חנות אונליין
077-8038596

להאיר את המטבח עם גופי תאורה צמודי תקרה

גופי תאורה צמודי תקרה למטבח

אין ספק שבשנים האחרונות, תחום עיצוב התאורה לבית התפתח מאוד. כיום, אפשר למצוא מגוון גופי תאורה שיכולים להתאים לכל מיני חללים בבית. במאמר זה, נתמקד בתאורה לחלל המטבח.

התאורה חייבת להיות פונקציונאלית ולאפשר עבודה נעימה ונוחה, כאשר אנו נמצאים במטבח ומבצעים פעולות שונות בהן, בישול, אפייה, אירוח, אכילה וכו'.
לפניכם טיפים שמומלץ ליישם בכל הקשור לבחירה נכונה של תאורה למטבח.

לשמור על פונקציונאליות במטבח

בגדול, התאורה במטבח צריכה לתת מענה על הצרכים הפרקטיים של מי שנמצא במטבח ואמון על הכנת האוכל וכמו כן גם לתת מענה על נושא החיסכון בצריכת אנרגיה. אפשר לתת את המענה באמצעות שימוש בנורות לד חסכוניות וכמו כן באמצעות התקנה של מעמעמים. נורות לד אפשר למצוא במגוון צבעים.

מה שכן, יש שני גוונים ששולטים והם הגוון הצהוב והגוון הלבן. בדקו מהו הגוון הנעים לכם. מעבר לכך, כאשר נשתמש במעמעמים, נוכל לשלוט על עוצמת האור. כלומר, האור לא יהיה חזק מדי או חלש מדי וגם יתווסף חיסכון משמעותי באנרגיה.

לבצע תכנון מקדים

באמצעות תכנון נכון, אפשר לבחור גופי תאורה צמודי תקרה למטבח וכמו כן גופי תאורה נוספים וכך גם לדאוג שיהיה פיזור נכון של האור בחלל. אם אתם מתקשים לבצע את התכנון בעצמכם, נמליץ לכם להיעזר בבעלי מקצוע כמו אדריכלים ומעצבי פנים (נכון הדבר כרוך בעלות נוספת, אך זכרו שאתם מבצעים שדרוג לתאורה במטבח פעם במספר שנים ועל כן הדבר משתלם לטווח הארוך).

אין ספק שהתכנון הוא קריטי ומשמעותי ורק בזכותו, תוכלו להיות בטוחים שביצעתם בחירה מושכלת בגופי התאורה וכמו כן שהתקנתם אותם במיקומים הנכונים ביותר במטבח.

לחצו לצפייה בגופי תאורה צמודי תקרה.

תאורה בפינת האוכל

כאשר פינת האוכל ממוקמת בתוך חלל המטבח או מחוברת אליו, ההמלצה היא להתקין תאורת לד למטבחנמוכה מעליה או מעל האי. כך נוכל לצור הגדרה של פינת האוכל, כאזור בו יושבים יחד ואוכלים. כיום, יש מגוון גופי תאורה שיכולים להתאים לפינת האוכל וכל מה שצריך לעשות הוא להסתכל בקטלוגים של חנויות התאורה ולבחור גופי תאורה צמודי תקרה למטבח ולפינת האוכל שהכי מחמיאים לסגנון העיצוב שיש בחלל.

תאורה עילית

בדרך כלל, ניתן לראות תאורה עילית כללית במגוון בתים ודירות. מדובר על אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר, שרבים מעדיפים אותה. מדובר על גופי תאורה צמודי תקרה למטבח או גופי תאורה למטבח תלויים מעוצבים. מה שחשוב הוא להתקין מעמעם וכך לשלוט בעוצמת האור שיש במטבח בהתאם לפעילות שיש במטבח.

תאורה נקודתית משולבת

לאור העובדה שכיום המטבחים הם פתוחים, יש שימוש בגופי תאורה מקומיים כמו פסי לד וספוטים שאפשר להתקין מעל האזורים השונים במטבח כמו, האזור שמעל הכיור, מעל משטח העבודה וכו'. לדוגמה, מתחת לארונות ומעל השיש, אפשר להתקין פס לד למטבח וכך לקבל עוצמת הארה נוספת למשטח העבודה.

לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:

* אנא הכנס/י שם מלא
* אנא הכנס/י טלפון
לקבלת ייעוץ תאורה, השאירו פרטים:
אנא הכנס/י שם מלא
אנא הכנס/י טלפון
דרגו את להאיר את המטבח עם גופי תאורה צמודי תקרה :
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 2  ממוצע: 5
צרו קשר  077-8038596
השאירו פרטים:
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ