה של כוכבי גלקסי בין גופי התאורה שבסלון ומנורות של חדר השינה, גורמת הכנסה של אלמנטים של אור, צורות של כל גורמי השמיים וגם אפקטים שהם ייחודיים של אור, שרשרת כוכבי מתכת, כדורי קריסטל וסוגים של גופים מנצנצים.

הכנסה של הטבע הביתה זה גם אחד הטרנדים. הכנסה של החוץ אל הבפנים והמגמה של התקרבות וחיבור לטבע זוכה להרבה מאוד פרשנויות עיצוביות במהלך השנים. גופים עשויים מחומרים שהם טבעיים, כמו ראטן, עץ, במבוק, יוטה, נייר, עור, חבלים, חרוזים מעץ, אבן טבעית וכן גם חומרים שהם ממוחזרים. כמו כן, יש להם מגוון רחב של גוונים טבעיים, כמו כחול של האוקיינוס, חום של האדמה, צורות שהם מהטבע של צמחים ופרחים, פקעת ונברשות זרדים. כמובן שיש עוד אינספור טרנדים, אך אילו העכשוויים ביותר.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את הטרנדים החמים של תאורה למטבח:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ