חנות אונליין
077-8038596

טיפים עוצמתיים לבחירת תאורה אופטימלית למטבח

בחירת תאורה למטבח צריכה להיעשות בצורה הנכונה, תוך התחשבות לא רק בפרמטרים שקשורים לעיצוב, אלא גם באלו הקשורים ליעילות ופונקציונאליות. בגדול, אפשר להגדיר שלושה תפקידים עיקריים לתאורה במטבח בהם, אספקת אור לחלל המטבח, הארת מקומות מסוימים במטבח להם נרצה לתת תשומת לב מיוחדת וכמו כן סיוע בתהליכי העבודה במטבח.

על מנת שהתאורה תוכל לענות בהצלחה על כל הדרישות שהוזכרו לעיל, עלינו לבצע שילוב של תאורה כללית, תאורת אווירה ותאורה פונקציונאלית. השילוב יהיה הרמוני ויתרום גם לעיצוב וגם לנוחות העבודה.

אילו גופי תאורה מתאימים למטבח?

יש שלושה סוגים של גופי תאורה שיכולים להתאים בהם:

גופי תאורה תלויים ומאירים כלפי מעלה - כאן מבוצעת התקנה של גוף תאורה כלפי מעלה. כאשר גוף התאורה דולק, האור מוקרן על התקרה ומתפזר באופן שווה בחלל המטבח. שימוש בגופי תאורה כאלה יתאים בדיוק למי שרוצים לייצר אווירה אינטימית במטבח ואינו רוצה תאורה שתפיץ אור חזק.

גופי תאורה למטבח צמודי תקרה - כאן גופי התאורה בולטים וכאשר הם דולקים, האור שיוצא מהם מוקרן כלפי מטה. שימוש בגופי תאורה כאלה יתאים לכל מי שרוצה תאורה חזקה ועוצמתית בחלל המטבח.

גופים שקועי תקרה - אם בחרתם לבצע הנמכה של תקרה בחלל המטבח, אז סביר להניח שתבחרו בגופים שקועי תקרה. כך התאורה תשתלב לכם בקו אחיד עם התקרה.

תאורת אווירה בחלל המטבח

גופי תאורה שמתאימים על מנת להדגיש ולהבליט אזורים מעניינים וכמו כן אזורי עבודה במטבח. לדוגמה, ניתן להתקין אותם מתחת לארונות המטבח על מנת להאיר את משטחי העבודה. כמו כן, אפשר גם להשתמש בהם מתחת לדלפקים.

נוחות עבודה במטבח

כאשר אנו עובדים במטבח, אנו רוצים להרגיש שיש מספיק אור על אזורי הפעילות העיקריים שלנו כמו, השיש, הכיריים, והאי. על כן, אפשר להתקין פס לד למטבח מתחת לארונות וכמו כן אפשר גם להתקין מנורה תלויה מעל האי. מבחינת אזור הכיריים, אפשר להתקין ספוט או מספר ספוטים שיהיה ניתן לכוון אותם בהתאם.

בחרתם גופי תאורה? ומה לגבי הנורות?

חשוב שתכירו את סוגי הנורות ומעבר לכך, תתנו דגש לדברים הבאים:

צורת הנורה - יש גופי תאורה שאינם מצליחים להסתיר את הנורה. על כן, במצב כזה, הנורה נחשבת כפריט עיצובי. יש לבדוק האם הצורה אכן מתאימה וזאת לפני רכישה מרוכזת של נורות לכל גופי התאורה שיש במטבח.

צריכת אנרגיה - נורות לד נחשבות לחסכוניות מאוד. מלבדן, יש גם נורות מסוג הלוגן, ליבון ופלורסנט. בדקו את צריכת האנרגיה של כל נורה ובהתאם לכך בחרו את הסוג המתאים לכם.

שעות תאורה - עליכם לבדוק שהנורות שאתם בוחרים, הן נורות המספקות שעות רבות של תאורה. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מחליפים נורות במטבח בתדירות גבוהה.

שורה תחתונה

אם משימת בחירת התאורה למטבח ולשאר חללי הבית, נראית לכם מורכבת וקשה, נסו להתייעץ עם יועץ תאורה שיש לו ניסיון בתכנון תאורה לבית. במסגרת התכנון, מלבד התמקדות במטבח, יותאמו גם גופי תאורה לסלון, צמודי תקרה לחללי הבית, גופי תאורה לחדרי השינה וכו'.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את טיפים עוצמתיים לבחירת תאורה אופטימלית למטבח:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ