חנות אונליין
077-8038596

בחירת צמודי תקרה לחללים קטנים וגדולים בבית

כאשר עוסקים בתהליך של תכנון תאורה לבית, יש לקחת בחשבון גם את החללים בהם תותקן תאורה שהינה צמודת תקרה. תאורה כזאת יכולה להחמיא לחללים גדולים וכמובן גם לחללים קטנים. מדובר על גופי תאורה שאינם תופסים הרבה מקום ויכולים לשדרג משמעותית את העיצוב של חללי הבית. מה שכן, תהליך הבחירה צריך להיעשות בצורה הנכונה ותוך התחשבות בכל מיני פרמטרים. אז אילו פרמטרים כדאי לקחת בחשבון? ולמה חשוב להיעזר בבעלי מקצוע מהתחום? המשיכו בקריאה ותקבלו את כל המידע.

פרמטר ראשון - גודל החלל

נניח שהסתכלתם בקטלוג צמודי תקרה ומצאתם גופים מעוצבים ויפים שמצאו חן בעיניכם וחשבתם לרכוש אותם, האם בדקתם שהם אכן מתאימים לגודל החלל? כנראה שלא. מדובר על אחת מבין טעויות העיצוב הנפוצות ביותר. שימו לב, אם תבחרו צמודי תקרה לחלל מאוד גדול, מה שיקרה הוא שהם "ייבלעו" בתוך החלל והדבר ישפיע לרעה על העיצוב ולא רק. מה שעוד יושפע קשור לכמות האור שתתקבל. כמות שלא תצליח להאיר את החלל כמו שצריך.

פרמטר שני - גובה התקרה

אם יש לכם בבית תקרה גבוהה, הימנעו מרכישה של צמודי תקרה. אם כבר, רכשו גופי תאורה תלויים. הם יתאימו מאוד לחלל וישתלבו נפלא עם הסגנון העיצובי שלו. מה שכן, אם אתם מתגוררים בבית עם תקרה נמוכה, אז ההעדפה היא כן להתקין תאורת צמודי תקרה או שקועי תקרה. כך תשיגו שני יתרונות, גופי התאורה לא יתפסו לכם מקום בחלל וגם יעשירו את העיצוב שלו.

פרמטר שלישי - מיקום

עליכם לבדוק איפה אתם מתקינים כל גוף תאורה. הכוונה היא שאם אתם רוצים גוף תאורה לכניסה לבית, אז העדיפות היא להתקין גוף צמוד תקרה. הוא יספק לכם כמות גדולה של אור. אם מדובר על חלל כמו הסלון, אז עליכם להתקין גוף תאורה תלוי או נברשת מעוצבת וכמו כן להתקין עוד גופי תאורה משלימים בצדדים של הקירות. בחדר השינה, תוכלו להתקין גוף תאורה מרכזי שהינו צמוד תקרה ולהשלים את התאורה עם מנורות קיר או מנורות עומדות לבחירתכם.

השקעה בתאורה ובפרט בתאורת צמודי תקרה

נכון, אין ספק שתאורה לבית יכולה לעלות לא מעט כסף. מה שכן, קחו בחשבון, שאתם לא חייבים להחליף באותו זמן את כל התאורה בבית. תמיד אפשר להתחיל משדרוג של חלל אחד מרכזי ועם הזמן לשדרג את החללים הנוספים. מעבר לכך, טווח המחירים משתנה וניתן למצוא גופי תאורה בכמה מאות שקלים ומנגד בכמה אלפי שקלים.

שורה תחתונה

אם תבחרו להתייחס לכל הפרמטרים שהוזכרו לעיל, תוכלו לראות שתהליך הבחירה יהיה הרבה יותר פשוט וקל עבורכם. כאן גם נזכיר שוב, שאם אתם מתקשים בבחירה של גופי תאורה מתוך קטלוג תאורה שראיתם בחנות או באינטרנט, תוכלו בהחלט להיעזר ביועצי תאורה, אדריכלים ומעצבי פנים. אלו אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בתחום התאורה על כל סוגיו כולל התחום של תאורה אדריכלית והם ינחו וימקדו אתכם, כך שהבחירה בסופו של דבר תהיה הטובה והמוצלחת ביותר.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את בחירת צמודי תקרה לחללים קטנים וגדולים בבית:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ